Ik had een onderdeel van de douchekraan nodig, die door een andere badkamerspecialist was geleverd/geinstalleerd. Zij wisten wat ik nodig had en binnen een week geleverd, uitstekende service!

Klacht is keurig opgelost

De eerste levering had een defect. De klacht is snel en keurig opgelost

Snel verzonden

Snel verzonden, klacht ook vriendelijk en snel opgepakt. Ondanks dat de leverancier later antwoord gaf, goede oplossing geboden zodat we geen vertraging opliepen. Vriendelijke medewerker en fijn dat dezelfde medewerker steeds contact onderhield.

Prima advies en supersnel geleverd

De verkoper was zeer behulpzaam en stuurde zelfs enkele mailtjes met alternatieve mogelijkheden. De douchewand was binnen 48 uur bij ons thuis. Alleen jammer dat de vracht wat zwaar was voor de jeugdige onervaren chauffeur, die wel zijn uiterste best deed. De verpakking was kapot door het slepen over de vloer. Maar gelukkig geen blijvende schade.

Moeizaam contact

Ons bad was netjes verpakt, maar helaas toch beschadigd en moest terug. Het contract daarover verliep moeizaam. Ze gaan er bij deze winkel vanuit dat iedereen maar gewoon elke dag thuis is om spullen in ontvangst te nemen. Ze hebben weinig oogvoor hun klanten. Daarnaast erg vervelend dat ze pas vanaf 9 uur een mail sturen met de tijd van levering. De eerste keer hadden we het bad toen al 2 uur en de tweede keer kwam er überhaupt geen mail. Andere winkels sturen de avond ervoor al een mail. Dat zou toch niet al te moeilijk moeten zijn.

Geweldige winkel!

Geweldige internet winkel , vriendelijk personeel

Keurige service

We hadden een bestelling gedaan En kregen direct vragen of het klopt En levering geheel volgens afspraak

Gewoon prima

Aantal spullen besteld en zijn geleverd volgens afspraak.

Goed en snel geleverd

Vandaag besteld morgen in huis

prima gedaan

eenvoudig besteld, snel geleverd, prima prijs, uitstekende service

Prima service!

Ondanks een lange termijn tussen levering en plaatsing, toch een keurige oplossing qua garantie.

gewoon goed

vlotte en nette levering volgens afspraak. zeker de moeite waard om vervolg aankopen te doen.

Echt een top-tent, keer op keer

Mooie website, scherpe prijs en top-service. Zelfs na een half jaar iets retourneren omdat het toch niet bleek te passen was geen probleem.

Goed product. Keurig op tijd geleverd.

Snel en efficient

Fonteintje met sensor besteld. Prima kwaliteit en prijs

Snel, perfect

In de middag besteld en volgende dag in huis. En werd op de hoogte gehouden van tijdstip. Beter dan dit kan niet.

waardeloos

heb een elektrischehanddoek radiator gekocht verkoper zei dat ik het verwarmingselement en afvullen zelf moet doen ik gevraagd moet ik dat verwarmings element er dan nog bij kopen hij zei nee dat is helemaal compleet dus wij doos opgehaald in het magazijn wij naar huis doos open gemaakt maar geen verwarming erbij toen gebeld toen zei men dat moet je er apart bij kopen ik zei er is afgesproken dat het compleet zou zijn dat vindt ik geen zaken doen erken dan je fout en neem het verlies ik heb zelf veel zaken gedaan maar zo iets nog nooit meegemaakt.dus komen wij en mijn familie daar nooit meer.

Producten als beschreven, levering volgens afspraak

Produkten zijn zoals beschreven, levering volgens afspraak en heel afgeleverd.

Super snel geleverd

Product op voorraad en super snel geleverd.

Douchestang van Hotbath besteld, volgende avond al binnen...top !

Elders al 11 weken op moeten wachten.

Service top, maar verpakkingen te groot

Hele goede service qua levering en informeren over vertragingen. Zonde dat de verpakkingen te groot zijn.

Mooi product

Mooi product, snelle levering

Goede service en snelle levering

De service is uitstekend en er wordt geleverd op de aangegeven dag. En binnen 24 uur is het ook geleverd.

Snel geholpen

Snel een sample tegel geleverd en zonder hoeven te betalen

18 Newtonstraat

Buitenpost 9285XX