Er is goede kwaliteit geleverd en super gelegd. We zijn erg content met de service en de prettige manier waarop er is gereageerd op onze wensen. Vriendelijke groet, Hans Müller

Perfect gelegd, met veel aandacht voor details.

Precies volgens afspraak goed gelegd en met deskundige medewerkers.

heel goed

Heel mooi dat ik gehoord ben. Ook dat er voor een oplossing gekozen werd. heel goede service. ga zo door. een simpele oplossing kan klanten houden. dank.

Netjes afgewerkt en alles netjes opgeruimd

Komen de afspraak na

Goed en snel geholpen!

Twan en zijn team hebben ons erg goed geholpen met de vloer voor onze tandartspraktijk. Het was een lastige klus, maar het ziet er erg mooi uit. Twan geeft ook erg goed advies op voorhand.

Fijne keuzehulp dankzij een persoonlijke visualisatie

We twijfelden enorm over de kleur van de gordijnen die we wilden nemen en durfden eigenlijk niet goed te kiezen. Wendy van Hofmans heeft daarom een visualisatie PDF voor ons gemaakt op basis foto's van onze woonkamer. Hierdoor konden we perfect zien hoe het er in het echt uit zou komen te zien, en hebben we de keuze kunnen maken. Inmiddels hangt alles, we zijn echt super tevreden! en daarin laten zien hoe de verschillende kleuren er in het echt uit zouden zien. Dat was

De aanloop was wat stroef door vastgelopen onderhandelingen en weinig flexibiliteit. Montage was perfect! Netjes gewerkt en de trap ziet er echt strak uit.

positief

Beste ik Heb Nog Een VERZOEK, Ik Wil Graag Mijn Toilet Boven Nog Voor Zien Van Zeil. Aan Gezien ik Nog Veel Materiaal Over Heb In Huis, Zou ik het Fijn Vinden Als Deze Ruimte Voorzien Wordt van Zeil. Ik Ben Benieuwd naar De Prijs VAN AFWERKING Hiervan, In Afwachting van Uw reactie Groeten p.l.m.Vos

Heel tevreden

Goed geholpen door T., heel erg tevreden over de oplossing, hij is zelfs bij ons thuis geweest om mee te kijken. Bedankt voor de nette service!

uitstekend

Goede ,nette en vakkundige medewerkers!

Perfecte begeleiding, zeer oprechte adviezen wat wel of niet te doen.

Vakkundige mensen zowel uitvoerend als adviserend

Goed product. Snel geleverd

Eem sta-op stoel voor mama gekocht. Goed advies. Stoel snel en netjes geleverd

Wij zijn weer zeer tevreden. Echte vakmensen,onze dubbele hordeur hangt perfect,stevig product.

Geweldige ervaring om in de winkel in Cuyk rond te lopen

Super advies bij het uitzoeken van de gordijnen en de gordijnen zijn heel netjes afgeleverd.

Bestelling correct en snel geleverd

Fijne service, goede kwaliteit

Vloer gekocht via Hofmans, goede service. Uiteindelijk ook geholpen met de doorslaggevende keuze. Bestelling verliep vlot en ophalen zonder problemen zoals afgesproken.

TOP !!!

Na wat stalen ontvangen te hebben in de showroom mijn wensen kenbaar gemaakt. Hier werd ruim de tijd voorgenomen. De levertijd zoals besproken klopte en de vloerkleden zijn perfect op maat gemaakt. Ben er erg blij mee.

Ik had ontzettend geluk dat ze net een afbeller hadden, dus kon binnen een paar weken mijn vloer laten leggen. Dit is snel en professioneel gedaan! Verder ook top service!

Kunstgras dikker als besteld

Na een aantal goede ervaringen, nu helaas een slechte. Wij wilden kunstgras op ons balkon en namen een staaltje mee om om te proberen of de dikte goed zou zijn, onze balkondeur moest open en dicht kunnen. Dit paste, dus het kunstgras besteld. Maar het geleverde kunstgras was te dik, dus paste niet onder de balkondeur. Terug naar Hofmans om het staaltje op te halen, maar dit was niet meer aanwezig, dus we konden niet bewijzen dat het geleverde kunstgras dikker was. We kregen ongeveer een derde van de prijs terug, maar we zijn niet blij met deze gang van zaken. Naar onze mening was dit niet onze fout, en we vinden het te te toevallig dat het staaltje niet meer aanwezig is in de winkel.

Top voor elkaar

Het is dat onze afspraak is verplaatst anders zouden we een 10 hebben gegeven

Heel goed.

Prima geholpen in de winkel door de pensioen gerechtigde oude adviseur. De vriendelijke Stoffeerder was alleen. Samen de rol kunstgras op zijn plaats gelegd. Stoffeerder de mat prima en strak gelegd. We zijn echt dik te vreden over het resultaat

Top bedrijf

Goede sevice

Passend geleverd

Het gekochte is snel volgens afspraak geleverd.

Goed advies en top montage

Goed advies gehad over aan te schaffen screen. Deze moest op 4,1m hoogte opgehangen worden. Ook bleek de muur niet recht te zijn. Dus best wat uitdagingen voor de monteur die zijn vak verstaat. Super en snel gemonteerd.

Beerseweg 10 A

5431LC Cuijk