Prettige winkelervaring

Enige tijd terug zijn we bij woonboulevard Poortvliet geweest om een nieuwe eettafel uit te zoeken en ook alvast te kijken voor nieuwe bijpassende stoelen. Ideaal dat alles onder 1 dak zit ipv echt losse winkels. Zo kwamen we als laatst in het gedeelte van Bouman en Potter en zagen daar een prachtige tafel. Alleen hadden we van Feelings een tafel gezien waarvan we de kleur heel mooi vonden. Dus met de verkoper en kleurstalen even naar de andere winkelruimte gelopen om ze daar met die tafel te vergelijken. Zijn het echt losse winkels dan is dat natuurlijk ondenkbaar. We vonden in elk geval dat we fantastisch geholpen zijn daar. En nu is het wachten op de levering. Maar ook voor de stoelen gaan we daar tzt zeker naar terug.

Geweldige service met een glimlach.

Veel keus en het verkopend personeel let heel goed op of je hulp wenst. Je krijgt goede voorlichting en afwikkeling van de order(s) verloopt relaxed.

Een van de weinige bedrijven waar je nog klant bent!

In de winkel meteen heel vriendelijk ontvangen. Op ons gemak rond kunnen kijken. Toen we eenmaal wat vragen hadden over onze tv kast, heel vriendelijk en vooral niet opdringerig geholpen. Deze verkoper dacht heel goed met ons mee. Ik was enorm verbaasd dat we niets hoefde aan te betalen! We kregen nog een staal mee omdat wij nog een achterwand uit moesten kiezen zo hadden we de juiste kleur van de kast. De levertijd was ook volgens afspraak, geen gedoe maar duidelijk. Op de dag van de levering, een tijdsbestek gekregen van twee uur, later nog gebeld hoe laat de bezorgers er dachten te zijn en toen nog een sms een kwartier voor aankomst. Die jongens van de bezorging super vriendelijk, behulpzaam en vooral in alle rust het kastje binnen neergezet, viltjes eronder geplakt door hun. Van A tot Z ben ik enorm tevreden, en geloof mij ik ben best een kritisch persoon. Over een tijd willen we een nieuwe kast in de woonkamer, ik weet zeker dat ik als eerste bij Bouwman en Potter ga kijken! Bedankt voor jullie goede service! Het is namelijk niet meer vanzelfsprekend tegenwoordig.

Voor ieder wat wils

Heel veel keuze heel vriendelijk personeel ze nemen ruim de tijd voor je en denken in oplossingen mooie 3 zitbank uitgezocht heel blij mee

Prima behandeling, en afspraken.

Geholpen door een dame die ons prima heeft geadviseerd! Ze had zeer correcte antwoorden,en was zeer vriendelijk! Over ons nieuwe bankstel zijn we zeer tevreden Ook de bezorging van de meubelen was zeer correct! 2 zeer nette bezorgers die niets te veel vonden. Kortom we zijn heel tevreden!!!!

Een WoW effect

Was een leuke ervaring met klantvriendelijke bezorgers die deskundigheid uit straalde. Een rede om deze winkel trouw te blijven. Een WoW effect die ik erg op prijs stelde.

Ik ben prima geholpen en heb genoeg informatie gekregen.

Bij de aankoop van mijn product ben ik prima geholpen. Ook nog vragen gesteld over het leveren en in elkaar zetten. Allemaal heel fijn.

Prima zaak met mooie meubels en vakkundige medewerkers.

We zijn erg goed geholpen door Johan van Haaften. Gaf goed advies en was erg geduldig.

Goed geholpen

Vriendelijk en goed geholpen net als de vorige keer raden deze zaak iedereen aan

Goed geholpen in de winkel . Met een kopje koffie en een lekkere koek er bij.

Deze service moet elk bedrijf handhaven. Zijn er geen klachten meer. Dank hier voor.

Gevonden wat we wilden.

Na een zoek ronde te lopen op de woonboulevard Poortvliet kwamen we de tafeltjes tegen die we wilden hebben. Er kwam een verkoopster langs en zij kwam met een tablet waar al onze gegevens en onze vorige aankopen nog op terug te vinden waren. We zijn door deze verkoopster TOP geholpen.

