Goed geregeld

Snelle levering. Goed verpakt

Alles.top Meerder keren gebeld en super goed geinformeerd. Alles heel.duidelijk.

De darm past perfect, spijtig dat er geen langer model bestaat.

De darm past perfect, spijtig dat er geen langer model bestaat.

Super vriendelijk en werken naar je wens

Heb gebeld daar ik een adres foutje had gemaakt werd keurig geholpen. En alles verliep volgens afspraak! Keurig

Een bedrijf met goede service

Ik heb bij Badkamerxxl alle spullen besteld voor mijn badkamer. Goed advies en snelle levering. Wat ik ook heel belangrijk vind is dat Badkamerxxl altijd goed bereikbaar is.

Zeer snelle levering. Hele mooi designs accessoires voor de badkamer. Erg tevreden na een mailwisseling. Daar is ook snel op gereageerd

Snelle levering en goede prijs kwaliteit! Erg blij mee.

Perfecte service

Probleem met onderdeel, maar natuurlijk na de garantie. BadkamerXXL regelde zelf een nieuw onderdeel zodat de badkamer weer perfect werkte. Super service en altijd mee willen denken in een oplossing.

Snel geleverd, product gebruikt, geen reactie klantenservice

Product was dezelfde dag in huis. Bleek vies en gebruikt. Zelf schoon gemaakt. Klacht gestuurd ter info, geen reactie ontvangen.

had een vraag, telefonisch prima geholpen

pakket goed aangekomen.

Snelle en correcte levering.

Positief

Op de website stond dat het badmeubel inclusief sifon en afvoerplug geleverd zou worden. Deze ontbraken bij levering. Na een mail te hebben gestuurd werd ik snel teruggebeld. Het bleek fout op de website te staan. De onderdelen werden kosteloos nagestuurd en werden snel bezorgd. Top service!

Hij past gewoon niet goed in elkaar

Met de steuntjes er op zetten voor montage op de toilet pot past het onderdeeltje niet goed. Heb klacht weggedaan en jullie zeiden alleen dat jullie het door gaven.

Ik had m’n bestelling (te)snel geplaatst.. en in overleg omgeruild. Heel eenvoudig retour proces en nieuwe besteld. Beide keren binnen 24 uur in huis..bizar snel! Daarom top service!

Snelle levering, mooi product

Ik had een outlet-product besteld. Het zag er prima uit en werd snel geleverd.

Wat een geweldig goede en snelle service, nog nooit zo ervaren!

Vorige week belden we met de mededeling dat de geleverde bidetdouche (febr. 2021) lekte. Zonder moeilijke vragen werd een nieuwe set toegezegd en......'s avonds werd deze al geleverd! Zo'n service heb ik nog nooit ervaren van een webshop! Grote klasse!

Top service!

Na aangeven bij de klantenservice dat er een onderdeel stuk was, werd er zonder probleem een nieuw item opgestuurd. Dit maak je zelden mee bij een online platform!

uitstekend

Snelle en goede levering van het bestelde produkt. Het produkt voldeed volledig aan mijn verwachtingen

snel verwerkt, keurig verpakt en een uitstekend alternatief

Snelle reactie

Perfecte service, en snel geleverd

Snelle service, goede verpakking en goede producten voor je badkamer of toilet, volgende keer zeker weer.

Levering nog steeds niet ontvangen, slechte communicatie

14 okt badmeubel besteld, zou 2-12 geleverd worden. Op 2-12 een mail gehad dat er schade was aan wandplank en dat ze 3-12 leveren. 3-12 een mail gehad met verwachte levertijd. Om 13 uur stond er dat het pakket geleverd was maar niemand aan de deur gehad. Gebeld met xxl en leverancier. Pakket schijnt niet geladen te zijn, heel raar. Mw van xxl ging proberen of het nu dinsdag 7-12 geleverd kon worden, ik zou hier nog bericht van krijgen. Maandag 17 uur nog geen bericht gehad, zelf maar gebeld en ja hij staat op de lijst om dinsdag geleverd te worden. (Had dit graag eerder geweten ivm vrij nemen…) Dinsdagmorgen geen mailtje voor 10 uur over verwachte tijd van bezorging, dus weer bellen met xxl. Mw aan de telefoon gaf aan dat ons badmeubel helemaal niet voorradig was en levering pas in week 1 zou zijn! Maar ze ging uitzoeken waar het nou mis was gegaan en ze zou erop terug komen. Weer 2 dagen niks gehoord. Vandaag een mail gekregen dat ons badmeubel maandag 13-12 geleverd wordt of dit uitkomt…. Zelf maar even gebeld offer nou echt zo was. Mw gaf aan dat het echt geleverd gaat worden. Maandag voor 10 uur krijgen we een mail met de verwachte bezorgtijden…… (weer een dag vrij nemen voor ontvangst, de 4e dag al!) Hopelijk gaat het maandag goed Wordt vervolgd…….

Snel en goed geleverd

Prima prijs en snel levering

Het was even zoeken maar snel gevonden. Besteld en daarna snel geleverd. Prijs is ook zeer goed.

18 Newtonstraat

Buitenpost 9285XX