overzichtelijk klant vriendelijk

al vele jaren komen en kopen wij bij de woonboulevard, vaste klant heet dat en zijn heel tevreden.

Wat leuk om te horen dat u al jaren naar tevredenheid vaste klant bent bij ons. Daar zijn we heel blij mee! Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en graag tot ziens in onze showroom! Vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Heel goed geholpen

De verkoper nam genoeg tijd voor ons we zijn geweldig geholpen

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Heel fijn om te horen dat onze verkoopmedewerker alle tijd voor u nam om u goed te kunnen helpen tijdens uw aankoop. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug! Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Aanrader

Zeer prettig winkelen zonder voortdurend door opdringerig personeel achtervolgd te worden, maar als je ze nodig hebt zijn ze er en dan is geen moeite te veel.

Wij zijn blij om te horen dat u op een fijne manier rond heeft kunnen kijken in onze winkel en dat de collega's van de afdeling Verkoop u naar wens konden helpen. Hartelijk dank voor uw positieve review. Veel plezier van uw aankoop en u bent van harte welkom om nog eens langs te komen in onze showroom. Vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Goed advies en fijn geholpen

We zijn heel fijn geholpen door Iris en goed geadviseerd. Er is goed meegedacht en ze kwam zelf ook met goede ideeën. Zeer tevreden!

Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat fijn om te horen dat Iris u zo goed geadviseerd heeft, een mooi compliment voor haar. Wij wensen u alvast veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug in onze showroom. Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Uitstekend zeer vriendelijk geholpen !

Heel goed !voor herhaling vatbaar

Wij zijn blij dat we u vriendelijk en naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. Veel plezier van uw aankoop en graag nog eens tot ziens! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Online artikel gevonden en besteld. Betaling en afhandeling ging erg makkelijk

Hartelijk dank voor uw positieve review! Wij zijn blij dat uw bestelling in onze webshop snel en makkelijk afgehandeld kon worden. Veel plezier van uw aankoop en graag tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Geweldig lekker verwend met eten en drinken goede verkoopster en prachtige kwaliteit

Hele goede ervaringen

Wij zijn blij met uw positieve ervaring in onze winkel en ons restaurant! Fijn dat onze collega van de afdeling Verkoop u goed heeft kunnen adviseren bij uw aankoop!. Hartelijk dank voor uw positieve review, veel plezier van uw aankoop en wij zien u graag nog eens terug! Vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Prachtig bedrijf met een enorme keuse.

Hartelijke ontvangst en zeer prettig en vakkundig geholpen.

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u zich hartelijk ontvangen voelde en dat onze verkoopmedewerker u prettig en vakkundig heeft kunnen adviseren tijdens uw aankoop. Veel plezier van uw aankoop en graag tot ziens! Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Prima geholpen nette winkel

Goed onderlegde verkoopster. Heeft veel kennis van zaken. Heel fijn geholpen.

Hartelijk dank voor uw positieve review! Wij zijn blij dat onze collega u fijn en met kennis van zaken heeft kunnen helpen tijdens uw aankoop. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag eens terug in onze showroom. Vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Ontspannen, denken met je mee en eerlijk

Ontspannen rond gekeken en later op een eerlijke manier meegedacht door de verkoper

Wij zijn blij met uw positieve ervaring in onze winkel. Fijn dat u naar tevredenheid bent geholpen door onze verkoopmedewerker. Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug! Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Heel goed geholpen

Medewerker nam alle tijd. Heeft kennis van zaken. Goede uitleg. Prachtige ruime showroom waardoor je toch beetje privacy hebt tijdens het uitzoeken van nieuw matras. Ook fijn dat je het bestelde op afroep kunt laten komen zodat je de tijd hebt om de ruimte op te knappen waar je de meubels nodig hebt. Medewerker verdiend een compliment!!!

Wat een mooie woorden! Heel fijn om te horen dat onze collega van de afdeling Verkoop u goed en met kennis van zaken heeft kunnen adviseren tijdens uw aankoop. Hartelijk dank voor uw positieve review en wij zien u graag nog eens terug in onze showroom. Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Een 10 voor de verkoper

Meneer betrok mijn verstandelijk beperkte broer heel erg goed in de aankoop en adviezen. Alle tijd en geduld en nog een extra kijkje om er zeker van te zijn dat mijn broer hem begreep en een goede keus kon maken. Heel fijn!

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn blij om te horen dat onze collega alle tijd nam voor u en uw broer en hij jullie goed kon adviseren bij jullie aankoop. Een mooi compliment voor onze collega. Wij wensen uw broer veel plezier van zijn aankoop en wij zien jullie graag nog eens terug in onze showroom. Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Uitstekend geholpen door een deskundige medewerker!

Fijn geholpen door een mevrouw die er echt verstand van heeft.

Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij zijn blij dat onze collega van de afdeling Verkoop u goed heeft kunnen adviseren tijdens uw aankoop. Veel plezier van uw aankoop en graag nog eens tot ziens in onze showroom. Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Ik ben nog steeds fan van jullie medewerkers en natuurlijk van wat jullie te bieden hebben. Goede kwaliteit en eigentijdse meubelen. Voor ieder wat wils.

