Helaas nog niks ontvangen

Jullie hadden artikel tijdelijk uit bestellijst moeten halen. Ben al maanden op wc bril aan het wachten. De bestelling zou nu in september geleverd worden. Hopenlijk gaat het dan lukken.

Slecht

Bestelling zou donderdag geleverd worden. Werd uiteindelijk vrijdag. Wat blijkt, hoewel het uitdrukkelijk in de bon staat dat ik voor een zwarte douche cabine ga, brengen ze een chromen cabine. Gebeld en pas na drie dagen geleverd. Heb twee vrije dagen genomen om de douche te installeren, maar niemand die daar aan denkt. Bedrijf heeft contact met mij opgenomen en uitgelegd wat er is gebeurd en excuses aangeboden. Vervolgens hebben ze ons glasreiniger en een douchewisser opgestuurd. Gratis !!!! Ze hebben het goed opgepakt.

niet goed

Ik bestel een monster van € 7,95 van een tegel 30x60cm en ontvang een klein stukje (30x15cm) van deze tegel waardoor niet goed is te zien of het mooi staat in ons kantoorpand. Kortom € 7,95 in de put gegooid. Nu anders geregeld met een bedrijf die wel begrijpen hoe het werkt.

Helemaal top

Snel betrouwbaar en precies zoals beloofd

Goede service en geduldig

Telefonisch goed en geduldig geholpen door personeel. Product retourneren was geen probleem. Namen zelfs de moeite om een tegeltje op te sturen om te proberen in mijn woning.

Goede en snelle levering door eigen bezorgdienst

Prima prijzen en bezorgkosten. De levertijd wordt netjes doorgegeven maar iets minder zichtbaar of de chauffeur onderweg is. Prima service

Supersnelle service !!

snel en goede telefonische service

Ik dacht dat ik het bestelde niet compleet had maar bleek dat ik niet goed gekeken had.

Beschadigde kraan geen terugkoppeling

Ik heb een kraan ontvangen die beschadigd was, heb dit aangegeven. Maar na een week nog geen terugkoppeling ontvangen voor een oplossing.

onvoldoende informatie

De kast is kwalitatief goed en voldoet grotendeels aan de verwachting, Maar ik verwachtte wel van een spiegelkast dat bij openen van de deuren twee tegenovergestelde spiegels je helpen om je achterkant te zien. NIet dus... De deuren openen in de verkeerde richting.

Super service, zelfs na 2 jaar na aankoop geen probleem om kapot onderdeel te vervangen

2 jaar na aankoop douchecabine ging afsluitstrip kapot. Zonder probleem een nieuwe geleverd.

Snelle en efficiënte service

Helaas niet meteen de beoogde toiletbril ontvangen maar wel de goede medewerking gekregen om deze om te ruilen.

Klasse

Ik laat eigenlijk nooit een review achter, maar dacht laat me daar maar wel mee beginnen, want als ik iets koop via internet, kijk ik altijd naar de reviews. Ik was op zoek naar een nieuwe douchestang voor mijn badkamer. Had een chrome, maar dacht laten we dit keer voor zwart gaan. Na een dag te hebben gegoogled kwam ik steeds uit op deze douchestang. Leuke prijs en er zit ook nog een douchekop bij. (Misschien voor badkamer xxl wel handig om de naam te wijzigen naar glijstang met douchekop) Had het woensdag in de avond besteld en heb het vrijdag ontvangen, zoals bij de bestelling beschreven. Pakket was super goed/netjes ingepakt. Meteen uitgepakt om het te installeren. Ik had gelukkig nog gaten in de muur en de afmeting was exact als mijn nieuwe douchestang, dus hoefde niet nogmaals te boren. Het was een appeltje eitje om de stang op te hangen. Binnen 5 minuten stang opgehangen en douchekop vastgemaakt. Heb uiteraard meteen de waterstraal getest. Ik moet zeggen dit is echt een super heerlijke straal. Ik kan het niet echt omschrijven, maar jullie moeten het gewoon echt proberen. Voor de prijs zeg ik eerlijk dat je het niet moet laten liggen. Ik kan niet wachten om vanavond weer onder de douche te gaan. Heb nog steeds een chrome thermostaat, dus ga even googlen voor een zwarte, want hij moet uiteraard wel matchen.

Klasse

Lekker snel en precies ontvangen wat omschreven stond.

Correct en goed geholpen

Er werd goed meegedacht om het juiste artikel te verkrijgen.

Snel het juiste product geleverd

Vlot en correct alles geleverd

Product oké maar levering slecht

3 dagen achter elkaar een mail gehad dat die dag de spullen geleverd zouden worden. Drie dag niemand gezien.

Goede kwaliteit product. Had een vraag over de levering erg snel en vriendelijk geholpen, mogen veel klantenservices een voorbeeld aan nemen!

Goed ontkalkings product ,voor mijn douchetoilet

Snelle bezorging een product voor een reële prijs

Makkelijk bestellen en op de afgesproken tijd geleverd.

Beschadigd product geleverd

Nadat ik een beschadigd en incompleet product heb ontvangen contact gehad met de klantenservice. Heb een mail gestuurd met alle info die nodig was, na 2 weken kreeg ik pas een reactie waarin de vraag voor meer foto's. Nu alweer 3 weken later nog geen reactie, het bad is al dicht gemetseld maar de badwaste nog steeds beschadigd. 223 euro is een hoop geld voor iets wat kapot is en niet compleet! Hopelijk volgt alsnog een passende oplossing.

Opgelost maar...

Een slang bleek te ontbreken van een doucheset. Oplossing: een hele nieuwe verpakking sturen. Aan de deur openmaken, slang eruit halen, verpakking terug met de bezorger. Milieutechnisch misschien niet zo heel handig. Minder leuk: de bezorger stuurt de morgen voor levering om 7:20 uur een bericht dat tussen 8:30 en 9:00 u dezelfde dag geleverd gaat worden. Onhandig, daar kun je je niet op voorbereiden. Is ook al eens eerder eerder gebeurd (nog vroeger). Is niet klantvriendelijk dus verbeterpunt. Oplossing 3 sterren, uitvoering 2 resultaat 2,5 sterren.

Heel tevreden!

Kan niet anders dan goed vermelden.

Volgens afspraak geleverd

Op tijd geleverd (brievenbus zending)

Mooi product, goede service!

Mooie spiegelkast en snel bezorgd. De kleur van de zijpanelen die we online hadden uitgekozen, bleek niet helemaal te passen bij ons meubel. Snel en kosteloos kregen we een andere kleur toegestuurd. Fantastische service, wat niet eens had gehoeven. Heel fijn om te weten dat dit soort bedrijven nog bestaan.

18 Newtonstraat

Buitenpost 9285XX