Super service en snelle levering meer dan tevrede.

Goede service en accuraat gehandeld

Door omstandigheden kwam de verkeerde doos met verpakking binnen. Direct na een telefoontje werd er gehandeld en de juiste verpakking opgestuurd en omgeruild door POSTNL. Ook direct de Track and Trace code gekregen en de volgende dag de bestelling tip top in orde. Bedankt John!

Goed allen de verpakking liet te wensen over.

Prima product, prima prijs, snelle levering, allen de verpakking was knudde waardoor de bovenste zes beschadigd waren

Super!!

Hele goede service, uiterst tevreden.

Duidelijke en gemakkelijke site, snel bezorgd

Duidelijke en gemakkelijke site, snel bezorgd

Uitestekend

Makkelijk bestellen, snelle levering, niets mis mee !

geweldig

mooie webshop heldere bestel info product / prijs goed goede verpakking snelle levering PostNL goede verpakking

Wij zijn ontevreden.

Wij zijn niet tevreden want de bestelde soepkommen zijn nog steeds niet geleverd. Hoe gaat u dit oplossen want ze zijn wel betaald. Groet Meine Duin

Snelle en correcte levering

Kan niet beter, is perfect geregeld

Service en producten zijn top!

Probleem snel en netjes opgelost

prima product

Een snelle levering en prettige huishoudfolie rollen, scheuren goed en gemakkelijk af op het hiervoor originele apparaat, zeer aan te bevelen, werkt prettig, succes verzekerd.

Goed telefonisch contact m.b.t. een nalevering

Top service met een groot en snel aanbod!

Waar andere groothandels tekort schoten in voorraad in tijden van crisis en verandering in vraag/aanbod. Waar we als bedrijf snel moeten schakelen in vraag en aanbod en meedraaien moeten draaien met de wind, stond disposable direct voor ons als een rots waar we op konden vertrouwen waar we wisten als we bestellen is het wel of niet op voorraad, iets wat in deze tijd voor ons als bedrijf erg belangrijk is en waardoor we ook terug keren bij Disposables direct. Thanks!

Positief

Ben er heel gelukkig mee

Voorheen bracht mijn dochter altijd bakjes mee omdat ze op de vleeswaren afdeling stond bij onze plaatselijke supermarkt, na ruim 17 jaar is ze begonnen aan een nieuwe baan, en dan moet je een alternatief zoeken en ben bij jullie tercht gekomen. Ben er gelukkig mee.

Ik heb de verkeerde folie besteld. Normaal haal ik deze bij de groothandel

Ik heb jammer genoeg verkeerd besteld. Ik ben beeldend kunstenaar en gebruik de folie voor mijn beelden, b.v. klei etc. Pak opengemaakt en toch geprobeerd, de folie is veel te dun en statisch. Volgende keer beter!?! Ik vraag eventueel eerst een monster.

Super snelle levering. Duidelijke omschrijving wat klopt. Hier zal ik vaker bestellen.

goedkoper en goed

In deze onroerige tijden zelfs... werd mijn bestelling zeer snel geleverd. Prima service.

mooie kwaliteit en snel geleverd

ik heb kartonnen bekers en houten lepels besteld. Deze werden de volgende dag al geleverd. De kwaliteit is uitstekend!

top service

heel snel geleverd

Prima bedrijf

Goede website en snelle levering

Goed verpakt en snel verzonden,ben tevreden!

Schumanpark 67

7336 AS Apeldoorn

Over PackagingDirect.nl

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables, verpakkingen en herbruikbare oplossingen. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs aan! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100