snel en efficient

Vandaag bestellen morgen in huis.

Snelle en correcte levering

Zeer aan te bevelen.

Keurig volgens afspraak

Keurig volgens afspraak

Met een dagje vertraging toch goed aangekomen

Bestelling vlot, levering een dagje vertraging, met wat over en weer bellen toch goed gekomen. Tip: als je vraagt om tevredenheidsonderzoek in te vullen, gelieve dan deze ook eens aan te passen aub: "Als je een ervaring achterlaat bij Kiyoh maak je bovendien kans op een goed gevuld BBQ-pakket (t/m 30 juni 2019). " dit zet je niet op je bericht van 10/11/2019 :)

prima glazen en zeer snel geleverd

ik heb glazen besteld tegen een zeer gunstige prijs, en de volgende dag werd de bestelling keurig thuisbezorgd

Vlot. Prijs kwaliteit verhouding goed.

Ging zoals het zou moeten gaan. Vlot in huis. Prijs kwaliteit goed.

Snel, gemakkelijk en degelijk

Top geregeld!!

Levering is snel

Ik vind de dozen niet sterk gaan snel open en daarom zijn er ook vaak hele ritsen met glazen kapot

Bestelling was perfect! Snelle levering, duidelijk informatie en product informatie.

Alles oke

Goede producten snel geleverd!

Uitstekend geïnformeerd en mijn bestelling is de volgende ochtend al geleverd, bedankt!

Online bestellen, andere dag bezorgd. Top!!!

Online bestellen, andere dag bezorgd. Top!!!

is prima!

top !!

correct

Prima product en snel geleverd.

goede en snelle levering

1 dag na de bestelling kwamen de spullen binnen. Helaas incompleet, maar na 1 telefoontje alles weer geregeld. Hele nette oplossing

voor de tweede keer een aantal wijnglazen besteld, snelle levering en vlotte afhandeling

Had een fout product geleverd gekregen en alles werd super snel opgelost

Goed en snel

Goede prijs, snelle levering, goede kwaliteit

Gewoon goed en netjes

Ging allemaal lekker vlot ,mijn spullen waren op tijd aangekomen en netjes verpakt.

Het klopte allemaal

Kort en bondig; Goede site, eenvoudig te bestellen, juiste prijs en prima kwaliteit met een snelle leverering. Enige verbeterpuntje zou zijn om wat eenvoudiger een ander afleveradres in te voeren.

prima bedrijf

makkelijke website , snel geleverd .

Goed bezig

Ziet er goed uit mijn borden met bestek

Schumanpark 67

7336 AS Apeldoorn

Over PackagingDirect.nl

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables, verpakkingen en herbruikbare oplossingen. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs aan! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100