Precies zoals verwacht altijd goed

Duidelijke site, goede artikelen, netjes verpakt en snelle levering. Prima dus.

product voldeed aan eisen. Vlotte levering

Prima service, en snel geleverd top

Snel en makkelijk

Snel bezorgd en makkelijk online te bestellen. Klantenservice was ook top!

Prima bekers voor nette prijs snelle bezorging

Stuk goedkoper om hier te bestellen als je veel nodig hebt.

Goede snelle levering. Bedankt.

snelle en goede service

Direct response bij vragen. Snelle levering en goede beschrijving van het product.

Overzichtelijke website en snelle en correcte levering

Ik bestel altijd hier een bepaald product ben ik erg tevreden over. alleen pas had ik een probleem met de bakjes met de sluiting . daar zou ik over teruggebeld worden alleen dit is niet gebeurd. Dat is erg jammer.

goede en snelle levering

Perfecte snelle levering, precies wat ik verwachtte!

De levering is zeer snel, en eenvoudig geregeld.

Bestelling correct en op tijd geleverd

Bestelling correct en op tijd geleverd.

fantastisch

Snelle bezorging, goed verpakt en fantastische kwaliteit!!!

Het artikel werd snel geleverd.

Prima afgeleverd en goed verpakt.

Super goede service, hulpvaardig bij vragen en zeer snelle levering!!

met vragen werd ik direct geholpen door een zeer kundig en aardig persoon. Hierdoor kon mijn bestelling snel en correct doorgezet worden en heb ik alles een dag later ontvangen. Echt top!!

overzichtelijke site waardoor er vlot esteld kan worden en de levering op tijd binnen was!

Voor Team Sukerbiet uit Lemelerveld heb ik deze bestelling gedaan. Dit team zet zich in voor goede doelen. B.v KWF, Nierstichting,ALS maar ook voor lokale goede doelen. Dit doen ze door sportieve evenementen te organiseren; o.a. trailrun, mtb challange en ook een kerstwandeling!

Prima, snelle levering

Duidelijke site. Jammer dat dit beoordelingsverzoek regelmatig in de mailbox zit. Eenmaal is genoeg. Als ik behoefte heb om te beoordelen doe ik dit na het eerste verzoek wel.

Goede website

Bestellen gaat snel en eenvoudig. Je weet gelijk wanneer je spullen binnen zijn.

Wat een snelle service! De volgende dag waren mijn plastic bekers al binnen!

Voor een feestje had ik met spoed plastic bekers nodig. Makkelijk te bestellen, goede prijs en snelheid qua leveren!

Reliable

Prijs - kwaliteitsverhouding, vlotte levering

Gewoon doen wat beloofd is

Doen wat beloofd is

Goedkoop, snelle levering, primma kwaliteit

Voor onze winkel bestel ik nagenoeg alle maaltijdverpakkingen bij Packaging Direct. De prijs is goed, kwaliteit is goed en de artikelen worden zeer snel geleverd. Dik tevreden dus!

Fantastische service

Goed, vriendelijk en snel geholpen. Goede kwaliteit en veel aanbod. Erg tevreden!

Bedrukte koffiebekers onwijs gaaf geworden en mooi optijd ontvangen

Aardige medewerkers met veel kennis van zaken, mij goed geadviseerd en een scherpe offerte gekregen. Bestellen was makkelijk en super geleverd op het juiste adres! De volgende bedrukking krijgen ze weer!

Snel, netjes en goed

Meestal bestellen we een paar keer per jaar heel saai een bulk koffie bekers. Altijd het zelfde en prima levering. Nu hadden voor kerst een beker nodig die goed in de hand was, niet te groot en toch prima voor onze gasten. Na de 2e sample ware we er uit en konden we de juiste beker bestellen. Heel erg bedank

Schumanpark 67

7336 AS Apeldoorn

Over PackagingDirect.nl

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables, verpakkingen en herbruikbare oplossingen. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs aan! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100