Goede kwaliteit en supersnelle levering

Betere kwaliteit dan ik had verwacht en binnen een paar dagen in huis ... helemaal TOP !!

Helaas is het niet mogelijk om als bedrijf per mail te bestellen. Nadat de order op de site is geplaatst, wordt er wel snel geleverd

snelle service

Binnen 2 dagen in huis en het ziet er goed uit. Zeker een aanrader.

Artikelen geheel als verwacht. Snelle levering. Goede prijs. Bezorging door post nl. laat te wensen over

uiterst tevreden

helaas is er niet geleverd wat ik nodig had maar de interactie was perfect. ik ga er vanuit dat hetgeen geleverd is weer retour kan gaan omdat het niet past. met vriendelijke groet Philip Snel Raypack

Makkelijk en snel, bekers van zeer goede kwaliteit!

Snel geleverd en bekers zijn van zeer hoge kwaliteit. Daarbij een goede prijs!

Super goed en snel

Snel geleverd, goede prijs en keurig verpakt

Snel en direct

Kartonnen koffiebekers en houten roerstaven binnen 2 dgn in huis Toppie

Goed product geleverd met een korte levertijd

Ik had snel wat plastic wijnglazen nodig. Deze heb ik besteld bij DisposableDirect.nl en ze werden naar tevredenheid vlot geleverd.

Het was geweldig!!

We gaven een feest op 1 feb en het was een geweldig feest

Supervlotte levering van de bestelling.

Vrijdagmiddag online besteld en de maandag of dinsdag daarna al geleverd!

heel snel geleverd en mooi product!!

Voor onze tandartspraktijk altijd een hele snelle levering mogelijk als we weer eens de bekers vergeten zijn te bestellen!!!

Snelle discrete bezorging van een prima product voor een redelijke prijs

Op maandag middag wat rietjes besteld, volgende dag al geleverd. Kortom alles keurig volgens het boekje!

Goede duidelijke website, makkelijk te bestelen, en snelle levering.

De site is erg duidelijk, het artikel had ik snel en makkelijk gevonden. Ik had een vraag, heb naar het kantoor gebeld, en ook daar werd ik zeer vriendelijk geholpen. De levering was netjes op tijd volgens planning geleverd. Nogmaals dank, en tot een volgende bestelling die zeker gaat plaats vinden.

Goede, vlotte levering

Prima telefonisch geholpen door de verkoper

Perfecte bekers en snelle levering

Snel geleverd en voldoen aan de verwachting. Daarnaast was ook de prijs zeer aantrekkelijk.

super

snelle levering en goed verpakt

alles prima geregeld

Makkelijk bestellen, alles prima ontvangen

Snel gevonden wat ik nodig had

Op zoek naar bierbekers voor een event, snel gevonden wat ik nodig had. Door het online filmpje ook de juiste maat gevonden!

Alles vlot en correct geleverd

Goed bedrijf

ik bestel mijn bekers altijd bij jullie

de laatste bestelling lukte niet via internet maar telef lukte het wel

Snelle levering en duidelijk

prettig en snel

prettig en snel

Overzichtelijk

De website is overzichtelijk. Er is een ruim assortiment en de bestelling wordt tijdig geleverd.

Erg snel en goede levering

In de horeca is altijd hectisch waardoor er op het laatste moment nog zaken besteld moeten worden. Maar als je dan bij jullie besteld is het nog op tijd bij ons.

Schumanpark 67

7336 AS Apeldoorn

Over PackagingDirect.nl

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables, verpakkingen en herbruikbare oplossingen. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs aan! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100