Goede ervaring ondanks vertraagde levering.

2 producten besteld die veel goedkoper waren dan bij concurrenten. Ondanks de lange levertijd van 7 weken op de dag van levering een keurige email gekregen dat de bestelling vertraagd was. Hierdoor kreeg ik wel wat argwaan, echter 2 weken later zoals afgesproken bezorgd. Ga zo door.

Badkamer zeer goed. DHL zeer slecht

Het product is 100 %. Ik ben NIET tevreden over de bezorging. Het komt steeds vaker voor dat DHL de bezorger slecht werk levert. Ik woon in een winkelgebied met beperkte toegang voor auto’s. Ondanks dat DHL bericht stuurt dat het pakje zal worden afgeleverd op en bepaalde tijd , komt het steeds vaker voor dat er een sticker geplakt wordt met de mededeling NIET THUIS terwijl ik gewoon thuis ben en de bel goed kan horen. De volgende dag wordt het pakje wel afgeleverd.

Vriendelijk personeel, snel antwoord, snel geleverd en alles was zoals het hoort!

Zeer positief, precies zoals ik gehoopt had. Top

Netjes en vlot verzonden. Mocht ik weer iets nodig hebben zou ik het weer hier doen.

Besteld en snel geleverd

Op de site stond een plaatje met de maten erbij. Handig! Besteld en snel geleverd!

Aangenaam verrast door de service!

Door een domme fout van mijzelf, was er een minuscule rubberen ringetje uit mijn douchekop kapot gegaan. Na bij een speciaalzaak te zijn geweest voor een nieuwe ring, moest ik concluderen dat daar niet aan te komen was. Ik dacht dat wordt een nieuwe douchekop en bestelde er 1 bij badkamerxxl.nl . De dag erna even gebeld en mijn probleem uitgelegd, waarop de betreffende persoon zegt: ik ga even bellen met de leverancier. Binnen 2 minuten kreeg ik te horen dat er een complete set rubbers en een zeefje naar mij zou worden opgestuurd. De reeds bestelde douchekop kon ik gewoon retourneren. Nogmaal mijn hartelijke dank daarvoor. Zo ook aan de firma Hotbath die hier aan meegewerkt hebben. Dit is wat je noemt SERVICE.

Te veel tijd besteed aan levering.

Na de bestelling is het product niet geleverd. Telefonisch contact geha op een vrijdag. We gaan er achteraan en ik bel u terug. Verder geen contacten meer dus zelf contact gezocht nu wel direct opgepakt en de nieuwe levering is op de juiste dag geleverd.

Uitstekende service na een defect!

De zeepdispenser van Grohe gekocht bij badkamer xxl gaf het op na een half jaar, binnen 4 dagen kwam er een nieuwe binnen, en de defecte ter inspectie laten ophalen. Geweldig bedankt voor de snelle service!! M vr gr Henny Rikhof

Uitstekend!

Correcte communicatie en levering.

Slechte klantenservice

Ik ontving een heel ander product dan besteld en toen ik daarover met de klantenservice contact opnam, bleek dat ze de klant niet zo maar geloven en een retour label opsturen, maar dat je eerst een mail met foto van het verkeerd geleverde product moet sturen. Als je dan vervolgens vraagt hoe lang het duurt voordat ik dan daarop een antwoord en actie kon verwachten, was het antwoord ‘ een paar dagen, het is toch geen spoed?’ Uiteindelijk is het goede product toch nog gekomen. Maar ik koop nooit meer bij deze winkel. Wat een slechte klantenservice en klantvriendelijkheid is ver te zoeken.

Topproducten en een fijne en vlotte service!

Voor onze nieuwe badkamer zijn we heel blij dat we m.b.t. de aankoop van het bad en onze kranen bij BadkamerXXL zijn terechtgekomen. De producten komen precies overeen met de beschrijving en de levering is ook vlot verlopen waarbij het heel fijn was dat er tijdens het bestelproces een leverdatum kon worden ingepland.

Perfecte service en mooie materialen

Al het sanitair van badkamer en wc aangeschaft bij badkamer xxl, perfecte service, medewerkers denken mee en leveren heel vlot. Niets op aan te merken, zou het iedereen aanraden.

Correcte levering en nalevering

Levering op afgesproken datum. Helaas ontbrak er één artikel, na een kort telefoontje en mailtje hierover werd dit snel opgelost en nagestuurd.

De bestelde kraan is volgens afspraak ontvangen. Alles was keurig !

Mijn ervaring is zeer goed met Badkamerxxl.nl. Alles was keurig optijd ontvangen. Alles goed verlakt en compleet. Zeer blijf ermee.

Snelle en correcte levering.

Snel bezorgd en prima service

De eerste bestelling was snel bezorgd. Bezorgbedrijf maakte wel een fout waardoor ze voor 1 doos nog een keer terug moesten komen. Bij installatie sprong een van de glazen wanden stuk. Was niet meer aan te tonen of dit een fout in het glas was of een installatiefout. Tegen kostprijs hebben ze toen een vervangende wand geleverd. Waarvoor dank!

Tof

Tof

prima service

badkamertegels besteld, binnen drie dagen al in huis. Helaas verkeerde maat besteld, contact met badkamerxxl gehad en heel snel kunnen regelen dat de goede maat hier binnen was en verkeerde tegels werden opgehaald. Super klantvriendelijk.

Snelle levering en goede service

Vanwege een vertraagde levering bij een andere partij, mijn doucheset bij badkamerxxl gekocht. Snel geleverd en telefonisch goed geholpen. Een aanrader, ik zou hier zo weer bestellen.

Duur retourbeleid

25€ om iets retour te sturen. Erg prijzig.

Keurig en snel geleverd

Goeie service

Badkamermeubel geleverd met kras op blad. Keurig omgeruild, top service!

Geweldig snelle levering

Kast die we wilden hebben, moest worden besteld vanwege de kleur, met een levertijd van 4 - 6 weken. Kast was er echter al na 3 weken, waardoor we de puntjes op de "i" konden zetten in onze badkamer.

Super goede service n echte aanrader

Mijn thermostaat van mijn badkraan was kapot, 6 jaar oud. En ondanks dat ik hem niet bij badkamerxxl gekocht had hebben zij toch voor mij uitgezocht wat ik nodig heb. Echt een super service. Ik kan iedereen deze zaak aanrader!

18 Newtonstraat

Buitenpost 9285XX