Goede en snelle service.

Ik zocht 1 Hartmann tuinstoelkussen. Deze vond ik snel online bij Coppens. Na bestelling kreeg ik keurig statusinformatie over mijn bestelling en na 3 dagen had ik de bestelling in huis. Echt prima!

Als klant uitstekend behandeld en goede service.

Uitstekende uitleg in de winkel en na on-line bestelling van het artikel een snelle levering.

Snelle levering en een prima prijs.

Snelle levering, duidelijke webshop, goede prijs vergeleken bij andere online winkels.

Snel en oplettend

Prima service!

Ik had per ongeluk een dubbele betaling gedaan. Snelle reactie gehad op mijn mail en prima opgelost.

zeer goede afwikkeling

makkelijk te bestellen en betalen. Goede afhandeling. op tijd geleverd op tijd geleverd.

Een volgens afspraak geleverde artikelem

De aangegeven artikelen waren goed in beeld en konen meteen worden besteld, had enige moeite het tweede artikel in afreken modus te krijgen bij mijn eerdere artikel.

Goeie prijs en een snelle levering. Ik ben erg tevreden. Het product was ook goed ingepakt

Mooie wasmand

De wasmand is niet alleen mooi, ze is ook praktisch. Ze was goed verpakt en er was een snelle levering.

Spuitbus voor Kettler buitenmeubilair. Werkt uitstekend, tafel en krukjes zijn weer als nieuw!

Stabel barre barkrukken met rugleuning

Duidelijke beschrijving, Mooie krukken voor een leuke prijs

Wasmanden bestelt en helaas kwam er 1 gescheurd bij mij aan. Er werd meteen een nieuwe opgestuurd. Prima service!

Zeee goede netjes verpakte levering

Netjes afgehandeld

Stond op de site nog 1 op voorraad, maar konden het niet vinden, en word ook niet meer besteld, helaas

Geweldige artikelen

Een ruime keuze aan artikelen, snelle levering en een prima prijs voor de producten.

Perfect en is zoals omschreven.

De ideale wasmanden voor mensen die niet mogen of slecht kunnen bukken / hurken. Ik ben er heel blij mee. .

Eerst gebeld of het artikel op voorraad was. Dag erna al geleverd. Super blij mee

Gaaf fles

Gekochte fles past mee het best ivm maagverkleining. 1 volle op werk drink ik leeg EN 1 voor thuis en mijn vocht inname is gelijk gemeten en voldoende voor de hele dag. Geen gedoe!

Service uit het boekje

De eerste ervaring met Coppens Warenhuis was er één uit het boekje. Een besteld artikel uit de oitlet stond netjes vermeld als "op = op". Ik werd gecontacteerd door Coppens of ik een alternatief wou en dit is dan ook verstuurd. Overal een mooie mail van en zelfs een pen in de doos voor de eventuele retournering. Zeer tevreden!

Snelle verzending en geweldige service!

Het speel goed dat ik gekocht had werkte niet naar behoren. Na reclamering konden we het terugsturen en werd een nieuw product verstuurd dat wel werkte. Heel blij met deze snelle en correcte afhandeling!

Keurig snel geleverd

De bestelling werd keurig netjes en snel geleverd.

Snelle en goede service, mooi product (Coblo)

Goede service na het terug sturen van produkt een mail dat het ontvangen is .

Lagenheuvelstraat 11

5408RJ Volkel