Goede service en goed contact!

6 maart een badkegel besteld. Deze zou 25 april bezorgd worden. Toen bleek dat het verkeerd besteld was en het opnieuw besteld moest worden. Nu hebben we het 4 mei gekregen. En de service en contact was goed!

Uitstekende service!

Goede communicatie en betrokken medewerkers die je adviseren bij het maken van de juiste keuzes!

Snelle ontvangst van het bestelde. Goede Service

Mijn ervaring met badkamerxxl is hoopvol

Goed bedrijf.

Prima artikelen geleverd, alleen met de levering ging het mis. Uiteindelijk wel alles netjes gekregen, maar heeft wel 2 weken langer geduurd, wat vervelend is als je zit te wachten.

Staaltje van tegel was zeer zorgvuldig verpakt en snel geleverd!

Eerst alles op tijd geleverd. Nadat er een kleine beschadiging was, geen enkel probleem en tot twee keer toe meteen gratis vernieuwd. Een super service. Chapeau!

Veel keuze en duidelijke informatie

Erg veel keuze met ook de bijgeschreven adviezen, top! Het maakt alles goed overzichtelijk. Moest in een sneltempo iets uitzoeken en de volgende dag al iets geleverd hebben. Een inbouwkraan met bepaalde maten, een wasfontein en alle toebehoren. Door jullie site met afbeeldingen, maten, uitleg en snelle service is me dit in rap tempo ook nog gelukt! Daarbij is het top geleverd en kon de loodgieter weer verder.

Snelle en complete levering

Product voldoet aan de verwachtingen.

Mooi design , comfortabel. Een klein minpuntje blijf niet goed plakken .

Goed advies en snel geregeld

Wij hadden voor de douchevloer een specifieke maat nodig. De klantenservice gaf ons mogelijke opties waar wij makkelijker uit konden kiezen. Daarna hebben we besloten om ook al andere badkamer benodigdheden bij badkamerxxl te bestellen.

Prima service mooi op tijd bezorgd.

perfect

Prijs, kwaliteit, levertijd is goed

Snel en netjes geleverd.

Ben helemaal tevreden

Keuze gemaakt, besteld, aflevering. Alles ging gewoon goed. Kraan werkt naar behoren. Alleen nog even wennen bij het geruik.

Ben helemaal tevreden

We hadden dringend gebrek aan een onderdeel voor onze nieuwe kraan en dit kon door BadkamerXXL direct geleverd worden, hetgeen in de praktijk ook waargemaakt is.

adequaat

zaterdag besteld, dinsdag in huis. priima

Kan niet makkelijker voor een redelijke prijs!

Besteld, 2 dagen later in huis! Ik hoefde de stoel niet af!

Voorraad juist aangegeven en makkelijke bestelproces

Frontoffice makkelijk bereikbaar en klantvriendelijk. Kennis van zaken.

Goede aftersales

Zonder problemen een defect artikel vervangen voor een nieuw exemplaar.

Nette prijs-kwaliteit inclusief de juiste service/ bezorging!

Nette prijs-kwaliteit inclusief de juiste service/ bezorging!

Goede prijs, goede kwaliteit.

Nieuwe keukenkraan gekocht bij badkamerxxl. Leveringsdatum was onduidelijkheid over, maar dit werd door after sales vlot duidelijk.

kwaliteit tegels slecht

Ik heb goud/bruinkleurige "witjes" besteld. De onderkant van 80% van de tegeltjes was beschadigd. Erg teleurgesteld hierover.

Alles prima geregeld op verpakking na

Goederen snel geleverd, echter een Doucheset leveren zonder omdoos is vragen om problemen. De originele verpakking vanuit Galvano was zwaar beschadigd. Als je dit retour zou sturen wordt dit niet geaccepteerd. Het is bekend dat in de logoloze busjes met materialen wordt gegooid. Gelukkig was de set nog in orde.

Goede service en levertijd zoals vermeld.

18 Newtonstraat

Buitenpost 9285XX