Snelle en vlotte levering

Alles heel netjes en keurig verpakt , ik ga vaker een bestelling plaatsen. Top service

Uitstekend product met prima prijs

Snel geleverd.. goede kwaliteit.. goed verpakt.

Mijn bestelling is goed en snel geleverd!

Snelle en goede levering

Makkelijk te bestellen en prima verzending

Vlotte bediening

Vlug antwoord op onze vragen.Corecte afhandeling

Snelle levering. Makkelijk bestellen. Kortom tevreden klant.

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering en precies wat ik ook graag wilde ontvangen

netjes en optijd geleverd

alleen maar positief

Toppers

Snelle levering, gemakkelijk te bestellen, prima kwaliteit

Duidelijke site, goed assortiment, snelle levering.

Duidelijke site, goed assortiment, snelle levering.

Fabulous

Fabulous

Altijd supersnel en correct geleverd!

Makkelijk bestellen, snel leveren en fijne medewerkers die bij vragen voor je klaar staan.

Goed!

Besteld en gelijk de volgende dag geleverd. Helemaal super!

toppie

super alles netjes geregeld en snel en goed verstuurd. bij meerdere bedrijven al aanbevolen nette prijzen en goede kwaliteit

Goede en snelle service!

Ik bestel hier nu een aantal jaar en ben nog steeds tevreden.

Snel besteld, en snel bezorgd

Snel besteld, en snel bezorgd

Erg goef

Bij problemen , snel naverzonden ! Top dus ... een aanrader...

Geen negatieve ervaring.

Altijd goed aanvinken waar je, je pakket wilt hebben,thuis of op een afhaalpunt. .

DisposablesDirect zijn te gek!!!

Wij gebruiken de 3-vaks disposables voor maaltijden die worden gemaakt door het Leger des Heils te Alkmaar. De warme maaltijden worden afgehaald en bezorgd aan mensen die zelf niet in staat zijn om te koken. De 3-vaks bakjes sluiten goed en de maaltijd blijft lekker warm!! Met vriendelijke groet' Erna Boek Leger des Heils Alkmaar

oke

oke

Goede service!

Snelle levering! Mooie champagneglazen. Het werden hierdoor hele feestelijke tasjes!

Ik heb afgelopen week kraft bakjes besteld en ik ben uitstekend geholpen door mevr Suzan. Alles netjes op tijd bezorgd. Hier ga ik vaker bestellen. Dankt jullie wel

Snelle service, duidelijk, vriendelijk en denken goed mee

Had de verkeerde maat besteld, na binnenkomst direct gebeld. Werd netjes en super opgelost en direct omgezet en ook nog mee gedacht door advies te geven het misschien net iets anders te doen. Zodat dit product nog beter aansloot op mijn wensen. Complimenten, kom zeker nog terug voor volgende bestellingen.

Toppie

Besteld en snel geleverd en prima prijzen

Schumanpark 67

7336 AS Apeldoorn

Over PackagingDirect.nl

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables, verpakkingen en herbruikbare oplossingen. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs aan! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100