Vriendelijke behulpzame medewerkster

Voor tweede keer bestelling geplaatst. Had vraag over elders leveren. Medewerkster heeft absoluut meegedacht over de online mogelijkheden. Ze heeft IT afdeling benaderd en mij teruggebeld. Super service!! Deze keer gekozen voor pet plastic. Bekers zijn van erg goede kwaliteit, zien er beter uit dan bekers van pp plastic. Alleen jammer dat de bodem bol trekt zodra er bv koffie in wordt geschonken. Had ik met pp niet.

Top producten en goede service!

Goede service en snelle levering! Ook de producten zijn van goede kwaliteit

snelle levering.

Snelle levering en zeer goed verpakt.

Super service!!

Steeds heel tevreden bij bestelling! Vlotte mensen aan de telefoon,snelle levering.bestellen is niet zo duidelijl

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle en goede service

Goed contact met Michelle Berends, erg vriendelijk en de opdracht werd gelijk opgepakt. We waren laat met bestellen maar de bekers zijn met een spoedlevering ruim op tijd aangekomen. Kortom top geregeld!

Alles goed geregeld

Alles mooi op tijd binnen bedankt

supersnel

snelle levering prima kwaliteit

prima toestel

prima toestel goed verpakt ,alleen jammer dat post NL het pakket niet op de dag brengt zoals eerst werd aangegeven.

Overzichtelijke website en snelle levering.

Goed kunnen vinden wat ik zocht. Vrijdag besteld en zaterdag al in huis.

Duidelijke webshop

Bestellingen vlot bezorgd.

Een zin? 1 woord is genoeg: PRIMA!!

Besteld en binnen 2 dagen geleverd naar volle tevredenheid.

Goede service, snelle levering

Dit is de tweede keer dat ik dit apparaat gekocht heb omdat de eerste na 2,5 jaar al stuk was. Ik hoop dat deze langer meegaat

top

Goede en snelle levering. top bedrijf

top

Goede en snelle levering. top bedrijf

Snel en zoals je hoopt dat het gaat

Helemaal top. Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Geen bijzonderheden. Besteld en bezorgt; prima

Snel en correct

Precies hoe ze het beloofd hadden. Snel en goed geleverd. Geen min punten

Allemaal zeer netjes, levering was helemaal goed.

Mijn (onze) ervaring is zeer positief en rade dit iedereen aan.

Heel vriendelijk en behulpzaam telefonisch contact

Ik was iets vergeten te bestellen, kon niet toegevoegd worden aan bestelling maar dubbele verzendkosten werden teruggestort!carol

Fijne websites, snelle bezorging,

Website is heel overzichtelijk. Telefonisch altijd vriendelijk te woord gestaan. Super snelle bezorging. Word heel goed op de hoogte gehouden wanneer het pakket thuis bezorg word!

prima service

eenvoudig te bestellen, snelle levering

werknemers denken mee aan oplossingen

Een bestelling geplaatst, zo eenvoudig. Aantal zaken niet leverbaar, vervolgorder voor gemaakt. Zeer prettig bedrijf om mee samen te werken.

Liet de biertjes iets te lekker smaken

Goede prijs en snelle levering. perfect dus.

levering is heel snel, en de prijs is zeer scherp

Schumanpark 67

7336 AS Apeldoorn

Over PackagingDirect.nl

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables, verpakkingen en herbruikbare oplossingen. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs aan! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100