Bestellen ging vlot op de site.

Op de site kan je aangeven dat hij bezorgd kan worden op een postnl punt. Echter wordt het pakket geadresseerd op dat adres t.a.v. Jou naam en niet op je eigen adres en dan via het ophaal punt. Ze waren bij mijn Jumbo een kwartier aan het zoeken naar mij maar ik werkte er niet.

SNEL ENVAN GOEDE KWALITEIT TEGEN EEN MOOIE PRIJS.

Zie boven

Goede levering, duidelijke website

Alle artikelen netjes en snel geleverd. Overzichtelijke website!

Heel voed geholpen

Product zoals verwacht en op tijd geleverd

Het product dat ik heb besteld is geleverd zoals ik het verwacht had. Afbeeldingen zijn dus waarheidsgetrouw. Levertijd was ook snel.

Goedkoop

Snel levering en goedkoop.

snelle en accurate aflevering

uitstekend product en snelle en accurate aflevering

Snel, volledig, geleverd zonder manco’s!

Mooi vriendelijk bedrijf met kennis van zaken ! Bestelling volledig geleverd na wens ! Aanrader om zaken mee te doen!

prima geregeld

goede service

Goed geholpen na telefonisch contact

Zeer goec

Zo goed bevallen dat ik alweer een nieuwe bestelling heb geplaatst!

Duidelijke website, eenvoudig een bestelling te plaatsen, goede prijs/kwaliteit verhouding en supersnelle levering. Woensdagavond besteld en vrijdagochtend in huis!

Handig

Genoeg ruimte voor de gerechten die ik doneer.

Volgens afspraak

De levering was vlot en volgens Caronanormen op afgesproken tijdstip afgeleverd.Zeer tevreden!

Topproducten

Gelukkig is bij Disposable Direct een behoorlijke voorraad nog aanwezig. Niet alleen goede kwaliteit, maar ook nog super snel geleverd. En dat in deze bizarre tijd! Top.

waar voor je geld

snelle levering , goede kwaliteit .

Goed te woord gestaan, vlot geholpen

Prima bedrijf

Eerste keer wat besteld goeie prijs en snel geleverd ik heb een collega die afhaalmaaltijden doet die heb ik geadviseerd eens op jullie site te kijken.TOPPIE

Snelle correcte levering.

Nette en snelle levering

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Fijne producenten voor een goede prijs. Service is ook prettig. Er ging wat mis met leveren maar dit is direct opgepakt en alsnog snel afgehandeld.

Besteld geleverd had zorgvuldiger verpakt mogen worden iets beschadiging

Besteld geleverd had zorgvuldiger verpakt mogen worden iets beschadiging

Besteld en snel binnen! Super verpakt. En goed aangekomen Super bedankt!

Super levering met uitstekende kwaliteit

Levering en communicatie hier van zijn duidelijk en snel. Het product was in goede kwaliteit voor een scherpe prijs. Zeer tevreden. Proost!

Goed en snel geholpen

Snel gewenste artikel gevonden en ontvangen.

Snel geleverd. Product ziet er goed en netjes uit.

Schumanpark 67

7336 AS Apeldoorn

Over PackagingDirect.nl

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables, verpakkingen en herbruikbare oplossingen. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs aan! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100