Keurig op tijd

Keurig op tijd

Super levering en snel wanneer nodig is:)

Niks op aan te merken. Doen wat ze moeten doen.

Vandaag bestellen morgen in huis! super!

Goed geregeld

Snelle levering en keurig verpakt

Snelle levering van een goede foliedispenser (met extra rollen). Netjes verpakt in een dubbele doos. Vroeger deze sterke dispenser vaak tegengekomen in de horeca en nu als particulier kunnen kopen :) Ben er erg blij mee

je vraagt, je krijgt ...

Een handige website, een handige keuzemogelijkheid, een goede service kortom wij zijn heel tevreden

Super snel geleverd

Bekers waren super snel geleverd.

Goede producten

Goede producten, voor een goede prijs en een mooie snelle service wat betreft uitlevering.

Duidelijke site en zeer snelle levering

Duidelijke site met goede omschrijving. Werd snel op een pallet netjes de volgende dag geleverd

Oké

Beste had 5 dozen longdrink glazen besteld en 1 doos lag helemaal uit elkaar en was dicht gemaakt door PostNL dozen zijn echt waardeloos

Super snel

bedankt voor de snelle service

Perfecte service

Makkelijk bestellen en snel geleverd , 2 de keer besteld en ook nu weer top.

Snel en correcte en goede levering.

Snel en correcte en goede levering.

uitstekende service

goed materiaal, eerlijke prijs

zeer goed,

alle bestellingen goed verpakt en netjes op tijd geleverd

Goed kwalitatieve produkten

Bijna elke maand bestel ik hier. Het gaat goed

Snelle levering en goede prijs kwaliteitverhouding

Snelle levering en goede prijs kwaliteitverhouding

snelle prima levering

Snel geleverd en goede prijs.

Prima snelle levering en producten

Prima snelle levering en producten.

snel en goede producten

zeer goed

Goede kwaliteit/prijsverhouding en snelle levering

Goede kwaliteit/prijsverhouding en snelle levering

Blij met de bestelling!

Fijn geholpen om de juiste fles vorm te geven. Er werd goed met ons meegedacht over welk idee het mooiste zou uitpakken in het echt.

Nette services

snelle nette services

prima conform afspraak

Levering keurig conform de afspraak geleverd

Helemaal goed

Mijn bestelling in goed en vlot geleverd. Ik heb dus niets te klagen

Snelle levering en keurig verpakking

snel en op de juiste tijd geleverd

Schumanpark 67

7336 AS Apeldoorn

Over PackagingDirect.nl

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables, verpakkingen en herbruikbare oplossingen. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs aan! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100