En weer netjes geholpen

Het is een top bedrijf we kwamen voor een salontafel en kochten een nieuw bankstel goed geholpen door mvr van Oost..

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn blij om te horen dat wij u wederom naar tevredenheid hebben kunnen helpen en dat onze collega Petra u goed heeft kunnen helpen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug in onze showroom. Met vriendelijke groet, Ingrid, Bouman & Potter

Fantastic place!

Our experience at Bouman & Potter was outstanding from start to finish. From the moment we walked into the store to when all our items were delivered and assembled, everything went smoothly. The team is fantastic, the staff is friendly, and the atmosphere is great. Barbara was amazing, assisting us with everything we needed from our first contact to the final details. On our second visit, Hans also provided excellent help. The entire team was incredible. We ended up purchasing our entire living room and dining room furniture from Bouman & Potter and even bought a few more items online afterward. We are extremely happy with the whole experience and highly recommend them. The assembly team was superb as well! Thank you, Bouman & Potter, and well done on providing excellent service and products.

Thank you for your review and the big compliments for Barbara, Hans and the rest of our team! We are very happy to hear your experience was great from start to finish. Enjoy your purchased furniture and you are always very welcome in our store! Kind Regards, Ingrid, Bouman & Potter.

Super goed geholpen door petra

Hier wordt je goed geholpen en krijgt goed advies. Dank zij Petra hebben we een goede keuze gemaakt en zijn er super blij mee.

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat onze collega Petra u goed heeft kunnen helpen en adviseren bij uw aankoop. Een mooi compliment! Wij wensen u alvast veel plezier van uw aankoop en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Ingrid, Bouman & Potter.

uitstekend

het is netjes en goed verzorgd uitgepakt en geplaatst. Alles netjes opgeruimd.

Hartelijk dank voor uw positieve review. Goed om te horen dat de levering van uw order volledig naar wens is verlopen. Veel plezier van uw aankoop en wij zien u graag nog eens terug in de showroom. Hartelijke groet, Ingrid, Bouman & Potter.

prettige en deskundige begeleiding.

De adviseuse was deskundig, meedenkend en vriendelijk.

Een heel mooi compliment voor onze verkoopmedewerker! Wij zijn heel blij om te horen dat zij u op een fijne manier heeft kunnen helpen. Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling en wij zien u graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, Ingrid, Bouman & Potter.

Fijn geholpen

Konden op ons gemak door de zaak heenlopen, toen wij onze keuze hadden gemaakt er iemand bij geroepen en na een goed advies tot een definitieve keuze gekomen. Het e.e.a. onder genot van een kopje koffie - thee op papier gezet en nu afwachten tot de levering van ons nieuwe bankstel!

alles volmaakt

erg goed en vriendelijk advies

Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. Fijn dat wij u naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Veel plezier van uw aankoop en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Ingrid, Bouman & Potter.

Prima zaak en goed geholpen

Prima zaak en goed geholpen

Wat fijn om te horen dat u naar tevredenheid bent geholpen door onze collega van de verkoop. Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u alvast veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, Ingrid, Bouman & Potter.

Afspraken goed nagekomen.

In de winkel moesten wij lang wachten op een medewerker omdat het zo druk was. Verder zijn wij zeer tevrede hoe het is afgehandeld.

Hartelijk dank voor uw reactie. Op sommige momenten is het drukker dan op andere momenten en kan het gebeuren dat u niet meteen geholpen wordt. Gelukkig bent u daarna wel naar tevredenheid geholpen door onze collega. Wij wensen u alvast veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Ingrid, Bouman & Potter.

Goeie, rustige en advies gevende hulp gehad.

Goeie hulp gehad, niks was te veel en zeker niet opdringend

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn blij om te horen dat u tijdens uw bezoek aan onze showroom op een fijne manier bent geholpen door onze collega's van de verkoop. Wij wensen u alvast veel plezier van uw aankoop en zien u graag weer terug! Met vriendelijke groet, Ingrid, Bouman & Potter

Een hartelijk weerzien

Meerdere malen waren wij reeds klant bij Poortvliet. Het is de tevredenheid en de service die ons laat terugkeren.

