top Beratung , sehr freundliches Personal

wir waren mit dem Beratungsgespräch und der anschließenden Verkaufsabwicklung sehr zufrieden. Der Kundenberater war sehr freundlich und hat zu allen unseren Fragen sachlich und fachkundig geantwortet. Top Möbelhaus!

Ik had een tafelpoot gekregen die deels beschadigd was. Ondanks dat ik dit pas na een paar weken opgemerkt had, heeft de service afdeling mij snel geholpen aan een nieuwe tafelpoot en deze ook gemonteerd. Top!

Mijn tafel andere poten er onder. Goed opgelost.

Prima geholpen

Wisten wat we zochten en waren gauw geslaagd.

Geweldig geholpen

Bij onze aankopen zijn we geholpen door Johan. Dat was geweldig , goede raad en ideeën.

vlot

Vlotte bezorging en op de goede plaats weggezet.

Uiteindelijk tot oplossing gekomen

In de showroom vertelde de verkoper dat de tafel krasvij was. Sterker nog hij demonstreerde dit door er met een sleutelbos op te krassen. Maar helaas ondanks normaal gebruik is er toch een kras oude tafel gekomen. Na hiervan melding te hebben gemaakt werktitel mijn grote verbazing gezegd dat zij hier niets aan konden doen. Zelfs na mijn telefoontje met uitleg over het verkooppraatje werd de klacht afgewezen. Op mijn vraag in dan contact op te nemen met leverancier, heb ik tot nu toe geen reactie mogen ontvangen. Naar aanleiding van bovenstaande review werd er opnieuw contact met mij opgenomen. In eerste instantie werd er een voorstel gedaan om het blad tegen een vergoeding te vervangen. Nogmaals mijn teleurstelling uitgesproken over de foutieve voorlichting door de verkoper. Dat ik het gevoel kreeg dat ik misleid was. Deze keer werd mijn teleurstelling wel opgepakt en zijn we overeengekomen dat er een nieuw blad kosteloos geleverd zal gaan worden.

Ruime keuze

Vriendelijk personeel met hele mooie nagels.

Niet verteld over bezorgkosten keurig opgelost

Het resultaat weet ik nog niet er is nog niets geleverd. Ik hoop nog steeds op week 52 ????

de service is heel goed afgehandeld

eerste ervaring was niet goed via de fabrikant op ons verzoek hebben jullie zelf afgehandeld dit is prima verlopen . wij zijn nu tevreden.

In een woord geweldig, vooral de begeleiding van de charmante dame, die ook de order gemaakt heeft!

heel ruim

heel overzichtelijk.

Super groot assortiment

Keurig op tijd geleverd, en leuke, vriendelijke bezorgers

goed en deskundig

vlot geholpen

Veel keuze

Wij werden zeer goed geholpen door Caro;a Meesters legde alles zeer goed uit

we zijn heel goed geholpen door petra goede uitleg goede verkoopster

Prima geholpen

Mooie tafel en 4 stoelen gekocht. Prima geholpen door een vriendelijke, behulpzame verkoopster.

De verkoop was weg goed ..de levering was slecht

De verkoop was weg goed geregeld en met de vriendelijke verkoopster goede afspraken gemaakt ivm de levering. Tijdens de levering besloot de bezorger dat het allemaal niet nodig was en deed het niet...de poten zijn ook niet goed en degelijk gemonteerd...ik moet straks alles opnieuw doen ..weg jammer dat de bezorging een smet legt op de overige ervaring die wel positief is

Mooie collectie en vriendelijk personeel

Gelijk dat we de winkel in kwamen hadden we gelijk een klik met de winkel en het personeel. We zijn heel goed geholpen en nu maar afwachten op de spullen

Supermooie tafellampen

2 mooie tafellampen gekocht. Lampen waren supergoed verpakt en zijn zonder mankementen snel geleverd.

Wij zijn meer bij BP geweest het was goed

Wij hebben nu een nieuwe bank gekocht het is nu afwachten of alles goed is met de levering.

Zeer tervreden

Veel keus, nette prijzen, behulpzaam personeel

Super service en mooie meubelen

De meubels werden op tijd geleverd en netjes neergezet en in elkaar gezet door de bezorgers. Gezellige jongens

goed geholpen

We gingen kijken en we hebben gelijk gekocht. Er was keuze genoeg. Met de vragen konden we terecht bij de verkoopster die ons zeer fijn heeft geholpen.

Meubelplein Ekkersrijt 4115 A

5692 DD Son

Over Boumanenpotter.nl

Een echt familiebedrijf met passie voor wonen! Door de jarenlange ervaring is Bouman & Potter uitgegroeid tot dé expert op het gebied van interieur en styling! Het familiebedrijf wat al ruim 100 jaar bestaat is flink gegroeid en biedt nu 4 prachtige showrooms boordevol inspiratie! Door het brede assortiment is er voor ieder wat wils en vind jij alles wat je nodig hebt voor een thuis dat bij jou past! Inmiddels heeft onze succesvolle en gewaardeerde woonformule Bouman & Potter 4 filialen. In 2017 werd de 2e vestiging geopend op Meubelplein Ekkersrijt te Son (bij Eindhoven). In 2020 de 3e vestiging in Woonmall Alexandrium te Rotterdam. En in 2023 is de 4e vestiging geopend op Boulevard Cruquius (bij Haarlem). Laat je inspireren in één van onze B&P filialen waar onze interieuradviseurs u graag helpen. Met Bouman & Potter haal je karakter in huis!

Over Woonboulevard Poortvliet