Product prijs kwaliteit en bezorging voldoet volledig aan wat ik hoop en verwacht!

Op zoek naar wegwerpmateriaal voor een feestje was dit exact wat ik zicht!

Geen op het geleverde produkt

Leveren tussen 08u00 en 21u30 is wat overdreven

onvergetelijk

De bestelling bij Packaging Direct zal ik niet snel vergeten. De afgelopen week voor een nieuwjaarsreceptie plastic champagnefluitjes besteld en....die waren ook een dag later al afgeleverd.....volgens de track&trace. Maar waar ik ook keek, hier op kantoor niks te vinden. De Post gebeld, daar zeiden ze dat de levering toch echt was afgegeven volgens hun systeem. De route van chauffeur gaf dat aan. Wat bleek: die chauffeur had bij ons twee pakketjes af te leveren, maar ...haalde er maar eentje uit zijn bus. Het andere pakketje (het mijne) was hij vergeten te pakken. Dit bleek 3 uur later, toen hij eind van de middag (net op tijd voor receptie) met rode kaken bij onze balie zich meldde met de mededeling dat hij dit was vergeten. Gelukkig net op tijd, dus ik kon alsnog PROOST ! zeggen, eind goed, al goed

zeer fijne en vriendelijke web-site . bestelling snel en goed verpakt binnen gekregen. TOP!!

Prima geregeld

Vandaag besteld, morgen in huis, prima service

Snelle duidelijke service

Alles staat duidelijk op de site. Geen problemen ondervonden met bestellen. Ruim assortiment, met goede prijs kwaliteit. Levering was relatief snel. Genoeg informatie gekregen via de mail.

Lekker bezig! (:

Optijd geleverd, juiste product, niks misgegaan: ik ben blij :)

Snel geleverd en goede kwaliteit!

Goede prijs-kwaliteit verhouding en snel geleverd. Precies wat ik nodig had.

Prima kwaliteit en snel geleverd

Plastic champagneglazen, zien er netjes uit en snel geleverd.

Vlotte afwikkeling van de bestelling

prima ervaring

Overzichtelijke website en snelle levering

TOP

Product zoals beschreven. Makkelijk en probleemloos verloop met de bestelling. Zeer snelle levering. Alles zoals ze het zelf beschrijven.

Best ever

Snelle en nette bezorging

Makkelijk bestellen, snel geleverd en netjes en goed verpakt

prima drinkgerei voor eenmalig gebruik.

Goed materiaal. Ligt goed in de hand.

Snelle levering en goede kwaliteit

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Snel geleverd en goed verpakt

Snel, correct en netjes afgehandeld

Alles keurig ontvangen en netjes verpakt. Aanrader voor anderen en ga ik zeker vaker bestellingen plaatsen.

Prima champagne glazen

Had voor de opening van mijn zaak plastic champagne glazen besteld. Mooie snelle levering en prima glazen! Vondt het fijn dat het in 1 gedeelte was zodat het voetje er niet onder weg kan vallen.

Duidelijke informatie, goede bereikbaarheid en snellelevering

Duidelijke informatie op de website, goede en vriendelijke telefonische bereikbaarheid en snelle levering.

Top!!

Duidelijke site en snelle levering (ga nu mijn volgende bestelling plaatsen)

Topservice!

DisposableDirect heeft ons vlak voor oud en nieuw uit de brand geholpen zodat wij voor onze gasten een mooi feest neer konden zetten. Onze dank is groot!

Erg snelle en juiste levering

Goede keuze, goede prijs en snelle levering

Goed product

Mooi product. Precies op tijd binnen. Verpakt in overdoos met kleinere verpakkingen in de doos, wat prettig is omdat je niet alles in 1 keer nodig hebt een alles toch netjes en hygiënisch verpakt blijft.

Schumanpark 67

7336 AS Apeldoorn

Over PackagingDirect.nl

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables, verpakkingen en herbruikbare oplossingen. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs aan! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100