Goed geholpen

Goed geholpen en goede service

goed geholpen

Wij zijn goed geholpen. Op vrijdag waren we geweest voor een tafel en op zaterdag terug omdat we niet alle gegevens hadden voor de keuze van de stoelen. Blijkt de tafel de volgende dag een paar honderd euro goedkoper te zijn. Prima voor ons maar als we deze tafel op vrijdag hadden gekocht dan hadden we ons in de vingers gesneden. Op vrijdag en zaterdag hadden we onze wensen kenbaar gemaakt. We merkten wel dat de inhoudelijke vakkennis van de verkoper op zaterdag vele malen groter was. Advies: blijf doorvragen, want soms kan dit geld opleveren.

prima geholpen, goed gevoel aan over gehouden

Fijne zaak, hebben een aantal meubels gekocht, wilden de kleur van onze reeds bestelde bank aanpassen, en er werd direct wat mee gedaan en gekeken of dit nog mogelijk was, top

Goede service.

Mijn eerste keer in Poortvliet. Een leuke ervaring. Giga groot. Heb een goede koop gedaan. 3 mooie banken. Leuk en vriendelijke verkopers. Ik kom zeker weer terug

Fijne ervaring

Zag gelijk mijn favoriete bank. Goede opstelling meubels, niet te vol. Fijn personeel. Werd goed, vriendelijk en vlot geholpen. Wel lange wachttjd [16 weken!]

Duidelijke uitleg in de winkel.

Goede service en mooie winkel

Jaren lang hier inkopen gedaan en altijd goede service en kwaliteit. Zeker een aanrader

Onze aankoop komt pas over 10 weken. Dus daar kan ik nog niks over zeggen. De verkoper was vriendelijk beleefd en duidelijk in zijn uitleg. Ook wat betreft de levering aan huis. Aanbevelen? Dat doe ik nooit ook al is de service goed. Keuze vrijheid moet er blijven.

Uitstekende afgehandelde service

Bij ons bankstel van 3 jaar oud hadden we toentertijd een verzekering erbij genomen bij Oranje voor 7 jaar Nu hadden wij nu al een slijtage plek tussen 1 zitting van de bank De stof schuurde daar tegen een plankje aan en daardoor dit porobleem Eerst de verzekering gebeld en hoe vreemd dit viel er niet onder Wel stiksel, opvullen en veren maar dit niet Hoe vreemd!!!! Dus toen Bouwman gebeld en uitgelegd De garantie viel maar voor 2 jaar, maar dit vonden zij ook heel vreemd en na intern overleg besloten om dit in eigen werkplaats professioneel en vakkundig te laten herstellen Wij kregen ook nog één leenbank Echt een super oplossing en resultaat was geweldig Top, bedankt voor alles Mvg AM van Houwelingen

Stoelen snel gevonden, snel besteld en binnen afgesproken levertijd geleverd.

tevreden

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop, ben heel kundig geadviseerd.

Klantvriendelijk.

Goede deskundige uitleg over het produkt. En een zeer vriendelijke verkoopster.

Zéér positief !

Wij hebben nog geen negatieve ervaringen gehad in Nederland...we worden altijd goed geholpen en jullie zijn steeds super vriendelijk!

Goed overzichtelijk

Goed advies en klantvriendelijk

Deze maand hier een bank besteld. Goede service en snelle communicatie. De bank hebben we pas november nodig, dit is geen probleem voor Bouman en Potter bij Poortvliet.

Even iemand te woord staan

Ik had een verkeerde stoelen besteld waren te groot bij nader inzien Ok was mijn fout ,maar maat was ook heel slecht weergegeven op prijs kaartje Ik had eerst stoelen gezien daar was de maat goed aangeven hoogte breedte enz ,maar vond ze te duurToen deze gekocht waar de maat zo op stond 67x62x82 stoeltony beige copenhagen Ik was er van uit gegaan dat de 62 de breedte was maar dat bleek de 67 te zijn. Ik was speciaal persoonlijk voor terug gekomen , melde me aan de receptie bij Saskia ,zei belde en het antwoord was 30% van de factuur betalen.Kan me voorstellen dat datniet gratis is Daarna eens zo dure stoelen besteld.order464657 ,vindt ik toch wel dat er iemand je eens even persoonlijk te woord kan staan het is tenslotte een bedrag van 466,euro Ik ben al van jongs aan klant bij jullie , altijd tevreden geweest Bovendien nog een mail geschreven .Ik zou over twee dagen bericht terug ontvangen , bijna drie weken verder nog niks gehoord Mvg Adriaan zwagemaker

Lange levertijd maar is het wachten waard,geheel naar verwachting.

Levering volgens afspraak,wel de bezorgkosten aan de wat hoge kant. Vriendelijke klantenservice.

Ik had een probleem maar dat werd netjes en naar tevredenheid opgelost

ze luisteren naar je en proberen een oplossing te vinden wij zijn tevreden

Prettig winkelen

Op 2 verschillende datums hebben mijn vrouw en ik onlangs contact gehad met een medewerkster. Beiden hebben ons goed geholpen om een goede keus te maken. Ook de administratie voor de bestelling verliep prima. Als de levering van de bestelde goederen ook zo goed verloopt, zullen wij zeer tevreden zijn.

Weekje wachten loont de moeite!

Op zoek naar een nieuwe eettafel en bijbehorende stoelen. Helaas niet geslaagd voor een tafel omdat we iets zochten wat niet in het assortiment zit vwb afmetingen (breedte van 0,80 cm.) vwb de eetkamerstoelen, Wel/niet met wieltjes of draaipoot....... zijn we wel geslaagd, gewoon 4 poten. Maar hebben niet gelijk een keuze/bestelling geplaatst. Weekje later wel beslissing/aankoop gemaakt...... en...... stoelen waren nu € 30,= goedkoper. Kortom een weekje wachten (bij toeval) levert een voordeel op van 6 x € 30,= € 180,= Nu nog wachten op de bestelde stoelen. #Kijken er naar uit

Zeer ruime keus

Ruime keus en zeer goed geholpen.

Degelijke meubels voor betaalbare prijzen!

Goed geholpen door vriendelijk deskundig personeel.

Prettig winkelen

Mooie winkel met vriendelijk personeel. Ook de bezorging en afhandeling van onze bestelling was goed geregeld en is correct uitgevoerd.

Prettige woonwinkel

Groot assortiment en fijn geholpen

fijne winkel

leuk personeel veel keus

Meubelplein Ekkersrijt 4115 A

5692 DD Son

Over Boumanenpotter.nl

Een echt familiebedrijf met passie voor wonen! Door de jarenlange ervaring is Bouman & Potter uitgegroeid tot dé expert op het gebied van interieur en styling! Het familiebedrijf wat al ruim 100 jaar bestaat is flink gegroeid en biedt nu 4 prachtige showrooms boordevol inspiratie! Door het brede assortiment is er voor ieder wat wils en vind jij alles wat je nodig hebt voor een thuis dat bij jou past! Inmiddels heeft onze succesvolle en gewaardeerde woonformule Bouman & Potter 4 filialen. In 2017 werd de 2e vestiging geopend op Meubelplein Ekkersrijt te Son (bij Eindhoven). In 2020 de 3e vestiging in Woonmall Alexandrium te Rotterdam. En in 2023 is de 4e vestiging geopend op Boulevard Cruquius (bij Haarlem). Laat je inspireren in één van onze B&P filialen waar onze interieuradviseurs u graag helpen. Met Bouman & Potter haal je karakter in huis!

Over Woonboulevard Poortvliet