Alles in orde

Heel Goed

De ervaring met Bouwman Potter is prima. Na levering van een stoel die een ander model had als besteld, is het fantastisch opgelost. ik heb een andere stoel kunnen uitzoeken. Nog een groot positief punt bij Bouwman Potter is het personeel. Kundig en zeer vriendelijk.

We weten het nog niet

Dank voor de uitnodiging, maar onze nieuwe zithoek wordt pas in maart 2022 geleverd. Misschien een idee om de uitnodiging voor deze review na een levering te plannen.

De parel van Poortvliet!

Na 83 jaar Oud-Vossemeer verhuizen naar Tholen. Een mooi appartement in de Dalemhof wordt normaliter mijn laatste woonadres, het begin van mijn laatste levensfase. ik heb er zin in en kijk uit naar de sleuteloverhandiging op 4 februari A.s. Mijn tweepersoonsbed past daar iet echt dus werd het een dagje Bouwman-Potter. Het duurde even voor we een verkoopster vonden. De wat ouderwets degelijk geklede dame ontpopte zich als een humorvolle leuke vrouw. Het senioren eenpersoons ledikant was snel gevonden en kon op tijd met de matras geleverd worden. De gratis koffie liet zich meer dan goed smaken en na de lunch gingen we enthousiast verder, op zoek naar een leuk tweepersoons bankje. Daar troffen we een leuke stagiaire die een onwaarschijnlijk gelijkenis met onze oudste kleindochter Suzanne vertoonde. Ook van van haar en haar mentor kregen we uitgebreide hulp en ook hier slaagden we naar tevredenheid, we besloten ons dagje met een rondje door de grote showroom en gingen voldaan naar huis. Een aanrader!

Geweldig geholpen.

We zijn geweldig geholpen , na een week nog teruggewenst omdat er iets met de bon was Een geweldige verkoopster heeft ons toen geholpen bij de keuze van de tafel zoals de kleur en gelakt of ongelakt Ze heeft ons goed advies gegeven

Heb een eethoek besteld die nog geleverd moet worden maar verkoopster was niets te veel aangezien de tafel en diverse stoelen over het gehele pand verspreid stonden en werd verplaatst, bij elkaar, om zodoende een duidelijk en goed beeld te krijgen als geheel. Hoop en verwacht dat de aflevering net zo goed zal zijn.

Goeden deskundig geholpen

Open contact zonder opdringend gedrag. Meedenkend en adviserend.

Snel contact met een medewerkster die alle tijd voor mij nam. Eigenlijk was niets haar teveel. Zoals met stoelen slepen om combinaties van kleuren te tonen. Ook aan het doorspreken van het contract werd de nodige tijd aan besteed. Mijn bestelling is nog niet ontvangen (ik vind de lange levertijd erg lastig) maar toe zover ben ik erg tevreden.

Veel keuze’s

Altijd gezellig om Bouman Potter te bezoeken en wat ook belangrijk is de behulpzaam van de medewerkers en vooral de jongedame Anouk die ons heeft geholpen, te woord heeft gestaan en kennis van zaken heeft In een woord TOP

Onze favoriete meubelwinkel

We zijn prima geholpen door de verkoopster. Deze had erg goede adviezen en dacht goed mee met onze wensen.

Geweldig afgehandeld

Na een paar emailen was het voor ons geweldig afgehandeld. Ook werden wij via de mail op de hoogte gehouden in het verloop.

zo als gewoonlijk perfecte service

ben al jaren klant net als mijn kinderen ze hebben ons nog nooit teleur gesteld

Zeer goed geholpen

Mooie winkel maar slechte levertijd.

Mooi bankstel gekocht eerste week van november en gezegd dat deze week 2 geleverd zou worden(staat ook op de factuur)maar 2 weken later bericht gekregen dat deze pas week 9 komt dat is 7 weken later. Dat vind ik wel héél vreemd, dat dit 2 weken ervoor nog niet bekend was. We hebben nog meer spullen gekocht en deze komen week 9 dus ik denk dat ze niet 2x willen bezorgen(ons bin zuinig)!!! De winkel is prachtig en de keuze is reuze maar ze beloven niet wat ze zeggen.

positieve sevice-ervaring.

Serviceafhandeling vlot en correct verlopen. Alle lof.

Nette afwikkeling

In de winkel wat ongemak bij het plaatsen van order, uiteindelijk toch een nette afwikkeling.

Alles is heel goed verlopen

Van uitkiezen en bestellen tot aflevering en plaatsing thuis is allemaal heel goed verlopen. Ik werd tijdig geïnformeerd tijdens het proces als er iets wijzigde, alles was duidelijk. Ik ben heel tevreden en erg blij met mijn nieuwe kasten.

Heel goed geholpen

Super heel duidelijk

Prima geholpen

We werden heel goed geholpen, alles werd goed uitgelegd. Op elke afdeling kregen we alle tijd en uitleg. Er werd met ons meegedacht aan de hand van onze vragen. Hiervoor onze HARTELIJKE DANK! Fam.Hubregtse

Uitstekend geadviseerd en top geleverd.

Zelden heb ik zo op het gemak een bank en stoelen kunnen uitkiezen, een uitstekend advies geen gehaast of gladde gesprekken maar top voorlichting. De levertijd was binnen de maximaal verwachte tijd en de levering was ook keurig netjes, kortom we zijn super tevreden.

Perfecte levering

De stoelen die ik bij bouman had gekocht werden op de minuut nauwkeurig bezorgd Deskundige chauffeur met bijrijder, stoelen waren goed verpakt. Plaatsing en uitleg helder en duidelijk. Kortom., ik ben uiterst tevreden.

Waargemaakt wat is beloofd inclusief de uitstekende service

Zes eetkamer stoelen gekocht. Lange levertijd (in de hele branche). Volgens afspraak geleverd. Twee lichte beschadigingen aan de stoelpoten. Fantastisch opgelost. Zeer goede communicatie. Korte termijn twee stoelen vervangen door twee zeer attente heren. Totaal oordeel: Winkelbezoek, bestelling, levering en service zoals het hoort te zijn.

Super vriendelijke verkopers

Verkoper heeft ons super geholpen

Mooie winkel met mooie en betaalbare meubels

Netjes en goed geholpen en geadviseerd. Keuze genoeg aan meubels en betaalbaar.

Meubelplein Ekkersrijt 4115 A

5692 DD Son

Over Boumanenpotter.nl

Een echt familiebedrijf met passie voor wonen! Door de jarenlange ervaring is Bouman & Potter uitgegroeid tot dé expert op het gebied van interieur en styling! Het familiebedrijf wat al ruim 100 jaar bestaat is flink gegroeid en biedt nu 4 prachtige showrooms boordevol inspiratie! Door het brede assortiment is er voor ieder wat wils en vind jij alles wat je nodig hebt voor een thuis dat bij jou past! Inmiddels heeft onze succesvolle en gewaardeerde woonformule Bouman & Potter 4 filialen. In 2017 werd de 2e vestiging geopend op Meubelplein Ekkersrijt te Son (bij Eindhoven). In 2020 de 3e vestiging in Woonmall Alexandrium te Rotterdam. En in 2023 is de 4e vestiging geopend op Boulevard Cruquius (bij Haarlem). Laat je inspireren in één van onze B&P filialen waar onze interieuradviseurs u graag helpen. Met Bouman & Potter haal je karakter in huis!

Over Woonboulevard Poortvliet