Positief

Service is uitstekend, snel met levering, vriendelijke aan de telefoon.

Makkelijk bestellen

Alles goed uitgelegd zodat je het juiste besteld

Heldere communicatie en prima product

Ik had een set gelijksluitende cylinders besteld van Abus welke binnen 1 dag er zouden zijn. Helaas bleek dat Abus deze door een storing niet kon leveren. Maar ik ben hierover gewoon gebeld en dat vind ik tof. Er werd aangegeven dat het wel direct na het weekend geleverd zou worden en dat was ook zo. Fijn dat ze de moeite nemen om even gewoon te bellen ivm een mailje en daarmee moet je het doen. Ik zeg hou die persoonlijke benadering dan heeft iedereen er begrip voor. En de Abus cylinder set, die is prima en was zo geinstalleerd.

Sloen werden snel en correct geleverd.

Goede en snelle levering

Bestelling goed en snel geleverd. Makkelijke website

Snel geleverd en precies goed

Overzichtelijke site, kon per cilinder de opties aangeven. En een goede prijs. Vrijdagmiddag besteld, zaterdag in huis.

Snelle levering, duidelijke website

Gewoonweg top

Binnen 2 jaar helaas weer een set sloten moeten kopen door inbraak. Levering 1 was toen al top en nu dus weer. Vriendelijke service en goed advies. Zo kan het ook!

Verloop vlot

Soms vind ik het spijtig dat er voor vragen niet makkelijker telefonisch contact kan opgenomen worden. Chris Leroy

Slecht

Kan nog geen beoordeling geven. Zit te wachten op oplossing voor verkeerd uitgevoerde order.

Uitstekend bedrijf.

Het was heel makkelijk om een nieuwe cilinder te bestellen die bij de al aanwezige cilinders paste. Na twee dagen ontving ik hem al.

Telefonisch perfect geholpen en binnen 2 dagen de juiste sloten thuis. Dus in één word: fantastisch.

Snel en goed geleverd

Bestelling ging snel en werd goed geleverd.

Perfecte service all over

Goed product netjes en snel geleverd

Directe levering, sleutel paste perfect

Snelle levering en sleutel paste perfect

Heldere website, snelle levering

Aantal knopcilinders besteld. Goede prijs, goede service.

Hele goede service

Ik heb een probleem met mijn sleutels maar er word mee gedacht en ik word op de hoogte gehouden erg tevreden

Perfecte service

Ik had een probleempje met mijn order maar alles was binnen een dag opgelost.

Snelle levering tegen scherpe prijs

Prima sloten tegen een scherpe prijs en snel geleverd. Ook nog eens met het gemak van achteraf betalen dus wat wil je nog meer ?!

Maatwerk levering

Zeer veel op maat leverbaar assortiment. Snelle levering. Ook afhalen mogelijk.

Snelle levering , goede kwaliteit.

Duidelijke site en vormgeving. Ruime voorraad. Duidelijke maatvoering en specificaties. Snelle levering.

Prima service, begrijpen goed wat je bedoelt

Ik had wat onderdelen nodig en die ook bij Slotenwereld besteld. 1 deel kreeg ik keurig op tijd geleverd, het andere deel werd 3 dagen vastgehouden door PostNL waardoor ik 3 keer een afspraak moest afzeggen. Laat duidelijk zijn dat dit totaal niet aan Slotenwereld heeft gelegen en dat er bij PostNL een klacht is ingediend. Volgende keer bestel ik gewoon weer bij Slotenwereld.

correct en snel

Uitstekend en snel verzonden.

Juiste maat gekregen.

Goede communicatie en snelle levering

Na mijn bestelling werd snel contact met me gezocht omdat de leverancier iets later zou kunnen leveren, of dit in probleem was. Daarna werden de producten conform afspraak geleverd.

Berkelse Poort 27 A

2651 JX Berkel en rodenrijs