Goed product, snelle levering, optimale verpakkking

Snelle levering product voldoet aan verwachting

voldoende

vond de levertijd nogal lang, voor de rest voldoende

Super snelle en goede hulp

Erg goed geholpen bij een spoed order!

Zeer snelle levering

Snelle levering van speedwrap en goed verpakt

Snel en betrouwbaar

Goede producten en snel verstuurd. Na problemen van een product, is dit zeer netjes naar tevredenheid opgelost.

Supersnelle levering!

We hadden op korte termijn plastic bekers nodig. Dat is, mede door de snelle service gelukt!!

snelle levering en prima product

Helemaal tevreden

Zeer snelle en correcte afwikkeling van de bestelling

Snelle levering, levertijd tijdig gecommuniceerd

Mijn product was snel binnen en daarnaast werd de levertijd tijdig gecommuniceerd. Hierdoor wist ik wanneer ik de pakketdienst aan de deur kon verwachten. Tevens is de site overzichtelijk, en lijken de producten goed geprijsd te zijn.

Alleen het produkt niet de perforatie ontbreekt zoms.

een hele snelle en goede service

een hele goede en snelle service en goede comunicatie

Beste kwaliteit voor goede prijzen

Super kwaliteit, top service ik bestel hier altijd en raad echt iedereen aan om hier te gaan bestellen.

prima!!

Je hebt net besteld en voor dat je het weet staat het op je bureau.

Goede prijzen, snelle verzending!

Makkelijk en duidelijk omschreven product op een goede website. Prijzen zijn goed, verzending is super!

Fijn bedrijf met goede service

Goede producten en snelle levering

snelle levering goeie kwaliteit

snelle levering goeie kwaliteit

Prima ervaring uit het verleden

Altijd goede ervaringen gehad. Jammer dat er geen betaalbaar alternatief is voor bordjes, waardoor we helaas uit moeten wijken naar een andere aanbieder die dat wel heeft.

Fijn bedrijf om mee te werken

Snelle reacties. Had niet de goede bestelling geplaatst maar dit kon direct gewijzigd worden

Goede service, snelle levering!

Ik heb al 2x ijsbekers besteld en ik ben er zeer tevreden over... Goede service via mail contact. Ik zou jullie zeker aanbevelen!

je krijgt wat je besteld

bestelling gedaan en vlot in huis, het product is wat ik er van verwacht.

Exact geleverd zoals gezegf

Snel en correct geleverd. Aantal is juist, doos is netjes. Niets aan op te merken

Schumanpark 67

7336 AS Apeldoorn

Over PackagingDirect.nl

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables, verpakkingen en herbruikbare oplossingen. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs aan! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100