prima, snel en goed verpakt voor verzending

makkelijk te bestellen met een snelle en nette afhandeling

Super te vrede

Besteld en de volgende dag in huis waarom zou u verder lopen als je bij badkamerxxl van die kwaliteit kan kopen

Kon beter

Snelle levering Maar al 2 keer gebeld zou terug gebeld worden maar helaas nogniks gehoord

Duidelijk, vriendelijk en betrokken

Wij kozen voor een bestelling bij Badkamer XXL omdat de site duidelijk was en beschikte over uitgebreide informatie van de producten. Maar ook de service en vriendelijkheid na de plaatsing van de bestelling was erg prettig. Badkamer XXL is gewoon heel makkelijk te bereiken en ze staan je erg prettig en betrokken te woord bij elke vraag en helpen je erg graag. Erg fijn voor een online bestelling. Een dikke tien voor service.

Op tijd voor goede prijs

Prima website en bestelling op tijd. Zoals het hoort

Erg snel

Zeer vlot geleverd

Super snelle en vriendelijke service

Wederom een super ervaring met BadkamerXXL. Snelle service, klantgericht en vriendelijk.

Goede en snelle service

Ook al ging het om een kleinigheidje waar niets aan te verdienen viel is de bestelling zorgvuldig en snel behandeld.

Tegels besteld voor de badkamer. Snel geleverd.

Niet echt op de hoogte

Voordat ik bestelde gevraagd of bepaalde onderdelen bij het product meegeleverd zouden worden. Dit werd bevestigd. Maar toch zaten de gevraagde onderdelen er niet bij. Navraag leerde mij dat de betreffende onderdelen toch apart besteld dienen te worden. Slordig. Levering wel volgens afspraak.

Overzichtelijke website en snelle nette levering

Wij zijn zeer tevreden over BadkamerXXL. Eenmaal besteld werden wij keurig op de hoogte gehouden van de status van onze bestelling. Op de afgesproken datum werd alles netjes verpakt en onbeschadigd geleverd. Wij zijn er heel tevreden mee. Echt een aanrader

Uitstekende ervaring met Badkamerxxl. Ik had een villeroy & boch toiletbril verkeerd besteld. Retour is keurig afgehandeld en de juiste toilet brild door Badkammerxxl geadviseer.

Snelle levering,goed verpakt! Helaas een fout in het artikel. Met 1 telefoontje werd het artikel de volgende dag omgeruild!

Correcte afwikkeling en levering

Alles verliep vlekkeloos.

Snel geleverd en precies wat ik nodig had

Zie zin boven

Een bedrijf waar je afspraken mee kan maken

Super goed en nog goedkoop ook.

Goed product, snelle levering en top service

Mijn aankoop was twee dagen na levering €45 goedkoper geworden op de website. Dit bedrag heb ik nadat ik contact heb gehad met de klantenservice gecrediteerd gekregen. Zeer nette service! Product is prima en doet wat ie moet doen. Snelle en goede levering. Helaas zette DHL de doos buiten in de regen ipv in de garage

Kapotte samples

Kapotte samples ontvangen omdat ze simpelweg slecht verpakt worden. Hierdoor zeker geen vertrouwen in verzending van vele dozen. Daarom elders besteld.

Goede service en adviezen

Wij hebben een erg prettige ervaring met BadkamerXXL. Danny heeft ons ontzettend goed geholpen, nam alle tijd en al zijn adviezen waren raak. Mede dankzij hem en de kwaliteitsproducten hebben wij binnenkort een droombadkamer. Ook toen bij de levering van een van de producten iets mis bleek, is supersnel gehandeld en hadden wij de volgende dag al een vervangende douchebak. We kunnen BadkamerXXL van harte aanbevelen.

Snelle levering die voldeed aan de omschrijving!

Snelle levering die voldeed aan de omschrijving!

Maakt verwachtingen waar

Top, douchegoot binnen 1 dag na bestelling geleverd! Goed product!

Prima advies zodat ik bestelling kon doen

Goed advies. Bestelling goed verwerkt.

zeer goed

Mijn bestelling kwam kapot aan. Na een tel. en foto gestuurd te hebben, ontving ik 2 dagen later een nieuw exemplaar. Goeie service en zeer prettige bediening.

Goed produkt, makkelijk te bestellen

Helaas door de drukte iets telaat bezorgd

Super service!

Een wc-bril besteld die helaas stuk aangekomen was. Een telefoontje en een mail met foto later was de vervanging geregeld. De volgende dag stond de bezorger met een nieuwe op de stoep en nam de kapotte meteen mee terug! Vriendelijke dame aan de telefoon!

18 Newtonstraat

Buitenpost 9285XX