Al vaker hier iets besteld. Goed advies. Goede producten. Keurige levering.

Goed en tijdig geleverd.

Makkelijk en eenvoudig te bestellen. Het gevraagde werd bijzonder snel geleverd.

Prachtig

De site is zeer gemakkelijk en overzichtelijk. Ook de informatie naar levering van het besteld product, voldoende info van waar ,hoe en wanneer. Gewoon weg top Mvg

Kunnen anderebedrijven een voorbeeld aan nemen

Alles verloopt vlekkenloos. Bezorger op de minuut te volgen. Heerlijke service!

Snelle levering en een scherpe prijs. Prima, zeer tevreden

Prachtig bad supersnel geleverd en nog voordelig ook

Ben heel blij dat ik mijn oude emailbad heb vervangen. Mooi comfortabel materiaal. Ziet er heel chique uit. Enige minpuntje van de bezorgdienst is dat ik niet ben gebeld om de komst aan te kondigen terwijl dat wel duidelijk op de pakbon stond. Fout van de vervoerder dus volgens mij.

Na mijn twijfel of het bad nu links of rechts was werd ik telefonisch goed te woord gestaan door de verkoopster. De levering was ook netjes op tijd, op de afgesproken datum.

Snelle levering en correcte behandeling

Via de site heb ik een uitstortgootsteen besteld. Volgens afspraak op tijd en netjes bezorgd. Helaas ontbrak de kunststof stootrand aan de gootsteen. Dit is correct opgepakt via telefonisch- en mailcontact Er is een compleet nieuwe uitstortgootsteen geleverd en de bestaande gootsteen is mee retour genomen. Dus ondanks het kleine ongemak een prima afhandeling.

Prima bedrijf!!!

Zoals t hoort

Very happy with the service and delivery

Service, including a customer service, is on a very high level in the country where I came from. When I arrived in the Netherlands, in many cases, I had to scale down my expectations towards the quality of the service. But the Badkamerxxl.nl made me feel at home, figuratively speaking.

Betrouwbaar en goedkoop

Ik heb hier een toilet besteld. De prijs was prima en vrij goedkoop. Toch was de levering uitstekend , netjes op tijd zeer degelijk en stevig verpakt. Kortom ik ben dik tevreden.

Zeer te vrede met de materialen.

Qua bestelling via site snel geregeld. Alleen de levering ging niet geheel volgens de afspraken. Maar makkelijk en goed contact is het op een snelle en juiste manier opgelost. Zeer te vrede over het verloop van bestellen en levering. Nu rest alleen de taak om alles nog te installeren. Het is in ieder geval compleet.

Prima bezorging

Ok

Snel dienst, behulpzame medewerkers van de klantenservice

Nozzle Cleaner voor Aqua Clean 800 + Geberit zeer snel ontvangen

Prima geleverd en meegewerkt

Kon net laatste zwarte bad bemachtigen mede door medewerking medewerker. Vervolgens ook een moeilijk bestelbaar syfon geregeld. Uiteindelijk alles met paar dagen in huis! Helemaal prima!

Snelle en correcte service

Mijn bestelling werd keurig op tijd en perfect verpakt verzonden. Het artikel voldeed precies aan de omschrijving.

De gehele ervaring bij badkamer XXL is ons geweldig goed bevallen. Veel producten tegen een scherpe prijs en een goede klantenservice die graag met je meedenkt, advies geeft en echt probeert te helpen met al je vragen.

Zeer netjes

Echt super service de eerste wasbak kwam uit kapot uit de bezorg bus netjes een foto van mee gestuurd naar de winkel en gewoon zonder zorgen een nieuwe gehad en die hebben we in goeie orde ontvangen super topp service

Mooie materialen en goede service. Wij zijn tevreden!

Goede prijs, goede service, snelle levering

Goede prijs, goede service en snelle levering. Duidelijke indicatie van levering van de componenten.

Goede side en correcte levering

Goede web site! Goede service!

Prima en goed en snel geleverd, montage een makkie

Was op zoek naar een mat chrome grohe kraan nergens te koop hier wel.binnen een dag geleverd. top

18 Newtonstraat

Buitenpost 9285XX