Duidelijke website

Goed assortiment en duidelijke omschrijving van de producten. Snelle levering.

Prima assortiment, snelle levering

Heffingskosten voor het gebruik van plastic van ik niet in verhouding. Mede gezien het gebruik tot 1 juli 2023 nog gewoon is toegestaan.

Snelle levering, mooie producten

Erg blij met de wrapmaster 300. Werkt perfect en eindelijk af van dat gepriegel met folie. Kwam op aangeven leverdatum aan en ik werd keurig op de hoogte gehouden van het bestel- en bezorgproces.

Prima product, zeer snelle levering!

Super snelle levering

Prima website en super snelle levering. Gewoon Top!

Super en correcte communicatie

Door dat ik aan het twijfelen kwam wat ik moest hebben, heb ik dit bedrijf telefonisch benadert. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan, wat bij veel bedrijven ver te zoeken is. Deze man dacht met mij mee en ging meteen via zijn pc kijken wat de daadwerkelijke voorraad was. Door dat de blisters uit assortiment gaan Adviseerde hij wel meteen te bestellen. Gezien de voorraad van sommige heel beperkt is. Zijn advies opgevolgd en meteen besteld. 2 dagen later had ik de producten thuis. Ik adviseer dit bedrijf van harte. Om 4 redenen. Een toegankelijke website. De prijzen zijn scherp Klantvriendelijkheid van personeel Prima verzorging van de verzending

Niet besteld artikel naar volle tevredenheid snel omgeruild

Het door mij bestelde artikel stond correct op de factuur en pakbon, echter er werd een niet besteld artikel geleverd. Nadat ik onmiddellijk hierover contact heb opgenomen, is per omgaande alsnog het juiste artikel toegezonden en als "pleister op de wonde" hoefde ik het verkeerd bezorgde artikel niet terug te sturen. Wat een service van dit bedrijf, zeker een aanrader.

Snel, goed en betaalbaar.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Levering volgens afspraak.

Probleem goed opgelost

In eerste instantie ontevreden, omdat ik een ander product gekregen had dan besteld. Uiteindelijk toch goed opgelost. Zonder extra kosten nu het juiste product in huis: service zoals het hoort.

Snel en netjes verzonden

Netjes precies verpakt (niet in een veel te grote doos) en snel verzonden.

Prima service snel en deskundig personeel

Prima service snel en deskundig personeel tevens snel geleverd

Snel en netjes en volgende dag geleverd.

Très très excellent

Très très excellent

wij zijn heel tevreden over de kwaliteit en de service

wij zijn heel tevreden over de kwaliteit en de service

Gemakkelijk besteld snel geleverd perfect

Shoppen zonder gedoe.

Nette en zeer snelle order afhandeling.

Mooie producten, snelle levering voor scherpe prijs!

Ik zocht champagne glazen maar kon nergens slagen. Gelukkig bij jullie wel! Mijn dank is enorm groot en die van het feestvarkentje van 80 jaar ook. Op naar het feest. (Lees met slingers en ballonnen) Nogmaals dank !

gewoon goed voor een lage prijs

bekers besteld , goede kwaliteit voor een leuke prijs .

lange levertijd

Eind oktober 18 dozen van de witte 400ML beker (1048) besteld en uiteindelijk pas eerste week februari geleverd. Order werd maar uitgesteld en uitgesteld omdat verkoop niet kon vertellen wanneer ze binnen zouden komen. Dit zorgt er normaal gezien voor dat klanten afhaken en ergens anders bestellen.

Prima bedrijf

Snelle service.

Snel, mooi product!

Mooi product, goede prijs-kwaliteitverhouding.

Service, snelle verzending

Iik heb na goed advies een paar samples opgestuurd gekregen van diverse producten. Daarna beslist welk product ik wilde bestellen en dit werd snel en goed verpakt en zonder schade ontvangen. Erg tevreden met disposabledirect!

Prima afgehandeld

Snel en goed afgehandeld

Goed, bestelling snel geleverd

Goede snelle levering

Het is super snel bezorgd, dat is fijn als je het snel nodig bent.

Schumanpark 67

7336 AS Apeldoorn

Over PackagingDirect.nl

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables, verpakkingen en herbruikbare oplossingen. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs aan! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100