Prima service.

Na levering bleek een onderdeel beschadigd te zijn. Een belletje naar de klantenservice en het werd geregeld! Top!!

Uitstekend en snel

Makkelijk besteld, snelle afhandeling en mooi product. Zeker een aanrader.

Goede prijs en kwaliteit verhouding. Snelle en nette levering.

Klantvriendelijke website en nette afhandeling van de order.

super snel geleverd

Al een paar keer wat besteld. Super snel geleverd, en daar hou ik van.

Het voldoet aan mijn verwachtingen, de producten waren op afspraak geleverd. De prijs is prima.

Vakkundig, klantgericht en vriendelijk

Ik denk dat wat ik bovenstaand heb vermeld genoeg bevat om mijn waardering te uiten! In ieder geval een goed bedrijf!

Niet geweldig

Na een verkeerde levering is nu het product echt heel scheef. Dit hangen we niet op en gaat terug, jammer het leek zo mooi

Radiator besteld en vlot geleverd

Kleine bestelling gedaan en dat is netjes volgens afspraak afgeleverd.

Slechte levertijden

Slechte communicatie, verschoven levertijden worden niet geüpdatet. Leveringen staan opeens voor de deur zonder voormelde. Kortom niet voor herhaling vatbaar.

Great and reliable service

Very helpful staff available to answer your queries and advise you on the purchase. Once order the delivery comes very fast and its all in great shape. We've had two orders through this portal and both time things went great. Warm recommendation.

Alles volgens afspraak. Services is goed.

Snel verstuurd en even een belletje dat de cabine onderweg was.

Benodigdheden voor geberit douche wc waren snel geleverd tegen scherpe prijs

Levering conform verwachting

Ik heb de Hotbath Cobber zeepdispenser gekocht. Een voufig te bestellen via duidelijke site. Snelle levering en product conform verwachting. Wat mij betreft is Badkamer XXL een aanrader!

Uitstekende klantenservice en snelle bezorging

Had een bestelling gedaan, tevreden over het product maar helaas ging het na 3 maanden stuk, na een melding dezelfde dag nog een nieuwe toegezonden gekregen. Niet verschuilen achter lettertjes of moeilijk doen, maar service verlenen. Zouden meer bedrijven een voorbeeld aan moeten nemen!

Prima communicatie

Website is duidelijk, bezorgen zoals beloofd. Maar de communicatie omtrend de levering is echt top. Ben van het begin tot het einde via email op de hoogte gehouden van de bestelling en levering. Niks op aan het merken.

Goede zaak!

Producten hebben goede prijs en worden onbeschadigd geleverd. Alleen niet altijd conform afspraak / tijdstip. Verbeterpunt, maar over het algemeen erg tevreden.

Deze winkel is echt een aanrader, door de deskundige en persoonlijke service

Ik ben ontzettend goed geholpen door Martijn. Hij weet alles van het assortiment en nam alle tijd. Ruilen is geen probleem, ook zo fijn. Als je sanitair nodig hebt, ga naar deze winkel!

Super service!

Prachtige Douchedeur!

Snelle levering en een goed werkend product

Alles liep vlotjes en een zeer snelle levering. Top gedaan.

Klant gericht

Artikel retour gestuurd, want de bevestiging paste niet. Retour geen probleem en geld na 5 dagen terug gestort.

Ruime sortering snelle levering

Vooral snelle levertijd is een voordeel waardoor de planning van verbouw project eenvoudig is. Mooie kwaliteit en ruime sortering tegels.

Mooie spullen en goede service

Mooie tegels op voorraad. Werden heel snel geleverd. En wat we over hadden kon eenvoudig terug gestuurd worden. Erg prettig allemaal!

Prima materiaal, snelle en goede levering levering,

Uitstekend te woord gestaan door de verkoper, omdat ik nog een paar vragen had. Goede prijs/kwaliteit verhouding en perfect afgeleverd.

18 Newtonstraat

Buitenpost 9285XX