Snelle levering, goed verpakt. Mooie glaasjes

Netjes op tijd en snel geleverd

Netjes op tijd en snel geleverd

prima website met snelle levering

goede website, snelle levering en bij vragen direct antwoord

goed en snel geregeld

Toppers

Snel de volgende dag in huis. Ze laten weten hoe en watje hebt besteld en waneer je het kan verwachten. Toppers.

Snelle levering en goede bekers! Je kreeg geen track en trace, maar met een telefoontje vertellen ze je meer over de planning en weet je waar je op kan rekenen!

Mooie borden, snel geleverd!

Fijn om voor een feestje mooie borden te hebben die we vervolgens bij het groenafval konden scheiden. Mooie borden en goede service.

Uitstekend!

Van bestelling tot levering goed op de hoogte gehouden!

Hele goede service

Handige site en snelle levering! Kom niet beter

Zeer goede en snelle service tegen een goede prijs!

Top!!

Snel en betrouwbaar

Voordelig geprijsde papieren koffiebekertjes. Besteld en de volgende dag geleverd. Prima service. Zo hoort het.

product makkelijk te bestellen, snelle levering, goede service

goede ervaring

snel geleverd

bestelling snel geleverd

Zeer tevreden betreft de klantenservice en levering!

Ondanks ik het verkeerde huisnummer ingevoerd had is het pakketje retour naar de leverancier gegaan, zonder problemen is de bestelling opnieuw verzonden na adreswijziging.

Snel, goed en een mooie prijs!

Snel, goed en een mooie prijs!

Netjes en op tijd geleverd

Fijne ervaring keurig geleverd

Bijzonder prettige leverancier

Hele korrekte behandeling waar ook meegedacht wordt.

Zeer fijn servies

Zeer fijn disposable servies gekocht. Duurzaam en stevig in gebruik.

Redelijk goed

De bestelde artikelen zijn van mindere kwaliteit als wat wij gewend zijn van onze normale leverancier, maar doordat die de artikelen niet meer kunnen leveren, kwamen wij bij jullie terecht, en het leek op plaatje exact dezelfde maar bijna hetzelfde maar dan van mindere kwaliteit

Snelle levering, goede prijs, artikel komt overeen

Gemakkelijke website, je krijgt wat je ziet voor een mooie prijs en nog snel ook! Zeer tevreden.

Goed en snel geleverd

Goede communicatie en snel geleverd

uitstekend

Prima bekers voor schappelijke prijs.

Dik tevreden

Een super snelle service van een super goedkoop maar kwalitatief een top product

onze eerste bestelling, prima en snel uitgevoerd

hadden op korte termijn de bestelde artikelen nodig en dat is gelukt

Schumanpark 67

7336 AS Apeldoorn

Over PackagingDirect.nl

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables, verpakkingen en herbruikbare oplossingen. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs aan! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100