Top advies, al mijn vragen beantwoord en razendsnel geleverd

Helemaal top; goed advies, duidelijke antwoorden op al mijn vragen incl links naar instructie filmpjes. En alles razendsnel geleverd.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam personeel Ruim aanbod in alles

Op een geweldige manier geholpen na een verkeerde bestelling werd snel ingeruild Voorde juiste

Bestelling makkelijk Levering snel en produkt goed

Zeer tevreden!

Eerste keer dat ik een bestelling plaatste, via de zeer uitgebreide website (zeer ruim aanbod). Aangezien ik het verkeerde beslag had besteld, werd er snel telefonisch contact met mij opgenomen om de bestelling te herzien. Zeer klantvriendelijk te woord gestaan, waarbij ik rechtstreeks iemand aan de lijn kreeg die ter zake kundig was toen ik nog een keer terugbelde.

Snel en ok

Fijne service

Goed product, correct en snel geleverd.

Goed product, correct en snel geleverd, fa volgende keer weer bij Badkamerxxl.nl bestellen.

Jammer...

Spiegelverwarming zoekgeraakt bij PostNL Opnieuw door badkamerXXL verzonden, doch met transportschade afgeleverd. Spiegelverwarming vanwege de tijdsdruk elders gekocht. Misschien iets beter verpakken.

Zeer snel geleverd, makkelijk retour

Op maandagochtend een thermostaat besteld voor mijn badkraan. Deze werd dezelfde avond nog geleverd. Helaas bleek ik toch de verkeerde besteld te hebben. Via de site makkelijk een retourlabel uitgeprint, teruggestuurd en binnen enkele dagen mijn geld weer retour ontvangen. Top!

Heel goed. Bestelling volgende dag binnen.

Heel tevreden

alles goed in 1 keer

Bestelling via internet zonder probleem en het artikel is op de afgesproken datum en tijd afgeleverd

Erg tevreden met service.

Goede persoonlijke offerte gehad. 1 van de producten bleek beschadigt te zijn en deze is keurig nieuw geleverd.

Afschuwelijk!!!!

Heb 500€ betaald voor een Geberit wc pot! Ze maken gebruik van een kut bezorgservice genaamd GVT!!! Ben nu langer dan een week verder en heb steeds mijn WC pot niet ontvangen!!!!!! Al 2x gebeld, ja meneer sorry we hebben melding gemaakt, dit keer word het wel netjes bezorg! Hahah!!! Dus niet!!! Ik heb weer me fucking wc pot niet ontvangen!!! Heb 3x netjes aangegeven om bij de buren af te geven! Zelfs dit doen ze dus ook niet!!!!!!! Slecht!!! Heel erg slecht!!!!!!!!!! Bestel nooit meer dus wat bij jullie! Tenzij jullie gebruik gaan maken van een fatsoenlijk bezorgservice!!

Telefonisch contact vooraf en snelheid van bestelling waren verrassend goed!

De maten voor mijn nieuwe douche deur waren afwijkend, maar telefonisch contact was deskundig in het advies van een extra stijl. Met dank!

Prima product

Verzending was snel alleen post.nl leverd niet zelf moeten gaan halen dagen later op pakket punt

Fantastisch!

Fonteintje voor in het toilet ontzettend snel geleverd!

Op de informatieve en toegankelijke website snel mijn gewenste artikel gevonden (hangtoilet). Besteld op woensdag 26 april, de dag voor koningsdag. Om begrijpelijke reden werd daarom de 24 uursservice een 48 uursservice. Levering werd dan ook keurig bevestigd voor vrijdag 28 april. Helaas ging er daarna iets mis met de verzending door de transporteur. De aflevertijd werd wel gecommuniceerd, maar niet waargemaakt. Bij nabellen bij Badkamerxxl bleek al snel dat het artikel abusievelijk door de transporteur niet in de vrachtwagen was geladen. Helaas dus geen uitlevering meer voor het weekend. Maar vervolgens werd van de zending een prioritylevering gemaakt en stond de wagen al om 8 uur maandagochtend alsnog voor de deur. Er gaat wel eens wat fout, maar keurig en snel opgelost door de combinatie Badkamerxxl en hun transporteur! Toilet hangt inmiddels!!

alleen slechte verpakking, doos was aan de onderkant open.

Waardeloos

Waardeloos bedrijf. Komen totaal hun afspraken niet na. 4 keer zou mijn toilet bezorgd worden. En wacht nog steeds, elke keer stomme smoesjes. Dit is voorlopig voor dit jaar het meest waardeloze bedrijf. Maar dat zijn de meeste van die sanitairshops. Aanbevelen nooit!!!!!!!!!

Helemaal top!!

Geen wensen, topbedrijf!

uitstekend

Scheerspiegel met led verlichting besteld, volgende avond geleverd

Mooie prijs en snel geleverd!

We hebben een Grohe regendouche gekocht voor een mooie prijs. Deze zou 3 dagen later geleverd worden, maar hadden we uiteindelijk de volgende dag al in huis! Top!

18 Newtonstraat

Buitenpost 9285XX