Top bedrijf, scherpe prijzen

Door een installateur die op het laatste moment een reactie gaf niet alles te kunnen leveren contact gehad met Badkamer XXL. Deze hadden ook niet alles op voorraad maar had wel binnen 5 minuten een passende offerte. De materialen die we snel nodig hadden werden wel gelijk verstuurd en waren op tijd in huis. Inmiddels is bijna alles binnen, alleen nog 1 product waarvan bekend was dat er een langere levertijd op zat. en dat betreft een af montage product. Kortom zeer tevreden en ik heb contact gehad met 3 verschillende medewerkers maar alle 3 deskundig en snel in hun handelen.

Prima en betrouwbaar

Een vlotte bezorging van correct geleverde badkraan

Correct in hun afspraak goede en snelle service en levering.

Heel snelle levering en correcte prijs

Onverwacht snel geleverd!

Product besteld met een levertijd van ca 8 weken. Na ca. drie weken een berichtje ontvangen dat er geleverd kon worden en dat je de levering kon plannen. Zo gezegd zo gedaan.

Top bedrijf

Al meerdere malen bij Badkamerxxl producten besteld en heel tevreden met alles - aanbod, prijzen, service, levering en aftersales!

Wij hebben allerlei spullen besteld om onze badkamer te renoveren. Alles werd zeer goed verpakt op de door ons gekozen dag geleverd en voorzichtig naar binnen gebracht. We zijn erg blij met onze kwalitatief goede materialen voor de ‘nieuwe’ badkamer!

Snelle verzending

Het artikel kon ik snel vinden en werd snel verzonden

Deze beoordeling komt te vroeg: het product is nog niet geleverd

Deze beoordeling hoeft niet geplaatst te worden. De klanttevredenheid is te vroeg verzonden. het product moet nog geleverd worden: het is maatwerk en de meting is verricht.

Zeer goede klantenservice

Nette levering, goed product. Helaas bleek er een onderdeel te missen. Ondanks dat de fabrikant minder meewerkte heeft badkamerxxl dit direct opgepakt en met een spoedlevering nagezonden. Helemaal top!

Moest iets terugbrengen omdat hetgeen wat ik had besteld niet ging passen vanwege een verborgen waterleiding. Gevraagd of ik dat niet kon omruilen voor iets anders en daar werd totaal niet moeilijk over gedaan en de volgende dag kon ik al naar de winkel om het om te ruilen. Grote klasse en geweldige service!!!!

Product was op voorraad, helaas nu 9 dagen later nog niets ontvangen

Volgens uw mail van 10 januari zou het artikel op 11 januari worden geleverd. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen, ook nog geen reactie op mijn vraag tot levering. Slechte beurt!! ----------------------------------------- Je bestelling met bestelnummer 100098930 Geberit Aquaclean keramische honingraatfilter type 3 (2 st) Aantal: 1 Artikelnummer: 1749993 Levering: Dinsdag 11 Januari 2022

Vlotte levering

Staan je vriendelijk te woord en zijn eerlijk in de communicatie. Artikelen zijn op voorraad en snel geleverd ook wordt je goed op de hoogte gehouden over het leveringsproces.

XXL qua assortiment, maar met de bestrokkenheid van een eenmanszaak!

Ik heb verschillende producten online besteld (fonteintje, kraan, sifon, bedieningspaneel voor toilet), maar wel telefonisch advies gevraagd. Ben heel goed geholpen! Heb ook snel een adequaat antwoord gehad op een mailtje met een vraag. Ben blij dat ik - eigenlijk toevallig - bij deze webwinkel terecht gekomen ben.

behulpzaam en snelle service

De afstandsbediening van ons Ucosan bad was niet meer te gebruiken. Verschillende partijen hiervoor benaderd. BadkamerXXL voorziet in de juiste informatie; een nieuwe afstandsbediening besteld, volgende dag in huis. Zonder idiote prijsverhogingen zoals concurrenten doorvoeren..

Top service snelle levering

Zie boven

redelijk

de bezorging wat een uur te laat, waardoor ik met afspraken in de problemen kwam. De beschrijving van de baddeur was onvoldoende en de scharnieren zaten scheef. Dit was goed te herstellen en de respons op vragen wat goed.

Uitmuntend!!!!!!

Product: Top. Kwaliteit/prijs: Top. Service: Top. Bezorging: Top. Hier blijf ik, indien nodig, klant. TOP.

Snelle levering en ook retourzending snel en goed afgehandeld

Prima snelle levering

Wel jammer dat de twee producten die ik bestelde afzonderlijk bezorgd zijn door twee verschillende bezorgdiensten.Ik begrijp dat het van verschillende leveranciers komt, maar toch voelt het als energieverspilling

Snelle bezorging van het bestelde.

Via internet mogelijkheid om hele assortiment van dispensors te bekijken en de voor ons geschikte te bestellen, die zeer snel geleverd kon worden.

Super services netjes alles optijd en als iets kapot is dan helpen ze je perfect!!

Goed en adequaat

Vriendelijk aan de telefoon. Bij een fout in de aflevering is heeft de organisatie helder gewerkt om besteld artikel alsnog te laten leveren.

Slechte kwaliteit badkamermeubelen

Slechttt