Heel goede ervaring

Onze bestelling is op tijd en in goede staat geleverd. Alles is keurig in elkaar gezet. De verkeerd bijgevoegde schroeven zijn direct vervangen door de juiste.

Mooie degelijke meubels

Wij zijn dik tevreden met de meubels van Bouman & Potter. Goede kwaliteit en zitten lekker. Prettig geholpen door de verkoopster en ook de bezorging was top. De levertijd was iets langer, maar dat is tegenwoordig overal mee.

Vriendelijk en professioneel geholpen

Had een goed gevoel bij onze eerste kennismaking. Anouk kwam ondanks haar (jonge)leeftijd professioneel over en nam voldoende tijd om aan onze vragen en wensen te voldoen. Ben een tevreden klant,alleen de levertijd is wel een nadeel (verwacht week 42), Ik neem uiteraard Bouman Potter dit niet kwalijk. Mvg.Rudi

Super goed geholpen

Goede service en goede ontvangst netjes geholpen

fijne grote winkel met prettig personeel

fijn en goed geholpen, mooie zaak met goede overige facaiteiten

Wij zijn een tevreden klant

Worden vlug vriendelijk en snel te woord gestaan, 00k het probleem waarvoor we gebeld hebben is door vakkundig personeel thuis opgelost

Vriendelijk en vakkundig.

Het was moeilijk om iemand te vinden om advies te vragen. Na 2 keer de winkel doorgelopen te zijn, vond ik iemand die een andere mevrouw over dezelfde sofa te woord stond. Uiteindelijk werd ik geholpen. En dat was vriendelijk en vakkundig. De lange levertijd is teleurstellend, maar we wachten geduldig. Dus op dit moment weet ik nog niet of het product uiteindelijk bevalt.

Perfect personeel en in iedere smaak wat te vinden!

Voor onze eerste woning samen zijn wij twee keer naar Bouman&Potter geweest. Iedereen die ons daar geholpen heeft of ons zelfs maar tegemoet kwam lopen is zo ontzettend vriendelijk! Daarnaast hebben ze voor iedere smaak ontzettend veel keuze! Fijne winkel met prachtige artikelen!

Heel vriendelijk en vakkundig te woord gestaan, mevrouw had alle tijd voor ons en heeft ons een goed advies gegeven waarna wij tot de aankoop zijn overgegaan

Geweldige meubel winkel met perfecte service !

Bij Bouman & Potter in meubelboulevard Poortvliet een voor ieder wat wils collectie aangetroffen. Na op ons gemak zelf rond gekeken te hebben geweldig geholpen door verkoper Tim. Ver van te voren besteld. Geen enkele aanbetaling nodig. Na bestelling gereed nog gebruik kunnen maken van gratis opslag tot de door ons gewenste lever datum. Toen door twee ervaren meubel mannen perfect thuis afgeleverd, gecontroleerd en in elkaar gezet. Van het begin tot het eind super service. We hebben al verschillende andere aangeraden in Poortvliet te gaan shoppen.

Het probleem is opgelost

Een service monteur met kennis heeft weer voor de 2e keer het opvolgend probleem van de eerste keer vakkundig vetholpen

Goed en gezellig winkelen

Heel wat mooie spullen en goede koffie Zeker een dag waard om te kijken of te kopen En je wordt er super geholpen door het personeel

prima winkel en nette ontvangst

netjes te woord gestaan ,en prime begeleiding met de koop

Goed geholpen was een nieuwe medewerker en werd goed bijgestaan door een medewerker die al langer in

Goed geholpen met de keuze

Fijne bank voor een goede prijs

Het duurde wel even voordat we werden geholpen en het advies was een beetje rommelig, maar de bank zit erg lekker en heeft een goede prijs. Er werd geadviseerd om twee spuitbussen te kopen, maar eigenlijk is dat te veel. Al met al onwijs blij met de bank en de levering!

De keuze was er reuze

Prachtige locatie met veel zit keuze, goed deskundig hulp bij het bestellen van mijn nieuwe stoelen.

geweldig

Je wordt prettig geholpen en van advies voorzien.

Toppie

We komen er al jaren nooit geen problemen o.i.d gehad top zaak.

Prettig geholpen

Ik kreeg niet het gevoel dat het opgedrongen werd, zeer vriendelijke verkoopster die alle tijd neemt voor de klant.

Goede uitleg klantgericht

Mooie meubels voor ieder wat wils

We zijn heel goed geholpen goede uitleg over bank en stoelen wat we gekocht hebben we zijn tevreden tot nu toe onze bank en stoelen komen pas in juli en ga ervan uit dat het allemaal goed komt Groetjes fam Adler

Mooie meubels voor ieder wat wils

Primazaak alle meubels komen er vandan.

Werd zeer goed geholpen. Jammer dat er dit keer ook bijna € 80,- bezorgkosten bij zijn gekomen. Dit was enkele jaren geleden niet. Fijn dat je je oude meubels in kan leveren.

Topzaak en Toppersoneel

Wij komen hier al jaren, en weten dat we kwaliteit krijgen en deskundige hulp!

Meubelplein Ekkersrijt 4115 A

5692 DD Son

Over Boumanenpotter.nl

Een echt familiebedrijf met passie voor wonen! Door de jarenlange ervaring is Bouman & Potter uitgegroeid tot dé expert op het gebied van interieur en styling! Het familiebedrijf wat al ruim 100 jaar bestaat is flink gegroeid en biedt nu 4 prachtige showrooms boordevol inspiratie! Door het brede assortiment is er voor ieder wat wils en vind jij alles wat je nodig hebt voor een thuis dat bij jou past! Inmiddels heeft onze succesvolle en gewaardeerde woonformule Bouman & Potter 4 filialen. In 2017 werd de 2e vestiging geopend op Meubelplein Ekkersrijt te Son (bij Eindhoven). In 2020 de 3e vestiging in Woonmall Alexandrium te Rotterdam. En in 2023 is de 4e vestiging geopend op Boulevard Cruquius (bij Haarlem). Laat je inspireren in één van onze B&P filialen waar onze interieuradviseurs u graag helpen. Met Bouman & Potter haal je karakter in huis!

Over Woonboulevard Poortvliet