"Een hartelijk weerzien" is een mooi compliment, hartelijk dank daarvoor! Wij zijn heel erg blij met uw tevredenheid en zien u graag nog eens terug! Hartelijke groet, Ingrid, Bouman & Potter

top

mooie en overzichtelijk winkel en vriendelijk personeel en een goede service.

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze winkel, onze service en het personeel. Wij zijn blij dit te horen! Hartelijk dank voor deze positieve review en graag nog eens tot ziens. Met vriendelijke groet, Ingrid, Bouman & Potter

Fijne ervaring

2 weken geleden een nieuw bankstel en fauteuil uitgezocht en ook besteld, wij waren vooraf 2x in de winkel geweest om te kijken en vergelijken met dingen die we bij de "conculega's" hadden gezien. Het was erg fijn om samen met jullie adviseur door de verschillende mogelijkheden heen te gaan, en een besluit kunnen nemen. Wij krijgen nu een bankstel op maat geheel volgens onze wensen, en de fauteuil die we gelijktijdig besteld hebben wordt dan met dezelfde stof bekleed. Het is nu vol verwachting wachten op de levering.

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn blij om te horen dat u op een prettige manier door onze verkoopmedewerker geholpen bent en u samen tot een keuze bent gekomen. Alvast veel plezier met uw aankoop en wij zien u graag nog eens terug in één van onze filialen. Met vriendelijke groet, Ingrid, Bouman & Potter

Uitstekende communicatie

De levering verliep uitermate goed. Je krijgt vooraf een berichtje hoe laat ze de andere dag leveren met een track & trace. Ook wordt er die dag nog gebeld wanneer ze in de buurt zijn. Nette chauffeurs en ze hebben keurig de rommel weer mee genomen. Wij hoefden alleen maar toe te kijken zogezegd. Wij zijn heel erg tevreden met de gang van zaken. Die service is tegenwoordig moeilijk te vinden nog.

Wat fijn om te horen dat u erg tevreden bent over onze service en dat alles bij levering aan u goed verliep. Hartelijk dank voor deze positieve woorden! Veel plezier van uw aankoop en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Ingrid, Bouman & Potter

Alles OKE .

Alles goed geregeld en goede service .

Hartelijk dank voor deze positieve review. wij zijn blij dat u tevreden bent over onze service. Veel plezier van uw meubels en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Ingrid, Bouman & Potter

We zijn geweldig geholpen bij de aankoop van de nieuwe meubels. Er is goed naar ons geluisterd met betrekking tot onze wensen. Het eindresultaat is fantastisch mooi geworden.

Wat fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent door onze verkoopmedewerker en dat er goed geluisterd is naar uw wensen, dat levert een fantastisch mooi eindresultaat op! Hartelijk dank voor uw review en veel plezier van uw aankoop! Hartelijke groet, Ingrid, Bouman & Potter

Aankoop bank woonboulevard Poortvliet - super geholpen

Wij zijn heel erg goed geholpen door Carola Meesters, bij woonboulevard Poortvliet afdeling Bouman en Potter. Ondanks dat het zaterdagmiddag was (en dus drukker) nam Carola alle tijd om met ons mee te denken bij de aankoop van een bank. Wij hadden zelf een veilige kleur in gedachten, Carola raadde ons aan om voor een blauw/grijze tint te gaan in combinatie met onze andere meubelen. Als Carola ons daar niet op had gewezen hadden we dit niet overwogen. Inmiddels is de bank binnen, binnen de levertijd. Monteurs waren heel beleefd, fijn dat je via track en trace een tijdvak krijgt van een half uur! En wat zijn we blij met de bank!! Nu nog zorgen dat de kat eraf blijft.

