Mooie spullen voor veel teveel geld

Bezorgkosten van 60 euro hanteren is überhaupt kansloos en al helemaal op een bedrag van 3000 euro. Vroeger deden jullie dit niet dus onderbouw eens waar dit vandaan komt? Onderhandelen hierover kan je hier ook vergeten, slechte service wat dat betreft en een veel te lange levertijd van 14 weken voor een bankstel. Eerste en laatste keer ik hier in de winkel iets koop. Een revieuw moeten schrijven over een product is vrij lastig als het product een bankstel pas over 11 weken binnen komt en deze 3 weken geleden pas is besteld.

Heerlijk winkelen

Nu wij een heerlijk plekje op een camping op Tholen hebben komen wij vaker bij Poortvliet. Het gevolg.....mijn uitgavepatroon gaat omhoog, omdat telkens als wij in de winkel zijn we weer iets leuks tegenkomen, zoals laatst een schitterend design stoeltje van DTP Interiors, of de twee prachtige staande lampen van CoCo, die een verrijking van ons interieur zijn. Kortom een fijne winkel met leuke spullen....

Je wordt uitstekend geholpen met advies en de keuze is reuze!

super vriendelijk geholpen

We hebben echt jaren naar een goed bankstel gezocht. Dit omdat ik rugklachten heb een een stevige zit moet hebben . Er waren overal banken genoeg maar te laag en te zacht. Nu bij Bouwman en Potter eindelijk geslaagd . Een mooie hoge bank toen ik ging zitten zei ik gelijk dit gaat hem worden . Kan bijna niet wachten op wanneer hij binnen komt,

Verkopers met ervaring

Wij waren op zoek naar een complete wooninrichting en zijn bij B&P zeer vakkundig geholpen. Heel veel kennis van zaken en men neemt ook gerust de tijd voor uw wensen. Wij zijn heel tevreden over hoe alles verlopen is! Ook qua prijs/kwaliteit ben je hier aan het juiste adres!

Lekker op je gemak alles bekijken

Ik ben hier nu al voor de tweede keer geweest had een tafel met stoelen nodig. Wat ik zo fijn vindt van Bouman & Potter je kan er lekker op je gemak eerst rustig rondkijken geen verkopers die je gelijk bij binnen komst vragen kan ik je helpen. En als je ze nodig hebt denken ze fijn met je mee met een keuze. Ik had zelf een tafel gezien en stoelen maar stonden niet bij elkaar. Geen probleem zetten we 2 verschillende stoelen erbij om te kijken welke ik het mooiste vond en de juiste hoogte had. Bezorging ook helemaal top netjes een mail wanneer ze komen en jezelf kan natuurlijk. Werken netjes zetten het neer waar ik de tafel wilde. Alleen de stoelen moest ik zelf monteren maar dat was zo gedaan beschrijving zat erbij heel eenvoudig. en had geluk oud papier kwam bij mij gelukkig in die week om opgehaald te worden. Dus als ik in de toekomst iets nodig heb ga ik eerst naar deze winkel echt een aanrader. Ze hebben er hele vriendelijke verkopers wat ik persoonlijk belangrijk vindt.

Fantastisch goede service

Fijne verkopers.en zeer goede service.blij met onze aankopen.

geweldig

super leuk personeel super advies snelle levering echte aanrader

Prettig geholpen.

Wij wisten al wat we wilden, de afwikkeling hebben wij als prettig ervaren.

Klantvriendelijk

Mooie overzichtelijke winkel. Vriendelijkheid van winkelpersoneel, ze nemen echt de tijd voor de klant.

Mooie winkel

Mooie winkel leuke assosoires, die ik nergens anders tegenkom. Vriendelijk personeel, niet opdringerig. Zeker de moeite waard om eens rond te lopen.

