Op tijd geleverd. Product ziet er goed uit

Oké

Snel en goed geleverd en een Prima product

Ruime keus en snelle levering zoals beloofd!

Marvelous!

Goed product

Erg tevreden

Snelle levering!

Did best to solve problem

Did best to solve problem

zeer goed

zeer goed en snelle levering

Het is eenvoudig te bestellen en werd snel geleverd

Deze is goed bevallen

Goede en snelle levering

Snelle levering en goede service

Samples opsturen was geen enkel probleem. Deze had ik binnen twee werkdagen in huis en bevielen goed. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Het bestellen ging snel en makkelijk.

Het bestellen ging makkelijk en snel, en niet duur.

Makkelijk, snel en overzichtelijk

Je kunt alles gemakkelijk en snel vinden. De website is overzichtelijk en informatie wordt goed vermeld. De plastic bakjes die ik heb besteld zijn naar verwachting.

Gewoon prima

Mijn bestelling kwam snel binnen en was van prima kwaliteit. Top.

Het is me eerste dat ik een bestelling heb gedaan ik ga zeker meer bestellen en het is voordelig ik raad het iedereen aan

Prima,

snel geleverd en de prijs is ook ok

Goed. Bezorging echter 1 dag later dan aangegeven

Vlotte en klantvriendelijke service, communicatie en levering!

Van bij het begin, het plaatsen van de bestelling, tot en met de levering is er altijd een goed contact geweest, via e-mail. Je kan perfect je bestelling volgen. De geleverde goederen zitten prima verpakt en zijn volledig naar verwachting... Topservice, doe zo voort!

snel en correct

voor de eerste keer besteld en een week later bestel ik terug

Perfect geregeld, goede kwaliteit

Altijd een zeer snelle levering voor een goede prijs!

Al enige tijd kopen wij geregeld bij DisposableDirect. De site is gebruiksvriendelijk en de prijzen zijn erg netjes. Ook de snelle levering is fijn.

Goede website en snelle levering!

Snelle service, goede prijs; aanrader!

Groot aanbod, ruime keuze en kennis van zaken. Ongeacht de vraag of uitdaging, er staat altijd op zeer korte termijn een oplossing klaar. Van idee tot oplevering wordt er meegedacht over de beste mogelijkheden.

Jammer van post.nl

Het bestellen gaat prima, alles op voorraad, volgende dag al verzonden. Tot zover perfect! Jammer dat post.nl zijn eigen levertijden niet nakomt waardoor je de hele dag kunt gaan zitten wachten...

Goed en snel

Lekker vlot in huis

Schumanpark 67

7336 AS Apeldoorn

Over PackagingDirect.nl

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables, verpakkingen en herbruikbare oplossingen. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs aan! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100