Hartelijk dank voor deze mooie review. Wat fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent door onze collega Carola en dat u zeer tevreden bent over onze service van aankoop tot en met de levering van uw bank. Daar doen we het voor! Veel plezier van uw aankoop en graag nog eens tot ziens in één van onze filialen. Hartelijke groet, Ingrid, Bouman & Potter

Deskundig

Wij zijn heel goed en deskundig geholpen door ik meen Jolanda. Prettige verkoopster die goed luistert en advies heeft gegeven. We zijn heel benieuwd naar de stoelen

Wat een mooi compliment voor onze collega! Hartelijk dank voor deze positieve review en alvast veel plezier van uw meubels! Met vriendelijke groet, Ingrid, Bouman & Potter

Ben erg tevreden over de behulpzaamheid van de verkoopster

Heb ik hierboven al beschreven

Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn dat onze verkoopmedewerker u behulpzaam en naar tevredenheid heeft geholpen. Met vriendelijke groet, Ingrid, Bouman & Potter

Bankstel is netjes afgeleverd, goed geregeld

Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn dat de bank netjes is afgeleverd. Veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Ingrid, Bouman & Potter

Zoals altijd, uitstekend geholpen!

Al jaren zijn wij klant hier en altijd tevreden met de dienstverlening in deze winkel! Zeer vriendelijk en deskundig personeel en de winkel is in één woord, geweldig! Er wordt op de kleinste details gelet, van winkel tot restaurant, tot en met toiletten, alles even netjes. Ook de service is prima! Een fijne winkel met voor ieder wat wils.

Wat een mooie woorden, daar worden we blij van! Heel fijn om te horen dat u zo positief over ons bent! Veel plezier van uw meubels en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Ingrid, Bouman & Potter

Zeer goede medewerking en verkoper

Na het kiezen van de onderdelen waar wij naar op zoek waren, bleek zelfmontage in de verkoop zat. Na het aangeven van mijn rugproblemen reageerde de verkoper zo positief dat wij zeer tevreden zijn met de koop die wij hebben gedaan en afwachten op de aankomende levering. Geweldig.

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn blij dat wij u naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Ingrid, Bouman & Potter

Petra van Oost heeft ons super goed geholpen met onze aankoop ook toen we de andere dag toch nog wat veranderd hebben heeft ze ons weer goed geholpen per telefoon Groetjes Maart en Nellie Grinwis

Wat fijn om te horen dat onze collega Petra u zo goed geholpen heeft, zowel in de showroom als telefonisch. Alvast veel plezier van uw aankoop en we zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Ingrid, Bouman & Potter

Zeer goed geholpen

Een poot van onze bank was afgebroken. Dit is besteld bij de fabriek en geleverd aan huis. We konden het zelf gemakkelijk erin schroeven.

Hartelijk dank voor uw positieve review. Heel vervelend voor u als er iets niet goed is aan de bank die u gekocht heeft maar we zijn blij dat we u goed en snel konden helpen. Met vriendelijke groet, Ingrid, Bouman & Potter

Goede service, mooie kwaliteit spullen

Fijn bedrijf, goede service, goede kwaliteit spullen!

Wat fijn dat u zo tevreden bent over ons, onze service en de kwaliteit van de meubels die wij leveren. Hartelijk dank voor de mooie review, Met vriendelijke groet, Ingrid, Bouman & Potter

Meubelplein Ekkersrijt 4115 A

5692 DD Son

Over Boumanenpotter.nl

Een echt familiebedrijf met passie voor wonen! Door de jarenlange ervaring is Bouman & Potter uitgegroeid tot dé expert op het gebied van interieur en styling! Het familiebedrijf wat al ruim 100 jaar bestaat is flink gegroeid en biedt nu 4 prachtige showrooms boordevol inspiratie! Door het brede assortiment is er voor ieder wat wils en vind jij alles wat je nodig hebt voor een thuis dat bij jou past! Inmiddels heeft onze succesvolle en gewaardeerde woonformule Bouman & Potter 4 filialen. In 2017 werd de 2e vestiging geopend op Meubelplein Ekkersrijt te Son (bij Eindhoven). In 2020 de 3e vestiging in Woonmall Alexandrium te Rotterdam. En in 2023 is de 4e vestiging geopend op Boulevard Cruquius (bij Haarlem). Laat je inspireren in één van onze B&P filialen waar onze interieuradviseurs u graag helpen. Met Bouman & Potter haal je karakter in huis!

Over Woonboulevard Poortvliet