Je werdt goed voor gelicht en geholpen

Ruime keus in meubelen en enthousiaste verkoop medewerkers

Prima geholpen door het personeel

Goed en vakkundig geholpen

Prima vertrouwd

Al jaren kopen wij bij Poortvliet onder het mom: als je het hier niet kunt vinden, dan nergens.

Geweldig geholpen

Verkoopadviseur was petra van oost goede uitleg heeft ze mee gegeven ik ben er zeer tevreden over het was een vriendelijke mevrouw

Fijn winkelen, goede verkoper met verstand van zaken en alles volgens afspraak geleverd

Keurig netjes geholpen

Nieuwe medewerker(man) maar deed alle moeite,we kregen een lekker bakje koffie, gezellig aan tafel zittend keurig geholpen!!

Goede service, alles onder 1 dak.

Alles wat je nodig hebt om je woning in te richten. Prima uitleg over stoffen en kleuren. Deskundig personeel.

Perfecte service

Keurig op tijd geinformeerd mbt de tijd van aankomst bij het aflever adres. Op tijd gearriveerd . Netjes alles geleverd en in elkaar gezet. Alle verpakkings materialen keurig meegenomen. Kortom perfecte service

top

Snel en goed contact duidelijke afspraak gemaakt via de mail en op de afgesproken datum en tijd monteur aanwezig

Ik wacht nog steeds op mijn nieuwe onderstel van de eettafel

Heb nog steeds geen nieuwe onderstel van onze eettafel!! Duurt wel heel lang!!! Begin maart gebracht en nu al mei!! Dat mag toch niet! Vriendelijke groet B. Raben Bergen op Zoom

Goede service klantvriendelijk

Wij hebben zeer goede ervaring, fijn personeel nemen de tijd en denken mee. Goede service

Goede keuze

Perfect geregeld

We hadden 3 orders en alles werd in 1 keer geleverd. En de levering ging helemaal prima. Alles in elkaar gezet en opgeruimd .

Afhandeling naar volle tevredenheid gedaan

Afhandeling is naar volle tevredenheid gedaan, jammer dat ik zelf een paar keer moest bellen omdat er geen reactie kwam van de hersteller en B.P. er m.i. ook niet voldoende achteraan zat.

Zeer goed geadviseerd en geholpen

Vriendelijke verkoopster goed advies gekregen

goed geholpen maar geen ruimte voor onderhandelen

We hebben lang gezocht voor we de perfecte stoel, voor ons, bij U hebben gevonden. Nette uitleg goed onderbouwt met kleurstalen en mogelijkheden voor dit type stoel. We hebben 6 dure stoelen gekocht net voor Pasen. Ik heb de vraag gesteld of er ruimte was voor Paaskorting of massakorting (6 stoelen) of vaste klanten korting(wij stonden al in het systeem). Maar er was geen ruimte voor onderhandeling. Het leek of de verkoopster, het woord korting, een zwaar beladen woord vond (ik druk me nu heel netjes uit !!!) Vervolgens ronde zij het gesprek heel snel af zonder enige vorm van emotie. Jammer, zij is tenslotte toch het visitekaartje van de afdeling/winkel. Voor mij was het een normale vraag omdat ik die vraag overal stel als ik iets aankoop. Omdat ik geen aanbetaling hoefde te doen, is dit dan wel weer een pre.

Ik ben goed geholpen door de verkoopster. Goed advies en geluisterd naar mij. Ik vind het wel jammer dat ik zo lang op de meubels moet wachten. Fijne dag en groetjes Mevr.Huijsmans-Weyts

In 1 keer geslaagd

Ook nog verder rond gekeken maar toch terug naar de eerste keuze,

Heel goed geholpen. Prima advies gekregen wat echt wel nodig is met de enorme grote keuze. Ben prima geslaagd en wacht nu op de aflevering in juli.

Goede service maar thuisbrengen prijs belachelijk.

Heel goed geholpen, maar voor thuisbrengen €89 euro vragen is van de zotte. Belachelijke prijs. Dat kan wel minder. Als ik het zelf ophaal kan het twee weken eerder. Op een dag 10 adressen in de buurt is wel €890 .zo is het gauw verdient. En als je ziet wat wij al niet gekocht hebben bij jullie. Ik twijfel of ik de volgende keer nog iets bij jullie gaat kopen.aangezien de prijs voor het thuisbrengen iedere keer duurder wordt.

Prettig en deskundig advies

Prettig en deskundig advies, maar we moeten het product nog ontvangen

Levering zoals ze hadden gezegd

Vriendelijk personeel En geleverd zoals ze hadden gezegd

Ben heel tevreden

Zo wel bij het kopen van de meubels als bij bezorging , heel goed geholpen. Vriendelijk kundig personeel. Heel tevreden.

Stoel brak af na de garantieperiode maar ik kreeg netjes een nieuwe

Prachtig produkt!!

Prachtig produkt, vriendelijk geholpen en snelle deskundige.levering!!

Meubelplein Ekkersrijt 4115 A

5692 DD Son

Over Boumanenpotter.nl

Een echt familiebedrijf met passie voor wonen! Door de jarenlange ervaring is Bouman & Potter uitgegroeid tot dé expert op het gebied van interieur en styling! Het familiebedrijf wat al ruim 100 jaar bestaat is flink gegroeid en biedt nu 4 prachtige showrooms boordevol inspiratie! Door het brede assortiment is er voor ieder wat wils en vind jij alles wat je nodig hebt voor een thuis dat bij jou past! Inmiddels heeft onze succesvolle en gewaardeerde woonformule Bouman & Potter 4 filialen. In 2017 werd de 2e vestiging geopend op Meubelplein Ekkersrijt te Son (bij Eindhoven). In 2020 de 3e vestiging in Woonmall Alexandrium te Rotterdam. En in 2023 is de 4e vestiging geopend op Boulevard Cruquius (bij Haarlem). Laat je inspireren in één van onze B&P filialen waar onze interieuradviseurs u graag helpen. Met Bouman & Potter haal je karakter in huis!

Over Woonboulevard Poortvliet