Door niemand aangesproken en niet in deze locatie geweewt

Allereerst zijn we in uw winkel in Cruquius geweest. Ten tweede moeten we de stoelen nog ontvangen. Deze stonden als voorradig op uw website maar bleken dit achteraf niet te zijn. Wat betreft de hulp en keuze voor deze stoelen: we hebben meerdere rondjes in uw overigens prachtige showroom gelopen (prachtig ruim opgezet!) maar zijn door niemand begroet of aangesproken. We hebben wel de stoelen besteld op uw website omdat ze prachtig zijn en we niet kunnen wachten op de uiteindelijke levering. Als ik u als ondernemer één tip mag geven; spreek uw klanten aan. Ze hebben de moeite genomen om bij u binnen te komen. Verder hoop ik dat de stoelen snel geleverd kunnen worden. Met vriendelijke groet!

Keurig netjes in alles.

Van aankoop tot contact en aflevring goed contact en afleveren, alles keurig netjes.

Goede hulp

Maar ik ben een vrouw, geen heee

perfect geholpen

de keus is reuze ,en de medewerker heeft ons perfect geholpen. goed advies gekregen en alles netjes afgerond.

Super geholpen

We zijn meerdere keren geweest en onze ervaring is dat we altijd heel vriendelijk zijn geholpen en niets is teveel . Ook de adviezen zijn mooi meegenomen

Snel geregeld en vriendelijke verkoopster!

Wij hebben nieuwe keukenstoelen gekocht. Keuze was snel gemaakt en leuke stoelen voor een goede prijs! De afhandeling ging soepel en snel. Wij hadden een hele leuke verkoopster die alles goed doornam en uitlegde. Wij zijn dik tevreden met de service en de keuze van onze stoelen.

Ben zeer goed geholpen.

ben zeer goed geholpen.

Netjes en goed geholpen

Duidelijk in uitleg en mogelijkheden

deskundig en rustig personeel

wij werden op een rustige en deskundige wijze geduldig geholpen. jammer dat de levertijd behoorlijk lang zal zijn, maar de bestelde bank is voor ons de moeite waard.

Fijne winkel

Fijn geholpen op div afdelingen , al 40 jaar een fijn bedrijf , ook werd een klacht heel netjes opgelost . En weer nieuwe meubelen gekocht . Veel keuze ook .

Vriendelijk

Heel vriendelijk personeel, relaxed en ze nemen de tijd om het e.e.a. uit/op te zoeken

Prima geholpen

Prima geholpen

Word netjes geholpen bij vragen en blijven niet achter je aan lopen bij "rondneuzen" Bij daadwerkelijke aankoop is de service prima !

Prachtige winkel met ruime keuze. Goede uitleg over de aanschaf van nieuwe meubels en denken ook mee. De tafel bleek helaas beschadigd te zijn bij levering maar na een paar foto's te sturen kregen we een nieuwe tafel geleverd. Uitstekend ! Echt een aanrader

De klant word gewaardeerd.

Wij hebben op donderdag een bartafel met stoelen gekocht. Op vrijdag gingen wij twijfelen of de keuze welgoed was. Vrijdagnacht werden we beiden wakker met een slecht gevoel. Wij zijn zaterdagmorgen om 10 uur terug naar Poortvliet gereden en ons verhaal gedaan.Was geen probleem, we konden de koop zo annuleren.We hebben toen een andere eethoek met eethoekstoelen gekocht. Wij zijn uitstekend geholpen !!!

Professioneel

Super aardig en ervaren verkoper. Bepaalde tips is door hem gegeven waar ik zelf nooit bij stil stond.

Lekker

Fijne omgeving

Goed en vriendelijk

Goede, vlotte en nette levering.

Heel goed geholpen

Al bij diverse meubel winkels geweest, nergens geslaagd. Bij Bouwman en Potter wel. Zeer goed geholpen door Carola. Rustig en betrokken advies gehad. Aanrader deze zaak.

prima geregeld

van advies tot bezorging dikke prima

Prima en snel opgelost

De service van Woonboulevard Poortvliet bij het ontvangen van mijn meubelstuk in de verkeerde kleur was prima. Ze zorgden voor een vlotte omruiling. De medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam, waardoor mijn ervaring positief was ondanks het initiële probleem.

Uitstekend advies en een bedrijf dat klantgerichtheid en vertrouwen nog hoog in het vaandel heeft!

In de winkel prima geholpen om de juiste keuze te maken qua meubels voor de inrichting van onze woonboerderij. Voor een prima prijs en kwaliteit moet je zeker bij Bouman & Potter zijn. Dit is een bedrijf dat degelijkheid en kwaliteit uitstraalt en zich optimaal richt op klanttevredenheid en vertrouwen. De meubels zijn nog niet geleverd maar we hebben er alle vertrouwen in.

Fijn om daar te zijn

Goed en correct geholpen , fijne meubel boulevard , top!!!!

Het was op het moment erg druk,wij spraken haar aan omdat de verkoopster al met klanten aan het bureau bezig was. Ze melde dat zij even zou bellen if er van een andere locatie ons kon helpen. Uiteindelijk was zij zelf snel beschikbaar. Toch niet gek van deze dame die normaal de toiletjuffrouw is. Maar desondanks geweldig geholpen ,chapoo.

Leuke 2 zitter gekocht.

Recent Bouman en Potter bezocht op de woonboulevard Poortvliet. Na een orienterende wandeling door de meubelwinkels uitgekomen bij Bouman en Potter waar ons oog viel op een voor ons geschikt 2 zits bankje. Werden direkt door de adviseuse deskundig en vriendelijk te woord gestaan. Ondanks dat ze een stagiaire was, voorzag ze ons op een prima manier van de gevraagde informatie over o.a.kleur en bekleding. Enig puntje is wel de erg lange levertijd (18 weken) maar ja uiteindelijk toch maar besloten de koop te sluiten.

Meubelplein Ekkersrijt 4115 A

5692 DD Son

Over Boumanenpotter.nl

Een echt familiebedrijf met passie voor wonen! Door de jarenlange ervaring is Bouman & Potter uitgegroeid tot dé expert op het gebied van interieur en styling! Het familiebedrijf wat al ruim 100 jaar bestaat is flink gegroeid en biedt nu 4 prachtige showrooms boordevol inspiratie! Door het brede assortiment is er voor ieder wat wils en vind jij alles wat je nodig hebt voor een thuis dat bij jou past! Inmiddels heeft onze succesvolle en gewaardeerde woonformule Bouman & Potter 4 filialen. In 2017 werd de 2e vestiging geopend op Meubelplein Ekkersrijt te Son (bij Eindhoven). In 2020 de 3e vestiging in Woonmall Alexandrium te Rotterdam. En in 2023 is de 4e vestiging geopend op Boulevard Cruquius (bij Haarlem). Laat je inspireren in één van onze B&P filialen waar onze interieuradviseurs u graag helpen. Met Bouman & Potter haal je karakter in huis!

Over Woonboulevard Poortvliet