Ik heb er dit jaar verschillende meubels gekocht bij Bouwman Potter poortvliet.in de winkel uitstekend en professioneel behandeld. De levering op de verwachte tijd geleverd.ik heb er een bezorgservice bijgekocht, dus alles werd netjes in elkaar gezet en het afval mee terug genomen.kortom ik zou het bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Prima geholpen goede ervaring

Wij kwamen voor tv kast en salon tafel Plus twee zitbank Wij zijn geweldig geholpen door medewerkerster Vriendelijke vrouw goede uitleg bij alles Wij waren zo klaar en alles ging prima Dus bedankt voor de goede en vriendelijke uitleg

uitstekende ervaring

eerder probleem naar alle tevredenheid opgelost. Netjes geregeld

Goed en kundig geholpen

Goed en kundig geholpen. Het product wat we gelijk meenamen konden we snel ophalen. Goede uitleg over de factuur en de bezorging op een later tijdstip

Top verkoper top service top bezorgers

Fijne ervaring weer met dit bedrijf echt een aanrader! Wij hebben dit keer beauty van een bank gekocht bij een vriendelijke verkoper de witte bank hebben we laten behandelen ( verzekering afgesloten voor 7 jaar)i.v.m vlekken maar ook losse naden doorzakken etc op advies van de verkoper een goed advies! De bezorging was keurig netjes leuke frisse jonge mannen met een big smile hebben ze de loodzware bank netjes op zijn plek gezet en vooraf antikras viltjes geplakt kortom een topbedrijf. Ga zo door Boumanpotters :-) wij komen zeker terug!

Fijne winkel

Ben goed geholpen alleen jammer dat ik de andere dag achter mijn voucher aan moest want ik zag de andere dag op de website dat je bij elke €1000 aankoop een voucher zou krijgen ter waarde van €50 wat toch wel de moeite waard is als je voor bijna €8300 koop en dat terwijl ik zelf nog aan de verkoper aangegeven had dat oktober woonmaand is maar goed ze liggen klaar voor me.

Prima geholpen, en leuke entourage.

mooi en goed advies gekregen !!

Een mooi en goed interieur advies gekregen van Anouk. Mijn complimenten voor deze jonge maar kundige styliste.

Ruime keuze in tafels

Bij een rondgang langs de eettafel afdeling hadden we onze keuze al gemaakt voordat we iemand hadden gesproken. We zijn verder gaan zoeken naar bijpassende stoelen en hebben die bij Henders& Bazel gevonden. De verkoopster daar heeft verder voor orderafhandeling gezorgd

Perfecte service!

Vriendelijk personeel en heel goed geholpen door Petra. Top verkoopster !

wij zijn heel fijn geholpen.

Wij kwamen om wat rond te kijken ,maar zijn toch goed geslaagd .En ontzettend fijn geholpen door Mevr. Inge van Weerdenburg.

goed geholpen

dat was heel goed niks op aan te merken super

Goed en deskundig geholpen

Al jaren klant bij WB Poortvliet, laatste jaren best wel pech gehad met aankopen, maar toch weer voor een nieuw bankstel naar Poortvliet geweest. Deskundig en vriendelijk geholpen, hoe het product bevalt weten we niet daar dit pas in februari geleverd wordt.

Servicegerichte vakmensen

Bank ingezakt. Wisten zelf niet hoe het in orde te maken. Monteur was precies op tijd. En zag direct wat het probleem was. En gerepareerd.

Kwaliteit en service

Geweldig meubel aanbod voor iedere beurs levering behulpzaam en inho zijn prima geregeld.

Heel goed.....maarrr...

Zeer aardige verkopers maar 1 minpuntje.. Als de verkoper verschillende stalen laat zien van de uitgezochte bank of stoelen waar de prijs op vermeld staat zou het fijn zijn als er bij wordt verteld dat er soms een fors verschil zit tussen de kleuren. De eindfactuur kan plotseling een paar honderd hoger uitkomen. Dat komt op de klant als misleiding over. Lokken met gunstig geprijsde meubels en uiteindelijk bepaalt de uitgezochte kleur de prijs die fors afwijkt.

