Klantvriendelijk

Vriendelijk...goed advies...verkoopster nam ruim de tijd ... Kortom zeer tevreden

WAS GOED

WAS SUPER PRIMA GOED BYE

Het was een reparatie aan een driezitsbank. Deze is zeer vakkundig en naar volle tevredenheid gerepareerd.

Geweldige service

Mijn zoektocht naar een firework lamp is geweldig goed geregeld. Er was nog een exemplaar bij een andere vestiging en deze is door de hr. Bouwman persoonlijk naar de vestiging in Eindhoven gebracht.

Winkel mooi masr na service niet oke

Bankstel gekocht waar o.i. wat aan mankeerde. Klacht neer gelegd bij bouwman die het doorschof naar fabrikant. Deze vond jlhet niet noemenswaardig.

Prima deal

Ruime keuze, werden goed geholpen en bestelling kwam op tijd volgens afspraak

positief

Leuke winkel uitgebreid en mooie spulletjes

Leuke verkoopster

Werden heel goed geholpen

Kundige verkoopster

We zijn fijn geholpen Ze nemen de tijd voor he

Prima, zeer tevreden.

Fijne ervaring. Gelukkig hulp gehad bij het uitzoeken. Ook alle tijd gekregen bij het kopen.

Jullie denken met de klant mee.

Jullie komen je afspraak voor 100 % na

Tijdens vakantie vrijblijvend binnen gelopen niet om te kopen maar we zagen zo'n mooie collectie van huiskamer tafels&stoelen dat we een verkoper erbij hebben gehaald ,dus alles goed besproken en een offerte laten maken jammer dat we geen korting konden krijgen(maar goed)toch besteld en we werden mooi op de hoogte gehouden wanneer ze het kwamen bezorgen. En de bezorging was top van de jongens keurig in elkaar gezet alles werd verder mee genomen. Echt een aanrader topbedrijf.

Wij vinden bij Bouman & Potter altijd de meubels die we zoeken,

We hebben gevonden wat we zochten, de geboden begeleiding was vriendelijk, zakelijk en correct, echter op de afdeling relaxstoelen was niemand beschikbaar om advies te geven, waardoor we daar geen aankoop hebben gedaan.

Een geweldige dag in Poortvliet

Onze zeer vakbekwame adviseuse was zeer bekwaam. We ginnen tevreden naar huis.

Voor herhaling vatbaar

Vriendelijk personeel geholpen door Petra Mooie tafel keurig geleverd en gemonteerd door twee Vriendelijke en bekwame mannen

Mooie spullen / geen onderhalder ruimte

We liepen al een tijdje rond, moesten ook aan de verkoopster vragen of we iets konden bestellen. Normalite zouden wij weg lopen mocht er geen hulp geboden zijn. Maar we wilden een bepaald product. Het meisje was wel erg vriendelijk die ons hulp bood uiteindelijk en hebben hier op een bestelling gedaan. Helaas is er nooit ruimte voor onderhandeling bij eventuele meerdere producten aanschaf. Vind ik wel horen met die prijzen. Ook al bieden ze de laagste prijsgarantie. Is makkelijk als er geen soortgelijk product is! verder mooie showrooms maar het meeste personeel kan nog wel wat vaker goedendag zeggen of een lachje laten zien. Op service worden er producten verkocht : )

Ben tevreden

Geweldig geholpen.

Ik Ben geweldig geholpen. Had echt advies nodig en dat keg ik ook.

Je wordt goed geholpen

De verkoper vriendelijk , uitgelegd wat je moet doen om stoel te behandelen voor gebruik .

Een Super mooi bedrijf waar je geholpen word door vakkundige verkopers!

Wij komen hier al Vele jaren en worden altijd geholpen door vakkundige verkopers die echt van de hoed en de rand weten, vandaar dat we hier altijd weer terugkomen.

Wij komen vrijwel voor alle meubelen naar Bouman!

Onze ervaring is altijd goed. Het assortiment is divers en altijd van de laatste trends. Voor ieder wat wils. Enkel een minpunt, om iets te bestellen moeten we zelf een medewerker aanspreken. Wij worden vaak niet gevraagd of ze ons kunnen helpen

Correct en vlgs afspraak

Correct, behulpzaam en op tijd geleverd.

Erg fijn geholpen

We zijn erg fijn geholpen en ze hadden alle tijd voor ons.

verrassend

Mooie winkel en prettige benadering van personeel. Er wordt veel tijd aan de cliënt besteed, wat als zeer positief wordt ervaren. Eerlijke communicatie. wat soms wat meer tijd kost. Een Deze winkel is echt een aanwinst in winkelcentrum De Qruquius.

Probleem tot tevredenheid opgelost.

Het laten bezorgen van een bos bloemen en terugstorten van de € 40,00 hielp ons de slechte indruk TOTAAL te laten verdwijnen.

Meubelplein Ekkersrijt 4115 A

5692 DD Son

Over Boumanenpotter.nl

Een echt familiebedrijf met passie voor wonen! Door de jarenlange ervaring is Bouman & Potter uitgegroeid tot dé expert op het gebied van interieur en styling! Het familiebedrijf wat al ruim 100 jaar bestaat is flink gegroeid en biedt nu 4 prachtige showrooms boordevol inspiratie! Door het brede assortiment is er voor ieder wat wils en vind jij alles wat je nodig hebt voor een thuis dat bij jou past! Inmiddels heeft onze succesvolle en gewaardeerde woonformule Bouman & Potter 4 filialen. In 2017 werd de 2e vestiging geopend op Meubelplein Ekkersrijt te Son (bij Eindhoven). In 2020 de 3e vestiging in Woonmall Alexandrium te Rotterdam. En in 2023 is de 4e vestiging geopend op Boulevard Cruquius (bij Haarlem). Laat je inspireren in één van onze B&P filialen waar onze interieuradviseurs u graag helpen. Met Bouman & Potter haal je karakter in huis!

Over Woonboulevard Poortvliet