Snelle en goede levring van een mooi product

Even bellen en de levering wordt geregeld. Prettige organisatie om voor eerst kennis mee te maken.

Top firma

Geweldige service en ZEER concurrerende prijzen!!! Fantastisch geregeld.

Prima vershoudfolie

Geweldig de perforatie-rand. Erg makkelijk om even een schaal af te dekken.

Geweldige dispenser

Zeer mooi en degelijke dispenser voor huishoudfolie. Snijdt folie strak af

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering goede kwaliteit

Super winkel

Prijzen zijn goed. Service is top!

Snelle levering en netjes, maar jullie verpakken en versturen niet neutraal!

Ik vraag heel duidelijk neutraal en naamloos te versturen en te leveren. Maar ik krijg pakketten binnen waar Packaging Direct. op tal van items staat vermeld en is gebrand! Pakbon, doos, verpakking tape enz enz. Ik kan jullie daarin dus niet vertrouwen en dat is voor mij een kwalijke zaak! Elke leverancier waar wij mee werken doet dat en kan dat! Dus jullie moeten dat ook kunnen.. Ik weet ook wel dat jullie dit zelf niet draaien, in de zending zit er tenslotte ook geen branding op van jullie leverancier! Graag verneem ik van jullie hierop een reactie.

Prima geregeld!

De champagneglazen zijn binnen 2 dagen bezorgd. Supersnel!

Gemakkelijk en snel en scherp geprijsd.

'Top

Online gevonden, mooie prijs voor het product en snel leverbaar

Zeer snelle en coulante afhandeling.

Mijn bestelling werd snel geleverd, helemaal in orde. Echter na het uitpakken bleek een verkeerd product te zijn geleverd. Telefonisch contact hierover opgenomen, correct en vriendelijk te woord gestaan. Heb een printscreen van mijn bestelling toegemaild. Ze zouden het aan de leverancier doorgeven. Een dag later bericht gekregen dat de leverancier het juiste artikel zou opsturen. Het verkeerde artikel mocht ik houden. Twee dagen later het juiste artikel ontvangen. Ik ben zeer tevreden.

Snelle correcte levering met goed prijs kwaliteits verhouding

Snelle correcte levering met goed prijs kwaliteits verhouding

Nette afwerking

Ik had plastic rollen besteld van 500m, met perforatierand. Helaas waren die alleen per drie te bestellen, dus ik heb nu voldoende voor de komende 30 jaar.

Wederom de belofte waar gemaakt!

Bestel hier al jaren onze kartonnen bekers bedrukt in de bedrijfskleuren en logo. Altijd weer conform afspraak tegen en nette prijs.

Ik had een bestelling geplaats achteraf had ik door dat ik iets verkeerd had bestel ik ben onmiddellijk geholpen echt super goede service

Very good and quick delivery.

Very good and quick delivery.

Supersnelle levering en goede producten!

Tijdens de zoektocht naar disposables ben ik terecht gekomen bij disposabledirect.nl. Hier kon ik snel alles vinden wat ik zocht. Eenmaal besteld is mijn bestelling de volgende dag al thuis geleverd! Supersnel en fijn dus, daarnaast is de kwaliteit van de producten wat ik ervan had verwacht. Al met al zeer tevreden!

alles snel en netjes aangekomen

hier ga ik zeker nogmaals bestellen, het pakket kwam al een dag later en was keurig.

Fantastische service!

Per ongeluk een verkeerde bestelling gedaan maar had het juiste product diezelfde dag benodigd. Mocht gelijk langskomen om het om te wisselen. Super vriendelijke service, zeker een aanrader!

Snelle en correcte levering

Bestelling was de volgende dag geleverd en alles was in orde!

Uitstekend en betrouwbaar bedrijf

Doos vol bekers besteld, volgende dag in huis. Beker zijn van goede kwaliteit

Altijd goede ervaringen

Tevreden over de service.

Gewoon echt perfect!

Hele voordelige combinatie set. En absoluut niet af te lezen aan de prijs! Namelijk een zeer stevige dispenser met sterke folie en prima kleefkracht. Echt nergens voordeliger met zo'n kwaliteit !!! Daarbij snel verzonden en goed verpakt. Een aanrader!

TOP

Super goeie service, kwaliteit en prijs; vandaag besteld, morgen bezorgd..maakt niet uit qua hoeveelheid o.i.d. Doe al jaren zaken met ze en het bevalt nog steeds helemaal prima..

alles goed

Schumanpark 67

7336 AS Apeldoorn

Over PackagingDirect.nl

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables, verpakkingen en herbruikbare oplossingen. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs aan! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100