Fijn geholpen

Er werd meegedacht toen we aangaven wat we zochten, bij het bezorgen werd alles netjes uitgepakt en neergezet

zo goed geholpen

Weer goed geholpen bij Boumanenpotter! Zo vriendelijk en vol goede tips. Nemen de tijd voor je en het is nog gezellig ook!.

Goede service, zoals vaak tegenwoordig lange levertijden

Goed en vriendelijk geholpen. Geen opdringerige verkoopster. Ze laten je eerst rustig rondkijken.Levertijden van 27 weken of meer zijn nu normaal. Maar leuk is anders

Prima geholpen

Ondanks de zaterdagdrukte werden wij prima geholpen door mevrouw Petra van Oost. Wij kwamen om 15.00 uur . Ze had er dus al een lange dag opzitten. Wij hadden diverse meubels uitgezocht. Prima maar Wij weten meegenomen naar nog diverse Alternatieven dus konden wij goede keus maken. Jammer van de levertijden maar dat is nu eenmaal zo. De administratie keurig afgewerkt. Zeer tevreden tot op heden.

Algemeen vriendelijk

Afdeling verkoop vriendelijk geholpen, maar straf contsct. Zeer minder prettig, dat de aankoop van 6 stoelen a €140 voor €79 thuis bezorgd konden worden en dat van Poortvliet naarr Bergen op Zoom. Uiteraard niet gedaan en later in het meegekregen boekje stond bezorgkosten €65! Dus deze service is echt ondermaats. Afdeling afhaal contact zeer meedenkend en vriendelijk en goed geholpen. Daar werd pas verteld dat je tegen onkosten 'n aanhangwagen of busje kon lenen.

Goed advies, prima service en ruime keuze

Het advies was goed en er is volop keuze in modellen en opties. De service is meer dan goed. Sommige opties kosten meer geld, dat is soms jammer als je de kosten voor een product er naast legt.

Erg goed

Het was prima zijn erg goed geholpen..zijn zeer tevreden..bedankt

De hulpvaardigheid was in een woord fantastisch

Uitgebreid assortiment van goede kwaliteit

Het kwam prettig over dat je eerst op je gemak Rond kan kijken en alvast wat keuzes kon maken. Daarna met verkoop adviseur Nienke Houke uitgebreid over de soorten bekleding en uitvoeringen gehad hierna de definitieve keuze gemaakt. Dit alles kwam heel positief over. Ik hoop dat de levering ook voorspoedig verloopt dan ben ik helemaal tevreden.

Meubelplein Ekkersrijt 4115 A

5692 DD Son

Over Boumanenpotter.nl

Een echt familiebedrijf met passie voor wonen! Door de jarenlange ervaring is Bouman & Potter uitgegroeid tot dé expert op het gebied van interieur en styling! Het familiebedrijf wat al ruim 100 jaar bestaat is flink gegroeid en biedt nu 4 prachtige showrooms boordevol inspiratie! Door het brede assortiment is er voor ieder wat wils en vind jij alles wat je nodig hebt voor een thuis dat bij jou past! Inmiddels heeft onze succesvolle en gewaardeerde woonformule Bouman & Potter 4 filialen. In 2017 werd de 2e vestiging geopend op Meubelplein Ekkersrijt te Son (bij Eindhoven). In 2020 de 3e vestiging in Woonmall Alexandrium te Rotterdam. En in 2023 is de 4e vestiging geopend op Boulevard Cruquius (bij Haarlem). Laat je inspireren in één van onze B&P filialen waar onze interieuradviseurs u graag helpen. Met Bouman & Potter haal je karakter in huis!

Over Woonboulevard Poortvliet