Geweldige verkoper met echt verstand van zaken

Onlangs onze nieuwe meubels aangekocht, waarbij we geholpen werden door Tim, een betrokken en bevlogen vakman die ons super geholpen heeft. Hij dacht mee, behoedde ons nog voor een foute aankoop en heeft alles tot in de puntjes geregeld. Toen we een week later nog een paar stoeltjes zochten voor onze slaapkamer, wist hij precies wat bij ons past en ook deze aankoop was vlot geregeld. Tim bedankt! Bouwman Potter bedankt dat jullie Tim in dienst hebben!!

Geweldig van begin tot eind

Goede service ook bij klachten

Goed met veel ervaring

Goed snel en duidelijk geholpen

Fijn geholpen

Heel jammer dat de prijs op het kaartje aan de stoel anders bleek te zijn bij de aankoop van de stoel. Viel duurder uit.

Mijn ervaringen bij Woonboulevard Poortvliet zijn erg goed .

Regelmatig ga ik er naar toe, soms alleen om te kijken maar als ik iets nodig heb in mijn huis ga ik daar eerst heen. De collectie is erg groot dus je kunt er altijd vinden wat je zoekt.

alles oke

we zijn goed ingelicht en leuke dame

De mail is te vroeg

Het probleem is nog niet opgelost men is er mee bezig Er is inmiddels telefonisch contact geweest en er is ons ons beloofd dat het met de leverancier in orde gemaakt wordt. Over het verloop hiervan houden ze ons op de hoogte,

Klacht bankstel, had een garantie verzekering afgesloten, maar had iets aan het bankstel wat natuurlijk weer niet onder die verzekering viel Na contact hierover met Bouman Potter namen zij het heft in eigen handen en zijn bezig dit professioneel op te laten lossen in eigen werkplaats Kreeg een leenbankstel van hun zodat ik niet op klapstoeltjes kwam te zitten Echt een super service, niets dan lof hiervoor

Vriendelijk en vakkundig geholpen

geen idee

we hebben onze meubelen nog niet ontvangen. Op zijn vroegst zijn ze er pas eind februari

Supersnelle en correcte afhandeling van klacht

Supersnelle en correcte afhandeling van klacht

vele mogelijkheden om te kiezen

Vriendelijk personeel .mooi prijzen voor de meubels

Betaalbaar, veel keuze mogelijkheid, vrijheid van Winkelen.

Geen opdringere verkoop (sters) ers , alles onder een dak, enorme keuze mogelijkheid. Kortom dagdeel gevuld met eventueel een kopje koffie of een hapje.

Prima ervaring.

Op 25.11.2022 bezochten wij de woonboulevard in Poortvliet. Wij werden geadviseerd door mevrouw Anouk den Toonder. Zij heeft ons uitstekend geadviseerd en droeg ook verschillende opties aan die voor onze keuze van de aangeschafte meubels zeer waardevol waren. Niets dan lof voor haar adviezen.

Mooie eetkamerstoelen gekocht bij Bouman Potter

Werden vriendelijk geholpen en kregen goed advies in de winkel. Hadden besloten de stoelen zelf op te halen. Kregen keurig een telefoontje en konden op de afgesproken tijd de stoelen ophalen. De stoelen bevallen ons zeer goed. We hebben al vaker meubels gekocht bij Bouman Potter en zijn zeer tevreden over de kwaliteit en de service. Heb je een probleem dan wordt je altijd keurig geholpen.

een hele fijne ervaring

heel klantvriendelijk fijn en geholpen

deskundig en een goed advies

De levering was op de afgesproken tijd en datum. Heel nette medewerkers en goede service.

Klantvriendelijk

Prima afhandeling na onvrede over eindejaars salesaanbod.

Eigenlijk niet, maar toch wel heel netjes en gelukt

Ondanks dat een (speciale) bestelling niet meer werd gedaan, is het via de juiste persoon toch gelukt het speciaaltje als bestelling te plaatsen. Nette woonboulevard en voor iedereen wel wat te koop.

Goed geholpen.

Heb mijn stoelen nog niet binnen, dus daar kan ik nog niets over zeggen.

Carola geeft goed kleuradvies, zodat we bij de aangeleverde foto's een goede keuze konden maken.

Prima geholpen

Fijn geholpen. Of de meubels bevallen en netjes afgeleverd worden kan ik nog niet zeggen want ze moet nog geleverd worden. Poortvliet een leuke ervaring. Alles onder één dak met verschillende meubelmaker.

Dat het goed is verzorgt.

Je kan als goed vinden wat je nodig heeft. goede uit leg en zo voorst en zo voorst

Top locatie en behulpzaam heid

Prima.

Meubelplein Ekkersrijt 4115 A

5692 DD Son

Over Boumanenpotter.nl

Een echt familiebedrijf met passie voor wonen! Door de jarenlange ervaring is Bouman & Potter uitgegroeid tot dé expert op het gebied van interieur en styling! Het familiebedrijf wat al ruim 100 jaar bestaat is flink gegroeid en biedt nu 4 prachtige showrooms boordevol inspiratie! Door het brede assortiment is er voor ieder wat wils en vind jij alles wat je nodig hebt voor een thuis dat bij jou past! Inmiddels heeft onze succesvolle en gewaardeerde woonformule Bouman & Potter 4 filialen. In 2017 werd de 2e vestiging geopend op Meubelplein Ekkersrijt te Son (bij Eindhoven). In 2020 de 3e vestiging in Woonmall Alexandrium te Rotterdam. En in 2023 is de 4e vestiging geopend op Boulevard Cruquius (bij Haarlem). Laat je inspireren in één van onze B&P filialen waar onze interieuradviseurs u graag helpen. Met Bouman & Potter haal je karakter in huis!

Over Woonboulevard Poortvliet