Zeer fijne behamdeling

Doen erg zijn best voor de klant en nemen ook de tijd voor uitgebreid advies. Eerlijk over de levering en doen geen loze beloofte.

heel erg tevreden

leuke winkel, ruime keus in van alles en nog wat. goede en vriendelijke uitleg en afhandeling van de bestelling. meubels keurig op de tijd (die ik zelf kon bepalen ) afgeleverd ben uiterst tevreden met alles dus van mij een dikke ``10

Goed geholpen

Goed geholpen in de winkel, wel even moeten zoeken/wachten op medewerker. Ook klacht over geleverd product is zonder problemen en snel afgehandeld.

Prima geholpen

Verkoopster nam echt tijd voor ons

Vriendelijke enthousiaste en meedenkende verkopers .

Super meedenkend

We waren niet op zoek naar een standaard bank en zijn erg tevreden over de goede informatie en mogelijkheden die samen met ons bekeken zijn.

Heel goede uitleg en advies.

Heel goed advies gekregen en er werd echt tijd voor ons genomen.en uitleg gegeven.

Flexibel en deskundig personeel die meedenkt en topadvies geeft!

Voor ons nieuwe huis onze inrichting bij Bouman en Potter gekocht. Na een aantal keer kijken hadden we ongeveer een idee wat voor meubels we wilde (wat een tof assortiment!). In het Alexandrium zijn we door diverse medewerkers erg leuk geholpen. We hadden nog wat twijfels over de indeling en konden hiervoor zelfs kosteloos interieuradvies krijgen. Na een uitgebreide afspraak met de interieurstylist die voor ons een 3D-tekening maakte een goede keuze kunnen maken. Nu wachten tot onze prachtige meubels geleverd worden.

Goede service en ze nemen de tijd voor je!

Klacht nog niet afgehandeld

De klacht is nog niet afgehandeld, de verlichting van de kast doet het niet en is volgens de monteur niet te repareren. Er moet een nieuwe verlichting besteld worden en ik hoop dat dit ook aan u is door gegeven.

Hele leuke winkel met zeer vriendelijk en deskundig personeel

Uitgebreid assortiment. En ook qua prijs heel vriendelijk zoals ook de mensen zijn die daar werken

Goed met een kleine aantekening

Heel goed behandeld alleen bij het afrekenen bleek ineens dat we 60 euro bezorgkosten moesten betalen. Hierover waren we vooraf niet geïnformeerd. Eerder dit jaar hadden we 2 fauteuils bij jullie besteld en toen waren de bezorgkosten 0 euro. (Zijn overigens keurig afgeleverd). Het viel ons dus echt tegen dat we nu ineens wel 60 euro bezorgkosten moesten betalen. Groetjes, Jan Venne

Keurig geholpen

Netjes en vakkundig geholpen met onze aankopen

Super geholpen

Wij hebben recent Bank Tafel en Kast gekocht bij medewerkster Anouk die ons SUPER geholpen heeft , Hou zo vol !!!

Meubelplein Ekkersrijt 4115 A

5692 DD Son

Over Boumanenpotter.nl

Een echt familiebedrijf met passie voor wonen! Door de jarenlange ervaring is Bouman & Potter uitgegroeid tot dé expert op het gebied van interieur en styling! Het familiebedrijf wat al ruim 100 jaar bestaat is flink gegroeid en biedt nu 4 prachtige showrooms boordevol inspiratie! Door het brede assortiment is er voor ieder wat wils en vind jij alles wat je nodig hebt voor een thuis dat bij jou past! Inmiddels heeft onze succesvolle en gewaardeerde woonformule Bouman & Potter 4 filialen. In 2017 werd de 2e vestiging geopend op Meubelplein Ekkersrijt te Son (bij Eindhoven). In 2020 de 3e vestiging in Woonmall Alexandrium te Rotterdam. En in 2023 is de 4e vestiging geopend op Boulevard Cruquius (bij Haarlem). Laat je inspireren in één van onze B&P filialen waar onze interieuradviseurs u graag helpen. Met Bouman & Potter haal je karakter in huis!

Over Woonboulevard Poortvliet