Prima service en snelle levering.

Volledig professionalisme

Ik zou dit aanraden aan iedereen die een professionele benadering van de klant verwacht. Zeer goed contact. Alles op tijd.

Super snelle levering

Kreeg zoals beloofd bericht dat artikel weer beschikbaar was. Direct bestelling geplaatst en de volgende dag werd er geleverd.

Makkelijk te bestellen en super snelle levering

Ik ben zo super tevteden met de manier waarop de bestelling afgehandeld wordt , Via mail krijg ik updates en heb mijn order binnen een paar dagen . Ook hun website is super gemakkelijk , heel overzichtelijk en een grote assortiment Echt een aanrader

Snelle levering,goede kwaliteit

Snelle levering, mooie bekers zien er als goede kwaliteit uit.

Snelle service en een goed product

Mooie IJsbekers besteld, werden de volgende dag al geleverd! Snelle service

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Goede prijs kwaliteit verhouding en de levering was ook zoals verwacht.

Fijn bedrijf

Al diverse malen besteld voor de Oranjevereniging in Schaarsbergen. Altijd prima en snelle levering.

perfecte service!

door omstandigheden moest ik een bestelling retourneren en werd zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Zonder problemen kon ik makkelijk en snel de spullen retourneren.

Prettige website en goede service!

Bestellen ging erg makkelijk. Had nog wel een vraag over een product, maar werd uiterst correct geholpen door een medewerker. Een online winkel met persoonlijke aandacht, zo zie je ze helaas niet veel meer tegenwoordig.

Uitstekend!

Gemakkelijk bestellen, groot assortiment, overall zeer scherpe prijzen en veel items die ik elders niet kan vinden. Kocht vorige keer ook al mijn koffie hier. Een aanrader!

Dozen besteld is het een en ander mis gegaan bij de leverancier daarna dezelfde dag nog geleverd door een koerier plus extra dozen top service kunnen veel bedrijven nog wat van.leren

Er zijn daadwerkelijk mensen aan het werk die je helpen, met plezier!

Jullie zijn altijd bereikbaar en bieden gelijk een helpende hand en zijn flexibel! Top

Snel binnen netjes verpakt helemaal top

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering

Topbedrijf

Snelle levering goed product en service!!!

Mijn bestelling is zoals gewoonlijk op tijd geleverd. Ik raad mensen jullie bedrijf aan. Kwaliteit is ook goed

Snelle levering van een top product

Super snel bezorgt

Zeer correct en scherpe prijs

Snelle kevering en overzichtelijke site Doen wat afgesproken is

Uitgebreide assortiment, snelle afhandeling, duidelijk en snel geleverd Ik zou hier zeker nog eens mijn aankopen doen. Prijs kwaliteit is ook prima.

Supersnel geleverd en topproduct

Dankzij de snelle schakeling van het team van Packaging Direct konden we last-minute 1000 bedrukte koffiebekers ontvangen. Ontzettend bedankt voor jullie hulp!

Snel en goed verpakt

Prima voor elkaar!

De zaken waren weer snel en prima geregeld.

De zaken waren weer snel en prima geregeld.

bestellen en leveren gaat makkelijk en snel

Schumanpark 67

7336 AS Apeldoorn

Over PackagingDirect.nl

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables, verpakkingen en herbruikbare oplossingen. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs aan! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100