goed en gelijkninspelen op de vraag

Dit bedrijf is voor mij onbekend. Voor mijn winkel had ik bakjes nodig maar had geen idee. gelijk werden er 2 voorbeelden verzonden. Dit gaf voor ons een heldere keuze. en heb de bakjes besteld. Klantvriendelijk en mee denken.

Snel geleverd zoals beloofd!

Voor het eerst bij Disposabledirect besteld, omdat onze "vaste" leverancier niet alle gewenste disposables kon leveren. Bijkomend voordeel was de prijs; scheelde best wel wat in ons voordeel.

Prima en snel geleverd

Gewoon prima in orde! Product als verwacht. Snel en netjes geleverd

Prima ervaring

Lekker snel

Snel geleverd en dat voor een lage prijs.

Prima, goedkoop, goede kwaliteit

Goedkoop en kwaliteit is goed. Levering zou vrijdag plaatsvinden, maar is zaterdag geworden. Op zich ook prima, had geen haast. Al met al zou ik weer bestellen als ik meer bakken nodig heb.

Het product dat ik besteld heb is van goede kwaliteit. Er is echter iets mis gegaan bij het verzend /ophaalpunt. Door de snelle reactie en actie van Disposable Direct heb ik mijn bestelling alsnog ontvangen

Heel snel bericht gekregen, maar dat he niet op de juiste datum aankwam lag aan de corona perikkelen en niet door het bedrijf.

Top afgehandeld, snel en correct en meedenken!!!

Bij het zoeken naar een plastic champagneglas werd er meteen de moeite genomen om het er bij te halen en ook het betalen op rekening behoorde de eerste keer meteen tot de mogelijkheden. Volgende dag alles al in huis

Duidelijke site en snelle levering!

Overzichtelijke site, makkelijk te bestellen en leveringsproces goed te volgen

Top service en snelle levering.

Ondanks late bestelling toch leveeing, volgens telefonische toezegging. Super.

Uitstekende ervaring

Ruime keuze, aantrekkelijk geprijsd en razend snel geleverd..!!

Snelle levering en goede kwaliteit

Dit website verkoopt zeer goede producten die waar zijn voor hun geld. Zeer goede kwaliteit en snelle levering. Veel bedrijven kunnen hiervan iets leren.

snel geleverd

zelfs in coronatijd.

Snelle levering top.

perfecte levering vlot en netjes

perfect bedrijf goed en goede spullen snelle levering je kan er gewoon bestellen zeker in deze corona tijd voor de wegwerp bekers voor mijn klanten in de kapperzaak , zo krijgt een ieder toch nog wat te drinken

precies wat ik nog zocht en op tijd binnen

handige plek om spullen te vinden voor een feestje, zeker in deze tijd van extra letten op veiligheid. Had ik geweten dat ze zo dichtbij me werk zaten ( verzend plek) had ik even gemaild om zelf op te halen had me extra kosten bespaart :D:D

Snel

Ondanks vertraging i.v.m corona toch snel Mooi produkt

Super kwaliteit, goeie prijzen!

Inmiddels meerdere producten besteld. Tot nu toe altijd goeie kwaliteit geleverd gekregen en voor aantrekkelijke prijzen. Nergens anders beter gevonden!

duidelijkheid om te bestellen en goede levering.

Alles duidelijk met bestellen en de levering ook perfect.

Ik kreeg heel snel mijn bestelling binnen.

Snelle levering dezelfde dag nog verzonden.

Zeker in deze drukke tijd word nog wel eens de schuld bij Post NL gelegd als een levering lang duurt.Maar de dag na bestelling ontvangen.

Wij hebben eerst telefonisch contact gehad met een account manager die ons precies wist te vertellen welke bakjes het best bij ons product zou passen. Waarna we meteen 2 dozen besteld hebben. Prijs kwaliteit is uitstekend, en goede service. Bedankt!

Meedenken met de klant

Meedenken met de klant en zo een passend advies geven. Niet alleen qua producten, maar ook welk product het beste past bij onze bedrijfscultuur.

Schumanpark 67

7336 AS Apeldoorn

Over PackagingDirect.nl

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables, verpakkingen en herbruikbare oplossingen. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs aan! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100