prima en snel

Snelle vlotte bezorging.

Keurig op tijd geleverd.

Ik vond alles top geregeld

Zowel aan de telefoon als de levering was top geregeld. Ik al volgende keer weer bij jullie uitkomen om te bestellen.

Heel vervelend

Er was maar een deel van de bestelling geleverd. Dat kan er kan iets mis gaan dat begrijp ik. Maar wat ik niet begrijp is dat ik er 2 keer over heb gebeld en te horen krijg dat ze het gaan uitzoeken en me terugbellen maar dat ik dan niet wordt teruggebeld. De derde keer belde ik weer en liet ik me niet afschepen. Toen werd er pas geluisterd.

Snelle levering. Kwaliteit en prijs.

snel, correct.

prettige website, snelle levering

Vlugge verzending en prima in orde

Alles in orde !

Makkelijk te bestellen en snelle levertijd

Bekkers altijd makkelijk online te bestellen en een snelle levertijd.

Zoals altijd, snel en goed verpakt verzonden!

De bestelling was in twee batches verzonden, wellicht vanwege de grootte van de bestelling. Direct even gebeld met een super vriendelijke medewerker, die heeft vliegensvlug uitgezocht dat de andere helft nog geleverd zou worden. Heel prettig dat je direct antwoord krijgt!

prima!

zending raakte "zoek" of liep vertraging op bij post nl. snel opnieuw een zending verstuurd naar mijn privé-adres, die ik op zaterdag ontving. Prima geregeld!

1e bestelling als zeer prettig ervaren

Goed en behulpzaam telefonisch contact. Snelle levering, scherpe prijs en goede kwaliteit

Ik kreeg mijn pakketje een dag later maar dat maakte niet uit. Want het was ruim op tijd binnen.

Heel goede producten

Quality producten en snel geleverd!!

Snelle bezorging en prima product

Goede en snelle levering

Ik denk dat ik veel meer ga bestellen bij jullie. Was goed en netjes geleverd.

Snel bezorgd

Snelle bezorging. Alles netjes verpakt. Netjes geleverd en snel. Ik ben zeer tevreden en zal hier zeker nog eens bestellen.

Hele goede vriendelijke klantenservice en snelle verzending

Geen klachten

Prima en snelle levering

Mijn bestelling is heel snel geleverd. Was bang dat hij niet volledig zou zijn. Mail gestuurd en ook die werd snel beantwoord. Ik kan voor nu niets negatiefs bedenken En wat de prijzen betreft Zijn deze zeer redelijk naar voor wat je krijgt. Dus mi. goed in balans. Al met al voor mij een goede aanbieder van wegwerp servies.

snel

makkelijk en overzichtelijk

Schumanpark 67

7336 AS Apeldoorn

Over PackagingDirect.nl

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables, verpakkingen en herbruikbare oplossingen. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs aan! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100