Goed product en snel geleverd

Binnen 24 uur was de bestelling bij mij afgeleverd

super goed

Makkelijk, efficiënt op tijd.

Keurig netjes.

Prima. Alles netjes verpakt.

perfecte directe service.

Ongelooflijk betrouwbaar, aan de telefoon duidelijke communicatie of iets onderweg is, en wanneer men het kan verwchten. Zeer betrouwbaar.

Helemaal Top!

de website is overzichtelijk, duidelijke omschrijvingen over producten snelle levering en het bestelde product heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. meer tevreden kon ik niet zijn.

Fijne stevige champagneglazen.

Glazen drinken fijn en zijn stevig genoeg om te hergebruiken! Mooie maat ook.

Oké

Goede service vriendelijk personeel

Echt de BESTE Klantenservice!

BESTE Klantenservice die ik in lange tijd heb mogen ervaren. Snelle reactie en ik werd zelfs teruggebeld toen ze me zagen worstelen met de bestelling (welke deksels op welke bakjes en ovenvaste of niet) Echt geweldig! En het kwam net voor de kerst aan

Snelle,correcte levering

Snelle,correcte levering

Geheel volgens verwachting geleverd

Goed product voor een goede prijs, geheel volgens verwachting geleverd.

Snelle levering, producten met kwaliteit.

Ik heb een aantal rollen geperforeerde huishoudfolie gekocht. Sterk spul, ideaal met afscheuren. Veel beter dan uit de supermarkt. Duimpje omhoog!

Boven verwachting uit stijgende kwaliteit

ik had bakjes nodig voor een hobby van me, toekomstige verblijven voor jonge bidsprinkhanen, ik heb ze hier gevonden en ben erg blij!

Susanne heeft ondanks de leverproblemen bij DHL vanwege de lockdown de bestelling in de gaten gehouden na snel te schakelen en het was gelukt. Chapeau Groetjes Jeroen van Iersel Friet van Ome Jan

alle bestellingen top

2 x kartonnen bekers besteld en keurig netjes en snel geleverd Top

Ik had eerst de verkeerde zakjes binnen gekregen toen heb ik ze gebeld is er iets fout gegaan bij de verzending en heb ik de volgende dag een na levering gehad. En die andere zakjes mocht ik ook houden! Dus een super goede service gehad zal zeker weer bestellen als ik nodig heb!

Uitstekende snelle service en goede meedenkers!

Goede eerste ervaring! Dank je wel.

Besteld betaald en ook in deze drukke tijd snel geleverd super

Wat je ziet is wat je krijgt en een super snelle levering

Supersnel geregeld

Fijne bekertjes!

Een goede service

Heel goed afgehandeld

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Duidelijke specificatie bij de producten, daarom makkelijk te bestellen. Levering was ook erg snel!

Snelle levering, duidelijke site, alles op voorraad.

Super snelle levering!

Goede keuze en snelle levering. 1 artikel was uitverkocht. Werd meteen gebeld voor alternatief wat voor zelfde prijs werd verstuurd. Super service

Goede snelle service

Ik had per direct wat disposables nodig. Er werd goed meegedacht. Snelle service en van goede kwaliteit en een prima prijs. Al met al zeer tevreden

Snelle en uitstekende service

Super snel en product geleverd zoals omschreven!!!!

Schumanpark 67

7336 AS Apeldoorn

Over PackagingDirect.nl

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables, verpakkingen en herbruikbare oplossingen. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs aan! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100