Snelle levering en klantvriendelijk

In deze tijd van crisis goed en snel geholpen vandaar mijn dank

Ondanks de crisis leveren jullie toch volgens hetgeen jullie beloven. Zal in de toekomst zeker vaker gaan afnemen bij jullie. Top!

Aflevering volgens afspraak

Via website vlot te bestellen en levering geheel volgens afspraak prima op tijd.

De bestelde producten werden vlot (binnen 1 dag) en netjes geleverd

Kwaliteit en zeer snelle levering

Goede customer care. Ze helpen je met alles en denken met de klant mee. Zeer tevreden met de producten!

prima kwaliteit en super snel geleverd

Geeft me een gerust gevoel. Op dit bedrijf kun je vertrouwen

Perfecte service, snel en deskundig!

Het was een hele snele service, kwaliteit is prima en deskundige mensen bij het customer service team. Zal het zeker aanbevelen om hier te bestellen!

Zeer snelle levering en de helpdesk is in mijn ervaring boven uitstekend.

Snel afgehandeld.

Snelle levering goeie kwaliteit

top en snelle service

Via de mail gemakkelijk en snelle service

snelle en prompte levering

Alle benodigde spullen voorradig en snel geleverd binnen één dag. Website werkte perfect.

Was helemaal naar wens

makkelijk bestellen en vlot geleverd

0,4 cc bekertjes besteld ivm corona gedoe- deze voldoen prima als je veel mensen een klein slokje wilt geven tijdens kerkelijke ceremonie

Goede levering

Makkelijk bestellen

Goede levering

Vlotte levering aan eerlijke prijs

Na al de jaren klant nog steeds tevreden als klant. Correcte levering aan eerlijke prijzen. Nog geen problemen gehad inzake kwaliteit afgeleverde goederen

perfect

perfect

Snelle levering en duidelijke site!

Super nette dispencer

Zeer netjes en makkelijk in gebruik. Rubberen nopjes aan de onderzijde zodat deze niet over het werkblad schuift. Ook de mogelijkheid om hem te hangen is ideaal en heb ik ook gelijk gebruik van gemaakt. Rol past goed en zeer scherpe snijtand waardoor de folie makkelijk te scheuren is.

Goedkoop en Super snelle levering

Na wat gezoek kwamen ze als goedkoopste uit de bus, savonds laat besteld en de volgende dag had ik het geheel onverwachts al in huis.

Goeie service snelle levering.

Na klein probleempje met product, direct gebeld met de klantenservice die dit direct geweldig oplosten.

Goed product

Product voldoet wat er van verwacht hadden. Prima

Prima service, snelle levering

Makkelijk te bestellen, goede prijs en snelle levering. Allemaal pluspunten.

Schumanpark 67

7336 AS Apeldoorn

Over PackagingDirect.nl

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables, verpakkingen en herbruikbare oplossingen. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs aan! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100