Deze keer stroef begin

Wij kopen al meer dan 30 jaar onze meubels bij Poortvliet maar deze ronde hadden we een slechte ervaring met Tim Verhoeff. Hij verkocht ons een bank, een eettafel en 6 stoelen die bij nader inzien niet onder de tafel pasten. Wij gaan uit dat een verkoper met ervaring je dat verteld, maar alles met ook nog enkele kasten werd geleverd en tot onze verrassing en de bezorgers zaten wij dus met een probleem. Om een lang verhaal in te korten is een ruiltafel gebracht en konden we een andere tafel komen uitzoeken, extra kosten € 80- bezorgkosten. Wij zijn teruggegaan naar Poortvliet, probleem uitgelegd, was in 10 min. probleem opgelost met de nodige excuses en ook hoefden we de € 80.- niet te betalen, we hebben toen bij Petra van Oost een andere passende tafel uitgezocht en zijn tenslotte toch goed geslaagd. Wij vinden het toch een kwalijke zaak na zoveel jaren goede aankopen bij jullie te hebben gedaan, maar ondanks dit blijven we klant, mede de perfecte oplossing door jullie aangeboden en de zeer proffecionele wijze waarop Petra ons geholpen heeft. Zonodig wil ik een en ander nog telefonisch toelichten en anders tot een volgende keer, met hartelijke gr. Daan en Lies Butz.

gewldige er vaaring !

4 stoelen gekocht zitten heerlijk. zelf gemonteerd is fluitje van een cent zij de verkoper. Klopt zijn er zeer tevreden mee !

uitstekend

Mijn ervaring op locatie was uitstekend , ik werd zeer goed geholpen . Ook dingen die ik niet had zien staan en ook mogelijk waren werd ik op geattendeerd.

super goed geholpen

fijne mensen die mijn geholpen hebben bij al onze bestellingen. we zijn op drie verschillende dagen geweest en altijd goed bediend. nogmaals bedankt daar voor.

Mooi dressoir gekocht

Leuke winkel met fijn personeel

Fijne winkel, rustig en vriendelijk personeel

Veel keuze; goede en degelijke meubels. Komen hier altijd graag! Je wordt hier persoonlijk en met aandacht geholpen.

Lekker alles bij elkaar

Goed geholpen jammer dat ik 25 weken moet wachten op mijn stoelen de tafel is beter mee te leven 16 maar wat heb je aan een tafel zonder stoelen hoop dat het wat eerder komt voor de kerst bvb .

goede en deskundige service

bij aankoop goede begeleiding,informatie wb.het product,bij levering de vriendelijke en ervaringsdeskundige ervaring met de monteurs/leveraars

verrassend

geweldige keuze,deskundig advies

Snelle service, top behandeling en kei vriendelijke mannen

Een woord geweldig.

We kwamen bij jullie om meubels voor de kamer . We hadden eerst zelf rond gekeken . Toen hebben we aan een verkoopster gevraagd om hulp. Ze heeft ons echt goed geholpen en had alle tijd voor ons . Maar we hadden een stukje van de laminaat in de auto meegenomen en dat aan haar gezegd en ze wilde eerst zien of het allemaal bij elkaar zou horen. Ze zei dat gaat heel goed samen ze heeft nog gelijk ook.Ze heeft ons goed advies gegeven voor de muren. Ik had er wel een beetje schrik van om die kleuren op mijn muren te doen maar het is zo mooi geworden we zijn er heel blij mee. Nu nog de meubels in oktober ben benieuwd hoe het er bij staat maar zal ook wel heel mooi zijn. Gr Toos van Dijk

Is goed verlopen

Hulpvaardig

Men neemt de tijd om je te helpen kiezen uit dit enorme aanbod van meubels..

top

een winkel waar jij als klant hoog staat denken mee en mooie meubels voor goed betaalbare beurs en woord thuis netjes afgeleverd en op zijn plaats gezet

zeer goede ervaring

vriendelijk ontvangen en een ruime keuze zowel als de meubelen en de stoffen die je zelf kan kiezen met een gezellig een bakje koffie erbij

buitengewoon prettig

mijn aankoop is met goede adviezen van de verkoopster prima bevallen

Super store

Zoveel keus dat niet slagen niet kan.

Vlotte afhandeling van klachten en goede nazorg

Zeer goed geholpen

Er is goed geluisterd naar onze wensen Vervolgens hebben we alle tijd gekregen om meubilair uit te zoeken wat bij ons past. We hebben zeer goed advies gekregen over de combinaties van meubels Tenslotte is er met veel geduld een zeer mooi kleur advies tot stand gekomen !! Waarvoor hartelijke dank .

geweldig mooi

als wij meubels kopen altijd bij bouwman potter altijd klandvriendelijk veel keus is bij ons altijd heel goed geweest ben nu 73 jaar dus al meer dan 50 jaar koop ik alles daar het is begonnen heel klein ,nu is het zo groot prachtig sta nu weer te wachten tot mij nieuwe stoelen komen,gr, mvr,van gastel

geweldig

de verkoop adviseur heeft ons goed geadviseerd en begeleid met de aankoop.

Vriendelijk geholpen, duidelijke uitleg en goede service. Hopelijk gaat de aflevering ook zo voortvarend

Prima kwaliteit en goed personeel .

Alleen een lange levertijd op sommige meubels .

Goede service en vriendelijk personeel.

gezellig en rustig gesproken/geholpen

Toen ik een keuze had gemaakt is er goed naar mij geluisterd en rustig alles besteld. Kreeg ook genoeg informatie en mag altijd bellen als ik iets wil vragen nog. Kan jullie zeker aanbevelen bij mijn familie en/of bekenden

Meubelplein Ekkersrijt 4115 A

5692 DD Son

Over Boumanenpotter.nl

Een echt familiebedrijf met passie voor wonen! Door de jarenlange ervaring is Bouman & Potter uitgegroeid tot dé expert op het gebied van interieur en styling! Het familiebedrijf wat al ruim 100 jaar bestaat is flink gegroeid en biedt nu 4 prachtige showrooms boordevol inspiratie! Door het brede assortiment is er voor ieder wat wils en vind jij alles wat je nodig hebt voor een thuis dat bij jou past! Inmiddels heeft onze succesvolle en gewaardeerde woonformule Bouman & Potter 4 filialen. In 2017 werd de 2e vestiging geopend op Meubelplein Ekkersrijt te Son (bij Eindhoven). In 2020 de 3e vestiging in Woonmall Alexandrium te Rotterdam. En in 2023 is de 4e vestiging geopend op Boulevard Cruquius (bij Haarlem). Laat je inspireren in één van onze B&P filialen waar onze interieuradviseurs u graag helpen. Met Bouman & Potter haal je karakter in huis!

Over Woonboulevard Poortvliet