Was weer top

Al vaker besteld, alles keurig op maat en op tijd

Spannend of we wel goed hadden gemeten maar dat was helemaal goed gegaan. De daaropvolgende bestelling en levering verliepen bijzonder snel en gemakkelijk. De jaloezieën waren stevig verpakt bij aankomst met een duidelijke beschrijving. En bovenal, de prijs die is helemaal top.

Goede site met duidelijke instructies. Goede nette levering. Niets op aan te merken

Gewoon goed

Van bestellen tot het plaatsen top!

Heel mooi materiaal. Super goed ingepakt. Echt top. En het resultaat is wauw!! Zeker voor nog eens te bestellen…

Exact volgens opdracht geleverd

Eenvoudige bestelmethode Snelle levering Duidelijke installatie instructies Precies zoals ik besteld heb wordt het geleverd.

waardeloos

Mijn eerste contact verliep prima! Notabene op zondag een afspraak voor inmeten gemaakt voor de eerstkomende vrijdag. Helaas verliepen de toezeggingen vervolgens zeer teleurstellend! Zo heb ik de beloofde staaltjes pas na weken EN navraag ontvangen. DE offerte na navraag na vier maanden nog steeds niet. Kortom: ik heb een andere firma benaderd en ben zeer tevreden.

Fantastische service na verkoop.

Fantastische service na verkoop.

zeer goed

Fijne, duidelijke site. Had al eerder ooit iets besteld, dus had hoge verwachtingen. Komen na wat ze zeggen. Ook goede inmeet instructies op de site.

In één woord geweldig.

Zeer blij met de jaloezie. Ik heb gekozen voor de aluminium 25mm kleur oud groen en ben er zeer content mee. Prachtige kleur en goede kwaliteit jaloezie.

Prima produkt,

Goede website om te zoeken en een prima product geleverd.

De jaloezie op maat wordt super strak en goed ingepakt geleverd. Het ophangen is een makkie. Tis echt een aanrader

goede service

Vooraf heb ik kleurstalen aangevraagd, deze werden supersnel geleverd. daarna hebben we een keuze gemaakt voor houten jaloezieën (35 mm) en deze werden binnen 11 werkdagen, netjes verpakt, thuis afgeleverd. Er zit een duidelijke montagehandleiding bij.

Prima product voor een goede prijs

De jaloezie voldoet aan de verwachtingen. Een prima product voor een prima prijs. De levering was in de periode zoals ze aangegeven hebben bij de bestelling.

Was goed te bestellen

Wij hebben veel jaloezieën besteld en alles was netjes geleverd de werkzaamheden voor het ophangen was goed te doen. De opdracht gever is er super blij mee.

Mooie jaloezieën en snel geleverd.

Ik heb hoge ramen in mijn uitbouw waar ik mat zwarte aluminium jaloezieën voor heb gekocht. Ze zijn heel mooi. Goed op maat en door de drie staaltjes die ik eerst besteld had de goede kleur kunnen bestellen. Makkelijk te bevestigen en snel geleverd. Heel blij mee!

Goede produkten en service !

Volgens afspraak geleverd, goede ervaring produkten, meerdere malen bestelling geplaatst naar volle tevredenheid.

In één woord geweldig!

Al vele jaren en keren jaloezieën bij deze firma besteld. Maar het is een geweldig product, prima kwaliteit, keurig verpakt, en goede verzending!

Product goed communicatie niet goed

Goed product. Wat ik jammer vind is dat er een opmerkingenveld is waarin je dus een opmerking kunt plaatsen. Je kunt dit net zo goed weglaten want er wordt hierop toch niet gereageerd. Heel jammer.

Professioneel

Gemakkelijk te bestellen. Zeer goede technische uitleg. Gemakkelijk te plaatsen. Zeer degelijk materiaal. Levering op tijd en verpakking uitstekend om geen beschadigingen te hebben.

Alles gegaan zoals verwacht, product ziet er prima uit, installatie geen probleem.

Super mooi

Staat heel mooi in onze living

Prima afwerking en scherpe prijs

Een prima product, netjes afgewerkt en afgeleverd, kortom een uitstekende keuze

Meer dan tevreden!!

Duidelijke, fijne website ! Prijzen zijn prima! Precies wat ik besteld heb, heb ik ook gekregen! Fijn om vooraf nog even de kleurenstalen te kunnen ontvangen. Verpakking helemaal top , en op tijdstip bezorgd. Kan niet beter, super tevreden!

Burg Loeffplein 70 B/C

5211RX

+31 73 851 47 41

Over Jaloezieen.nl

Dé zonwering-specialist van Nederland! Eenvoudig online bestellen van op maat gemaakte jaloezieën, plissés en rolgordijnen.