Veel keuze en goed geholpen.

Fijn geholpen, eerst indruk opgedaan en rondgekeken, toen geluncht met 2 consumptiebonnen. Daarna goed geholpen en geslaagd.

Uitstekend zoals altijd

Zeer tevreden .heerlijke U Bank goede kwaliteit goed zit comfort en fijne velours stof Ook de eetkamer stoelen bevallen goed Top

Snel en deskundig advies

Geholpen door verkoper met verstand van zaken

Super !

Ondanks dat de verkoper ons niet alles heeft vermeld met de aankopen , heeft hij ons zeer goed geholpen ! Wij vermoeden dat hij nog niet zolang als verkoper in U zaak werkt !

Goed geholpen en geadviseerd door Johan [meubels] In overleg met mij alles goed geregeld. Ben in afwachting voor de levering van de meubels. Johan heeft het goed aangegeven wanneer. Ook het personeel wat ik ontmoet heb: Allemaal heel vriendelijk.

Leuke verkoopster en goed advies hopen dat het snel mei is dat het geleverd word kunnen we er lekker van gaan genieten

Geweldig geholpen

Wij hebben een lederen bank en stoel gekocht . Kregen een heel goede uitleg over. De verkoopster was erg vriendelijk.

Gewoon goed!

Wij zijn zeer goed ontvangen en geadviseerd door uw medewerkster, wij wachten nu af hoe of de levering zal verlopen maar we gaan uit van het positieve, tot die tijd dank en graag tot ziens.

Extreem lange levertijd

Ik heb een levertijd van 12 weken op 2 eetkamerstoelen. Ik ben niet geheel tevreden hierdoor.

Gedeeltelijk tevreden van oplossing

Geen 100%positieve ervaring na al 25j klant te zijn, Het in september geleverde bankstel in crème kenialeder, had door ons eigen gebruik een vlek op het zitvlak, het bijgeleverde product van Royal(tegen vlekken) liet achteraf meer plekken achter dan oorspronkelijke vlek, en jaa gebruikt volgens voorschrift, dus bank nimmer om aan te zien, oplossing nu is helft van aankoopwaarde komt in aftrek van ev nieuwe aankoop, betreffende bank word dan meegenomen, dus niet helemaal tevreden van een aankoop van zes maanden geleden van een 1500e, en de helft retour door wat het royal onderhoudsproduckt toegebracht heeft dan.

Geweldige service

De vering van ons bankstel was stuk (ruim 10 jaar oud). De monteur was erg snel ter plaatse en heeft het keurig gerepareerd. Een paar weken daarna ging de vering aan de andere kant van de bank stuk. Dit is zonder voorrij kosten, omdat de monteur pas was geweest, snel en keurig gerepareerd.

Top verkoopster

Wij zijn vriendelijk geholpen door verkoopster die ons ook nog advies gaf. Hele fijne zaak en allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Toppie

Super goed geholpen en heel blij met onze nieuwe meubels

Al meer dan 30 jaar zeer tevreden.

Snel en goed.

Gekozen voor interieuradvies Goud en fantastisch geholpen door Anouk!

Anouk heeft ons super geholpen met het herinrichten van onze nieuwe woning. Nadat we het intake formulier hadden ingevuld en alle maten hadden doorgegeven, heeft Anouk een interieur 3d tekening gemaakt. Super gave ideeën en ze snapte meteen wat we wilden en hoe we een gave indeling konden maken in ons huis. Alle meubels aangeschaft en heel veel zin in het resultaat!

Topservice

Precies zo als ik het had voorgesteld, meubels zijn top ,

Spontane verkoopster

Wij gingen naar de winkel om wat rond te kijken en kwamen een mooie hoekbank tegen, we dachten die past niet in ons vakantiehuisje. Maar een spontane verkoopster bracht er verheldering in en de bank kon dus wel, heel blij met de aankoop en hopen dat hij spoedig geleverd wordt.

Chapeau Poortvliet: Brede keuze, goede service, kundig en prettig in de omgang

Wederom een uitstekende ervaring

Kundig personeel waar geen moeite te veel voor is. Kwaliteit is hoog, afspraken worden nagekomen. Levering wil soms wel wat opschuiven door latere toelevering vanuit de fabriek.

Enorme keus, vriendelijke medewerkers...

Op zoek naar een eettafel met stoelen, wat een keus! Een ronde tafel leek ons wel wat en we konden kiezen uit diverse modellen en samenstellingen. Nadat de keus was gemaakt werden we door een vriendelijke mevrouw door het aankoopproces geleid onder het genot van een heerlijk kopje koffie met appelpunt, waar maak je zoiets mee!! Kortom: We zijn zeer tevreden met de aankoop en bijzonder vriendelijk en deskundig geholpen. Minpuntje vind ik de bezorgkosten á € 65,=...

Snel op gelost

Fijn geholpen met mijn aankoop!

Goed personeel die weten waar over ze het hebben, ben blij met mijn stoelen.

Overtreffend

Onze dochter had een aanvraag ingediend voor een interieuradvies. Ik had van een aantal meubels die ik wilde behouden foto´s gemaakt. Toen wij op de afspraak in gesprek gingen met mejuffrouw A. Was er gelijk een klik. De kleuren die op tafel lagen waren mijn favoriete kleuren. Toen zijn we in verschillende toonzalen geweest. Gaf heel goed advies. Daarna hebben we een aantal weken de tijd genomen om alles op een rijtje te zetten. Dat heb ik als heel fijn ervaren. Niet opdringerig. Een hele rustige dame met Passie voor haar vak.

Helemaal goed

Gisteren is onze nieuwe bank geleverd. Fijne service bij de aankoop, geen opdringerige verkoop. We hoefden zelfs niet aan te betalen! Levering precies als afgesproken ondanks dat er bij de aankoop een voorbehoud werd gemaakt. Erg vriendelijke en vakkundige bezorging: Netjes op zijn plaats gezet en alles opgeruimd, helemaal top! Fantastisch mooie en comfortabele bank waar we vast veel plezier van gaan hebben.

Meubelplein Ekkersrijt 4115 A

5692 DD Son

Over Boumanenpotter.nl

Een echt familiebedrijf met passie voor wonen! Door de jarenlange ervaring is Bouman & Potter uitgegroeid tot dé expert op het gebied van interieur en styling! Het familiebedrijf wat al ruim 100 jaar bestaat is flink gegroeid en biedt nu 4 prachtige showrooms boordevol inspiratie! Door het brede assortiment is er voor ieder wat wils en vind jij alles wat je nodig hebt voor een thuis dat bij jou past! Inmiddels heeft onze succesvolle en gewaardeerde woonformule Bouman & Potter 4 filialen. In 2017 werd de 2e vestiging geopend op Meubelplein Ekkersrijt te Son (bij Eindhoven). In 2020 de 3e vestiging in Woonmall Alexandrium te Rotterdam. En in 2023 is de 4e vestiging geopend op Boulevard Cruquius (bij Haarlem). Laat je inspireren in één van onze B&P filialen waar onze interieuradviseurs u graag helpen. Met Bouman & Potter haal je karakter in huis!

Over Woonboulevard Poortvliet