Over het algemeen goed

Gaat meestal goed als ik bestel maar dit keer is mijn pakket niet geleverd. En dat terwijl er word aangegeven dat het al bezorgd is? Ik wacht het rustig af.

Overzichtelijke site en snelle levering

Makkelijk bestellen, en een snelle levering!

snel geleverd, prima kwaliteit folie

Goede duidelijke website , netjes afgeleverd met een redelijke wachttijd , wat overigens op de site was aangegeven . Dus ze doen wat ze beloven . Artikel prima ontvangen .

uitstekend

prima service alleen de prijs mag nog wel iets scherper.

Prima service, duidelijke site

Op het laatste moment nog even iets bestellen, geen probleem, prima levering!

Snelle levering maar hoge extra kosten

De champagneglazen waren kwalitatief goed ook voor de prijs €25. Maar bij afrekenen moet je ineens € 40 in totaal btw etc (extra kosten) betalen. Ik had t nodig voor oud op nieuw. Daarom dat ik het gekocht heb.

Goede ervaring en top service

De service was top. Ik vroeg om wat foto’s van het product en kreeg meteen wat samples toegestuurd. Bij bestelling is verzending ook heel snel gegaan.

Snelle en correcte levering

Zeer snelle en correcte levering. Goed op de hoogte gehouden met updates van mijn bestelling! Zeer leuke kerstbekers voor de kinderen van onze basisschool. Erg leuke reacties gehad!

Goede snelle service.

zeer tevreden

Snelle levering, prima product. Goede info over levertijden. Niks op aan te merken!

Snelle levering, goede kwaliteit, helder contact

wij hebben met onze vereniging meerdere bestellingen gedaan hier, en elke keer is de levering binnen 2 dagen binnen gekomen, zoals beloofd. verder zijn de mails die ze sturen duidelijk en is de informatie die er in staat goed.

Service is perfect, kan niet beter.

Goede kwaliteit. snelle service.

Conform afspraak

Super netjes en snel geregeld

Keurig netjes geholpen. En snel in huis! Toppie geregeld dus !

Super netjes en snel geregeld

Keurig netjes geholpen. En snel in huis! Toppie geregeld dus !

Netjes geleverd door een zeer correcte chauffeur

Ondanks dat ze op maandag voor een dichte deur kwamen, de volgende dag netjes geleverd. Goede communicatie. Verliep allemaal volgens afspraak. Mijn complimenten.

Correcte levering

Alles volgens afspraak geleverd

Schumanpark 67

7336 AS Apeldoorn

Over PackagingDirect.nl

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables, verpakkingen en herbruikbare oplossingen. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs aan! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100