Wat een mooie woorden! Daar worden we blij van. Fijn om te horen dat al langer bij ons komt en dat onze collega's u naar tevredenheid kunnen helpen en dat u ook positief bent over ons assortiment en de kwaliteit ervan. Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. Wij wensen u alvast veel plezier van uw aankoop en hopen u weer terug te zien in onze showroom. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

goed advies

wij zijn heel goed geholpen en geadviseerd bij onze aankopen,zeer tevreden

Wat fijn om te horen dat wij u naar tevredenheid hebben kunnen helpen en adviseren bij uw aankoop. Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij wensen u alvast veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug in onze showroom. Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Mooie winkels Vriendelijk geholpen Lekkere koffie

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn blij om te horen dat u positief bent over onze winkels, de service én de koffie die wij schenken. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug! Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Vriendelijke benadering, deskundig advies, duidelijke afspraken

zie hierboven

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat onze collega u goed heeft kunnen adviseren tijdens uw aankoop. Wij wensen u alvast veel plezier van uw aankoop en hopen u nog eens terug te zien in onze showroom. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Helemaal goed.atum

Netjes en op tijd meldingen gekregenasxzeerv van ontvangst en behandeling van de klacht. Ruim van tevoren ingelicht over toesturen vann gezellig. het onderdeel en datum reparatie door de monteur. De monteur heeft goed werk afgeleverd en was ook netjes en gezellig.

Wij zijn heel blij dat we uw servicemelding op hebben kunnen lossen en dat het bezoek van onze monteur aan u volledig naar wens is verlopen. Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling en graag nog eens tot ziens in onze winkel! Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Goed geholpen en voorgelicht over onze eetkamerstoelen!

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn blij dat onze collega van de afdeling Verkoop u goed heeft kunnen helpen en informeren tijdens de aankoop van uw eetkamerstoelen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u nog eens terug te zien in onze showroom. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Zeer vriendelijke verkoopster

Prachtig bedrijf met volop keus, en in alle prijsklassen. vriendelijk personeel , fijn restaurant, goede parkeergelegenheid

Wat een mooie woorden voor ons bedrijf, onze collega's en onze service! Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug in onze showroom. Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Sublime serviceverlening

Zeer attente en beleefde servicemonteur die een luisterend oord had.

Een sublieme serviceverlening is een mooi compliment! Hartelijk dank daarvoor. Wij zijn blij om te horen dat onze servicemonteur u naar tevredenheid geholpen heeft. Hartelijk dank voor uw positieve review en graag nog eens tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Fijne winkel

Zeer ruime keuze in alle prijsklassen. Personeel ook altijd vriendelijk en behulpzaam. Ik ga er graag naar toe.

Wat fijn om te horen dat u graag bij ons langskomt, dat u positief bent over ons assortiment en over de vriendelijkheid en kunde van onze verkoopmedewerkers. Daar zijn we heel blij mee! Hartelijk dank voor uw positieve review en veel plezier van uw aankoop! Vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Mooi en ruim assortiment. Vriendelijk en kundige medewerkers. Als je hier niet slaagt lukt het nergens.

Wat een mooie woorden! Hartelijk dank daarvoor. Wij zijn blij dat wij u vriendelijk en kundig hebben mogen helpen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug in onze showroom! Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Wij zijn als vanouds fantastisch geholpen ,goede informatie en geschoold en vriendelijk personeel wij zijn prima geslaagd

Fijn om te horen dat u vriendelijk en kundig bent geholpen door onze collega van de afdeling Verkoop. Dat horen we graag! Hartelijk dank voor uw positieve review, veel plezier van uw aankoop en graag nog eens tot ziens! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Prima advies voor een relax fauteuil

Op zoek naar nieuwe relax fauteuils werden we prima geholpen om tot een goede keuze te komen.

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn blij om te horen dat onze collega u goed heeft kunnen adviseren tijdens de aankoop van uw relaxfauteuils. Alvast veel plezier van de fauteuils en graag nog eens tot ziens! Vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Paasdijkweg 33

4693 RE Poortvliet

Over Woonboulevard Poortvliet

Al vanaf 1919 is het familiebedrijf Woonboulevard Poortvliet gevestigd in Poortvliet. Begonnen onder de naam Bouman-Potter en steeds groter gegroeid, zodat in 1994 is gekozen voor een nieuwe naam: Woonboulevard Poortvliet XXL. Dagelijks zijn er nu bij de woonboulevard achter de schermen ruim 200 mensen aan het werk om jouw droominterieur werkelijkheid te maken. Woonboulevard Poortvliet is gespecialiseerd in het realiseren van woonideeën en dat merk je aan alles. Het familiebedrijf stelt jou als klant centraal, zodat je graag nog eens terugkomt in Poortvliet. Met ons enthousiaste team voorzien wij jou vijf dagen per week van een onvergetelijke woonbeleving! En ben je niet in de gelegenheid om langs te komen? Neem dan eens een kijkje in de webshop, waar je alle inspiratie vindt om je favorieten te selecteren uit de duizenden artikelen die wij online aanbieden. In een handomdraai besteld en zo snel mogelijk bij jou thuis bezorgd! Woonboulevard Poortvliet heeft een showroom van 50.000 m2 en ruim 500 merken onder één dak. De ruime collectie bestaat uit meer dan 40 winkels, brandstores en shops. Je vindt hier onder andere Henders & Hazel, Pronto Wonen, Rolf Benz Experience Center en Auping Store. Er is dus altijd een merk of stijl in de woonboulevard te vinden die bij jou past!

Over Woonboulevard Poortvliet