Goed geholpen!

Mooie winkel en goed geadviseerd.

Beste woonwinkel, alles onder 1 dak.

Volop keuze ! Voor ieder wat ! Zeer vriendelijke medewerkster met ervaring. Heeft alles goed uitgelegd en dacht echt mee. We zijn al meer dan 20 jaar klant bij BP en blijven ook klant ! Dicht in de buurt. Zeer mooie winkels met alles onder 1 dak.

Prima geholpen en geadviseerd!

Kapotte eetkamer stoelen. Maar na een mailtje met foto te hebben verstuurd kreeg ik gelijk een mailtje terug. We kregen nieuwe... Datum doorgegeven wanneer ze afgeleverd werden en de stoelen werden ook netjes in elkaar gezet. Een paar dagen erna nog een lekkere chocoladereep over de post, met excuses. In een woord super!!!

Wat een super service hebben wij ontvangen en de reparatie van onze Lonchair is perfect uitgeveord

Wat een super service hebben wij ontvangen en de reparatie van onze Lonchair is perfect uitgevoerd. We zijn heel blij met WB Poortvliet mensen ga zo door met het leveren van de perfecte service.

Fijne overzichtelijke winkel met veel keuze

Wij hebben fijn gewinkeld en een aankoop gedaan waar we zeer tevreden mee zijn. Ook in het restaurant is het goed toeven waarbij het verteer voor zeer redelijke prijzen verkrijgbaar is.

Vriendelijke en mee denkende / behulpzame medewerkers

Ik was met mijn moeder in jullie mega grote woonboulevard. Wat een mooi breed assortiment hebben jullie echt toppie voor ieder wat wils. Zag een mooi wandkast en dressoir en twee ovale tafels wat ik en mijn moeder leuk vond. We spraken een verkoopmedewerkers aan die was heel vriendelijk en Behulpzaam en dacht ook met ons mee. Na alles geregeld te hebben werden de spullen netjes bij mij thuis afgeleverd en in elkaar gezeten door ook 2 aller vriendelijkste bezorgers. Ik raad dit bedrijf zeker aan vriendelijk en behulpzame mensen en top service

Geweldige service na onze melding van een mankement aan een stoel

Ontvangst bij aankomst zeer goed en ook de begeleiding bij het plaatsen van onze bestellingen (2) was prima in orde

Goed geholpen bij de afhaal Ze hebben het naar de auto gebracht Heel fijn

Wij zijn super goed met alle tijd geholpen!

Wij hebben een bank gekocht bij boumanpotter , wij zijn er goed en vriendelijk geholpen de maten en stof kleur helemaal naar onze stijl super!

Reparatie bank

ik ben erg tevreden over de service van Bouman&Potter De reparatie van mijn bank is heel goed Gedaan. Ziet er weer als nieuw uit.

Grote sortering

Je krijgt alle gelegenheid rustig rond te lopen en keuzes te maken

Kundig personeel, uitstekende service

Altijd weer fijn om bij Poortvliet te winkelen, alles in een en tussendoor even wat eten of drinken.

Meubelplein Ekkersrijt 4115 A

5692 DD Son

Over Boumanenpotter.nl

Een echt familiebedrijf met passie voor wonen! Door de jarenlange ervaring is Bouman & Potter uitgegroeid tot dé expert op het gebied van interieur en styling! Het familiebedrijf wat al ruim 100 jaar bestaat is flink gegroeid en biedt nu 4 prachtige showrooms boordevol inspiratie! Door het brede assortiment is er voor ieder wat wils en vind jij alles wat je nodig hebt voor een thuis dat bij jou past! Inmiddels heeft onze succesvolle en gewaardeerde woonformule Bouman & Potter 4 filialen. In 2017 werd de 2e vestiging geopend op Meubelplein Ekkersrijt te Son (bij Eindhoven). In 2020 de 3e vestiging in Woonmall Alexandrium te Rotterdam. En in 2023 is de 4e vestiging geopend op Boulevard Cruquius (bij Haarlem). Laat je inspireren in één van onze B&P filialen waar onze interieuradviseurs u graag helpen. Met Bouman & Potter haal je karakter in huis!

Over Woonboulevard Poortvliet