Beter kunnen we niet geholpen zijn.

Wij waren op zoek naar een nieuw bankstel. Het eerste dat we zagen beviel ons al uitstekend, maar we hebben toch nog verder gezocht en niets meer kunnen vinden dat er voor ons beter/mooier uitzag. Uiteindelijk dus een van jullie medewerkers aangesproken en die is met ons meegegaan om onze keus te bekijken en er alles over te vertellen. Wij hebben zelden zo"n leuke aardige verkoopster (mevr. Meesters) gehad. Ze heeft ons prima bijgestaan, uitgelegd wat de mogelijkheden waren en toen hebben we besloten tot aankoop over te gaan. Hulde.

vriendelijk geholpen.

zeer goede ervaring .

Prima service en vriendelijk personeel

Ruime keus in meubilair en woonaccessoires. Tevens mooie schilderijen en wanddecoraties. Wij vinden de prijs/kwaliteit prima. We kregen een heerlijk kopje thee aangeboden nadat de verkoopster in de gaten kreeg dat ik verminderde energie had. Konden we daarna onze zoektocht vervolgen en zijn we goed geslaagd. De levertijd was een positieve verrassing, zaterdag gekocht, donderdag erna geleverd! Wij vonden het super!

Prijs kwaliteit is prima.

Wij waren blij verrast door de deskundige hulp die wij kregen vanuit een andere afdeling. Deze mevrouw gaf ons de informatie die wij nodig hadden om te slagen. Bij de verkoper ging het goed tot wij over de prijs begonnen en toen zakte hij volledig door het ijs. Hij ging het navragen en met grote tegenzin kwamen wij tot de juiste prijs. Het enthousiasme was een beetje verdwenen. Maar wij waren blij om de voorlichting die wij hadden van tevoren kregen. En het WoW effect hadden wij toch bij de verkoopster gekregen.

Vriendelijk en kundig personeel wij zijn er heel goed geholpen en allesinds duidelijk uitgelegd

Prettige aankoopervaring met helaas minder prettige exit.

Goed geholpen, helaas een domper op het eind. Voor € 2500,- aangeschaft, worden er bezorgkosten in rekening gebracht. Iets waar wij in voorgaande bezoeken en aanschaffingen nooit mee te maken hebben gehad!

Prima zaak service 100% na eerdere aankopen

Prima geslaagd goede verkoopster Weet waar ze over praat

Uitstekende service.

Na 5 jaar zitplezier op onze leren bank was een stiksel ( 10 cm ) losgekomen. Service monteur heeft dit weer opnieuw dichtgestikt, en kunnen we weer verder ongestoord gebruik maken van onze bank.

alles goed opgelost

na dat er een defect aan onze nieuwe bank was,werd dit prima opgelost. onze dank daarvoor

Mooie meubelen en goede vaklui met afleveren,klasse

Mooie meubelen,perfect afgeleverd en in elkaar gezet door de monteurs, vakwerk

Klantvriendelijkheid verkoopster

Mijn complimenten voor de verkoopster, haar klantvriendelijkheid, kennis en meedenken met de klant en ruim de tijd genomen voordat de juiste keuze werd genomen. Top!

Afhaalservice, top geregeld.

Mijn man ging de eetbank ophalen en werd prima geholpen. Netjes en behulpzaam met het inladen van ons gekocht artikel.

Heb het als zeer prettig ervaren. Een fijne verkoopster die met ons meedacht en ons erg goed geholpen heeft.

Ik benVriendelijk geholpen

Jammer dat mijn tafel niet omgeruild gaat worden,het is moeilijk met deze houtsoort,hij past perfect bij mijn andere meubels,zo jammer van de kras die erop zit.hopenlijk vervaagt t met de tijd.

Top service. Snel en goed

Vrij nieuwe stoel was beschadigd. Gebeld en heel snel werd de stoel omgeruild: evjt een hele goede service!

Mijn opdracht was zoeken naar een zwarte tv meubel.maar die zag ik niet wel licht eiken een hele mooie kast de verkoopster zei dat hij in div kleuren verkrijg baar is.daar was ik blij mee maar zelf zie je dat niet er zou een grote poster moeten hangen dat deze kasten verkrijg baar zijn in div kleuren meer duidelijk heid Mvg Hennie

Echt super!!

Ik kreeg het verkeerde karpet maar ze kosten het super snel en goed op, dankjewel

Prijs, levering, kwaliteit alles klopt. Afspraken komen ze na. Geweldig.

Het is een prachtig bedrijf

Je word er keurig en prefect geholpen, een 10 10 hoor? De service is geweldig . Levertijd ook prima.

Fantastische service!

Eindelijk de perfecte stoelen gevonden in Limburg bij een andere winkel. maar die konden ze niet voor me leveren omdat ik aan de andere kant van NL woon. Toen vond ik dezelfde hier online en nog €20,- per stoel goedkoper ook! Gelijk besteld en ze waren er binnen 1,5 week Het was ook heel fijn dat ik steeds op de hoogte werd gehouden vanaf de schatting dat ze er zouden zijn de dag vantevoren tot op de dag zelf een belletje een half uur en nog een appje 15 min vantevoren dat ze er bijna waren. Ik wil echt voortaan al onze nieuwe meubels hier kopen :)

SUPER GEADVISEERD

Zowel bij de afdeling Bouman-Potter voor een bankstel als Hendel en Hezers voor eetkamerstoelen zijn we uitgebreid voorgelicht en geadviseerd, zodat we gekocht hebben wat we wilden.

Fantasties.

Plezierig gewinkeld voor verkoopster was niets te veel.

boven verwachtingspatroon

geholpen met gevoel van service- en klantgerichtheid verkoopster had verstand van zaken en verl empathie kon zich goed inleven in onze situatie

Je wordt altijd goed en uitgebreid geholpen

Meubelplein Ekkersrijt 4115 A

5692 DD Son

Over Boumanenpotter.nl

Een echt familiebedrijf met passie voor wonen! Door de jarenlange ervaring is Bouman & Potter uitgegroeid tot dé expert op het gebied van interieur en styling! Het familiebedrijf wat al ruim 100 jaar bestaat is flink gegroeid en biedt nu 4 prachtige showrooms boordevol inspiratie! Door het brede assortiment is er voor ieder wat wils en vind jij alles wat je nodig hebt voor een thuis dat bij jou past! Inmiddels heeft onze succesvolle en gewaardeerde woonformule Bouman & Potter 4 filialen. In 2017 werd de 2e vestiging geopend op Meubelplein Ekkersrijt te Son (bij Eindhoven). In 2020 de 3e vestiging in Woonmall Alexandrium te Rotterdam. En in 2023 is de 4e vestiging geopend op Boulevard Cruquius (bij Haarlem). Laat je inspireren in één van onze B&P filialen waar onze interieuradviseurs u graag helpen. Met Bouman & Potter haal je karakter in huis!

Over Woonboulevard Poortvliet